جديد ترين اخبار از قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103161 منبع: پرینت

علاوه بر مناطق كه قبلا به تصرف طالبان درآمده بود اكنون شفاخانه دوصد بستر شهر كندوز نيز به تصرف طالبان در امده است.

رياست محكمه استيناف قندوز و ساختمان رياست امنيت ملی اكنون خط اول نبرد جنگ بين طالبان و نيروهای دولتی است.

به گفته باشندگان قندوز، چند روز قبل برادر عارف خان و حاجی اتمان زی برادر خوانده و يكی از كمپاينرهای ریيس جمهور اشرف غنی و مشاور ارشد والی قندوز طالبان را در خانه های خود و حومه های شهر قندوز جابجا كرده بود...!

عزیز خان عظیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... ای قوم یهود. شما که که هیچ شرم و حیا ندارید. فقط وحشت و دهشت را می دانید و خلاص. وظیفه شما معامله گری با بیگانگان و نا آرام ساختن وطن است خدا این قوم یهود را از سر مردم کشور مان دور سازد. خداوند نام افغانستان را هر چه زود تر نابود گرداند و نام نیک و پایدار قبلی اش خراسان بزرگ دو باره مسمی گردد...
حمید بلخی

>>>   قندوز کاملاً سقوط کرد. طالبان به وسیله دستگاه شناسایی اثر انگشت (بایمتریک) مردم را از نظر دولتی و غیر دولتی بودن تفکیک می کنند. و این نیز یکی دیگر از دست آورد های حکومت وحدت ملی.
اخلاقی بلخابی

>>>   هرگاه چنین خاینین خود فروخته شده به کلدار پاکستانی وبا بی غیرتی تام طالبان افراد ای اس ای را درخانه های خود پنهان نکنند وبا انها همکاری نکنند طالبان دالخور که اکثریت شان پاکستانی ها اند نمیتوانند در مقابل نیرو های مسلح ایستاده گی کنند چون حکومت چنین مار های استین را روی همکاری های قبلی شان در به قدرت رساندن انها نسبت قوم وزبان بادرنظرداشت استفاده از قدرت انها از مصونیت کامل برخوردار اند مردم باید انها را مجازات مردمی کنند اگر قبلا به شکایت مردم از والی قندوز بنام محمدعمر گوش میدادند وانرا از ولایت کنار میزدند امروز هرگز به چنین تهاجم طالبان به همکاری عارف خان وحاجی اتمانزی از کمپاینرهای تیم تحول وتداوم ومشاور ارشد والی قندوز که طالبان را درخانه های خود وحومه های شهرقندوز جابجا کرده بودند وتهاجمات وحملات شانرا از داخل شهر قندوز اغاز کردند هر گز به چنین مشکل گرفتار نمی شدیم این همه بی توجه زمام داران را از صدای برحق مردم نشان میدهد که چننین پرابلم گرفتار می شویم .

>>>   اشرف غنی کر طالبان است

>>>   طالبان نیروی شکست خورده و طرد شده از صحنه افغانستان هست که شانسی برای بازگشت به قدرت ندارد. مقابله با طالبان عرصه ای هست که مشکلات اداری و امنیتی حکومت را به رخ می کشد. نخبگان سیاسی و امنیتی بایستی از وقایع مقابله با طالبان برای رفع نواقص و اصلاح امور استفاده کنند. و این تهدیدها را تبدیل به فرصت ب ای قدرتمند کردن حاکمیت ملی استفاده کنن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است