85 داعشی در ننگرهار کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103144 منبع: پرینت

برای نخستین بار نیروهای داعش در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار بر نیروهای دولتی حمله کردند.

یک منبع امنیتی که نخواست نامی از وی برده شود گفت: در درگیری نیروهای دولتی و گروه داعش که چندین ساعت ادامه داشت، 3 تن از نیروهای دولتی و 85 جنگجوی داعش کشته شدند.

وی افزود: نیروهای داعش در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار هنگامی که می خواستند بر نیروهای دولتی حمله کنند آماج حملات هواپیماهای بی سرنشین قرار گرفته و در نتیجه 85 تن آنان کشته شدند.

گفته می شود داعش در ولایت ننگرهار نفوذ بیشتری نسبت به دیگر مناطق کشور دارد.

از سویی واشنگتن نیز از گسترش نفوذ داعش در افغانستان ابراز نگرانی کرده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من طی چند سال تماماَ نشست های تلویزونی تحلیل گران افغانی وصحبت های مسولین افغا نستان را می بینم ومی شنوم مگرتعجب آور این است که همه مسولین وتحلیگران درصحبت های خویش کلمه طالب وداعش را بکار میگیرند؟ شرم است به رهبران حکومت گذشته وحکومت فعلی وتحلیگران وسیاست مداران افغانی. طالب کیست؟؟؟ داعش کیست؟؟؟ همه اسم است که ازطرف ISI پاکستان گذاشته شده است جنگی فعلی درافغانستان جنگ پاکستان با افغانستان است . به رهبران حکومت وحدت مولی گفته میشود که جنگ ویا صلح را مستقیماَ با رهبران حکومت پاکستان دنبال نماییدم
بغلانی

>>>   در تأیید سخنان بغلانی پاکستانی ها نیروهایش به نام طالب و داعش به افغانستان می فرستد تا کسسی نگوید که پاکستان با افغانستان وارد جنگ شده است همه چیز به گردن مثلا طالب و داعش بیافتد. داعش و طالب ارتش و نیروهای ای اس ای پاکستان که به راحتی در تمام کشور سیر و سفر می کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است