داعش زنی را به جرم زیبایی اعدام کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۲۸    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103131 منبع: پرینت

گروه تروریستی داعش در چند روز اخیر در سوریه دو تن از زنان سوری را بنا به دلایل و اتهام های واهی توبیخ و سپس اعدام کرده است.

به گزارش مهر، دو سه سالی است که از پدیده نسبتا نو ظهوری به نام داعش در منطقه خاورمیانه می گذرد، پدیده ای که از همان روزهای آغازین ظهور با کارهای غیر انسانی خود در صدر خبرها قرار گرفت؛ از قوانین غیر متعارف و گاه خنده دار این گروه گرفته تا انواع اتهام ها و به تبع آن انواع اعدام ها.

سریال اقدامات وحشیانه و غیر انسانی این گروه تروریستی و اعدام افراد بیگناه به دلیل اتهام های بی اساس و گاه حیرت آور و نمایش این جنایات در شبکه های اجتماعی با هدف ایجاد رعب و وحشت همچنان، ادامه دارد ...

اما این بار اعدام های داعش، زنان را نشانه گرفته است و آن هم به دلایل مضحک، گویی داعش با نظام آفرینش الهی نیز سر ستیز دارد. طی چند روز اخیر، تروریست های داعش در اقدامی غیر انسانی زنی را به اتهام زیبا بودن چشم هایش مؤاخذه می کنند.

داستان از این قرار است که یک تروریست داعشی در استان «الرقه» سوریه پس از آنکه چشمان یک بانوی سوری نقاب دار را می بیند، به او اخطار می دهد: «چشمانت را بپوشان». آن بانو هم بدون اینکه چیزی بگوید سر به زیر افکنده دور می شود، ولی تروریست داعشی به این حجب و حیا و شاید هم ترس هم قناعت نکرده و دو تیر به سمت او شلیک می کند که بر اثر آن پای زن آسیب می بیند.

شاید این گروه همان گونه که برای توجیه اعمال شنیع خود به زعم خود تفسیر نادرستی را از آیات و احادیث ارایه می کند برای این کار به ابیات شاعر قرن دوم «جریر بن عطیه» نیز استناد کرده است که می گوید:
إنّ العُیُونَ التی فی طَرْفِها حَــــوَرٌ *** قتلننا ثمَّ لمْ یحیینَ قتلانا
یَصرَعنَ ذا اللُّبّ حتی لا حَرَاکَ بهِ *** وهنَّ أضعفُ خلقْ اللهِ أرکانا
«آن چشمان زیبا (سربازان) ما را کشتند ولی کشته شدگان ما را زنده نکردند. چنان بر زمینمان کوبیدن که دیگر توان برخاستن برایمان نماند، حال آنکه آنها ضعیفترین آفریده خداوند اند».

داعش این است و با آفرینش سر ستیز دارد. ولی عادتهای این گروه به اینجا ختم نمی شود، به طوری که به تازگی دختری ۲۲ ساله را در «دیر الزور» سوریه به اتهام استفاده از «واتس آب» دو سال بازداشت و سپس اعدام کرده است. این دختر جوان با کسی جز برادرش در واتس آب چت نمی کرد!

تحجرگرایی و توحش داعش با آفرینش الهی و تکنولوژی و پیشرفت سر ستیز دارد، چرا که این گروه تروریستی اساسا با خود «انسان بودن» مشکل دارد چه رسد به متعلقات و زیبایی او.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نويسنده محترم ،داعش اين پديده زشت و غير انساني را سبه امريكا ، اسرائيل ، عربستان سعودي و با مزدوري و جيره خوري پاكستان بخاطر بد نام ساختن اسلام سازماندهي نموده اند .
عربستان و اسرائيل پول ميدهند هركدام به مقاصد خود ، پاكستان بخاطر افغانستان از ان استفاده ميبرد و پول و پاداش انرا از دو كشور فوق نقدا ميگرد ، اما امريكاي شيطان بزرگ در بالا نشسته فقط اسلام را در مقابل قدرت خود كه توأن مقابله را با او مستقيم ندارد ، بدنام ميسازد...مسلمان ما از دنيا بيخبر در دفاع از منافع بيگانگان همين كشور هاي شيطاني غير مسلمان يك ديگر خود را ميكشند و پول وافر هم ميدهند تا برونز حج و ان پول را عرب ها دوباره بر فرق افغان از دنيا بيخبر استفاده مي نمايد.
فايق

>>>   چند ماه قبل هم اخطار داده بودند : چشم های که دل ودین را غارت میکند باید پنهان باشد !

>>>   اگـــــــر داغش امریکائی هست چرا بی پیلوت 85 داغشی را در ننگرهار از بین برد؟ چرا تاحال چندین رهبر این گروه اشرار وترورست از جمله حافظ سعبد پاکستانی وچند ترورست افغانی مربلوط این گروپ توسط بی پیلوت ازبین رفتند؟؟؟

>>>   (اگـــــــر داغش امریکائی هست چرا بی پیلوت 85 داغشی را در ننگرهار از بین برد؟ چرا تاحال چندین رهبر این گروه اشرار وترورست از جمله حافظ سعبد پاکستانی وچند ترورست افغانی مربلوط این گروپ توسط بی پیلوت ازبین رفتند؟؟؟) آیا اجساد آن داعشی ها را با چشمان خود دیدی و شمارش کردی یا به نقل خبرگزاری های نیرنگباز غربی همچون BBC شیاد اعتماد کردی ؟
ابوبکر البغدادی ملعون غلام امریکاست و جان مک کین (سناتور بانفوذ امریکا) او را منحیث قوماندان کل داعش منصوب کرد(عکس آن دیدار در انترنت است. با گوگل جستجو کن).نه برای مک کین جان داعشی ها به 2 روپیه می ارزد نه برای غلامش البغدادی کافر. ممکن که امریکا دوصد داعشی را هم هلاک کند ولی کارها و اعمال این کفار وهابی در خدمت امریکاست. جوانان مصری کمپیوتر داعشی ها را هک کردند و فهمیدند که هم فلمبردار و هم دایرکتور فلم های جنایات داعش 2 نفر امریکایی هستند و بسیار فلم های حرفوی جور می کنند به سبک هالیوود.از رژیم نیرنگباز و خونخور و دیکتاتور امریکا کدام جنایتی عجیب نیست.

>>>   نظر دهندهء محترم سومی ! یک تعداد افراد، همیشه قربانی سیاست بازی ها میشوند. امریکا هم برای رسیدن به اهداف خود و برای ماستمالی و گم کردن سر کلاوه، بعضی افراد را قربانی سیاست شوم خود میکند که نباید فریب این شعبده بازی ها را خورد !

>>>   داعش صد فیصد از امریکا تغذیه میشود و نفتشان از دزدی از سمت ترکیا فروش میرود

>>>   اگر با پوشاندن چشمان یک زن مصوون شده میتواند پس این کار را بکند زیرا که کدام بار گران برسر زنان نخواهد بود تا اینکه کشته شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است