دیدار نماینده جوانان افغانستان با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103121 منبع: پرینت

نماینده جوانان افغانستان برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل با رییس اجرایی دیدار کرد.

داکتر عبدالله رییس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان در نیویورک با احمدسمیر نوجوان افغانستان که به نمایندگی از جوانان افغانستان در مجمع عمومی سازمان ملل اشتراک می کند دیدار نمود.

احمد سمیر از سوی اداره حمایت از کودکان افغانستان و از میان 200 کودک افغانستان انتخاب گردید تا به نمایندگی از جوانان کشورش در هفتادمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل اشتراک و مشکلات جوانان افغانستان را با جامعه جهانی شریک سازد.

رییس اجرایی کشور در دیدار با سمیر، انتخاب وی به عنوان نماینده جوانان افغانستان را تبریک گفت و اشتراک وی در مجمع عمومی سازمان ملل را مهم دانست.

داکتر عبدالله عبدالله به سفیر جوانان افغانستان گفت: در تمام نشست ها اشتراک نموده و وضعیت کنونی جوانان افغانستان را به صورت اصلی و حقیقی با جامعه جهانی شریک نماید.
رییس اجرایی کشور با سفیر جوانان افغانستان توصیه نمود تا با سفرای جوانان سایر کشورها دیدار و از وضعیت آنان آگاه گردیده و تجارب آنان را با جوانان افغانستان شریک سازد تا با استفاده از این تجارب وضعیت آنان بهبود یابد.

احمد سمیر نماینده جوانان افغانستان برای حضور در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، در مورد نحوه گزینش خویش به عنوان سفیر جوانان افغانستان به رییس اجرایی کشور معلومات داده و ابراز امیدواری نمود که این راه و این شیوه زمینه هایی را برابر سازد تا حداقل تغییرات را در زندگی جوانان افغانستان به میان آورد.

نامبرده علاوه نمود که وی حاضر است تا در تمام نشست ها و مجالس حضور یافته و ضمن تشریح وضعیت، مشکلات و تجارب جوانان افغانستان، از داشته ها و تجربه های جوانان و مسوولان نهادهای مربوط به جوانان سایر کشورها استفاده نماید.

توقع می رود که دیدار سفیر جوانان افغانستان با جوانان سایر کشورها و همچنان اعضای سازمان ملل در بهبود وضعیت جوانان کشور ما تاثیر گذار باشد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است