بازدید والی بامیان از آشیانه سمر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103089 منبع: پرینت

در دومین روز عید سعید قربان، محمد طاهر زهیر والی بامیان، با حضور در آشیانه سمر، عید را همراه با کودکان آشیانه تجلیل کرد.

مقام ولایت و اطفال آشیانه سمر، با نشستن بر سر سفره عید، در یک فضای صمیمانه عید را به یکدیگر تبریک گفتند.

جنرال محمدهاشم یاسین فرمانده مرکز هماهنگی، محمد امین جویا معاون علمی دانشگاه و استاد موسی شفق رییس دانشکده اقتصاد، والی بامیان را در این دیدار همراهی کردند.

آشیانه سمر مکان نگهداری اطفال یتیم در بامیان است و شامل حدود 60 طفل می شود.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است از بیکاری و برای مانورهای مردمی. سرنوشت ملت محروم و ناآرام زیر پای روابط و فضای سیاسی است تا بیش از این زبون و گریزان گردند چون چاره و آرمان بهتری وجود ندارد خیر است که نیروی بشری ،تنها عامل حیاتی و بالقوه سرنوشت، مردم معامله و سیاست زده شده. فقط زنده باد شخص محوری و پسمانده برای فعالان سیاسی نسل جوان!
استاد اقتصاد بامیان

>>>   تشكر فراوان از جناب محترم محمد طاهر زهير و همكاران گرامي ايشان كه در چنين روز عزيزي از فرصت استفاده نموده و از يتيمان دلسوخته هموطن از نزديك ارتباط برقرار كرده و از آنان دلجويي نمودند اميد آنكه ديگر مسؤلين گرامي و دلسوز مملكت عزيزمان افغانستان رفتار ايشان را سرمشق قرار داده و در مناسبت هاي مختلف ازهمه اقشار مظلوم و زجر كشيده آن ديار ديد و باز ديدي داشته باشند تا صميميت و محبت بين مسؤلين و عموم مردم ما بهتر و بيشتر گردد. جا دارد كه عيد قربان را هم به همه هموطنان عزيز در هر جايي كه هستند صميمانه تبريك عرض نمايم به اميد صلحي پايدار در كشور عزيزمان افغانستان انشاء الله....
سخي از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است