رییس جمهور: خواست اساسی ما صلح است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۴    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103078 منبع: پرینت

بزرگان و متنفذان شوراهای لوی قندهار، لوی پکتیا و لوی مشرقی با رییس جمهور دیدار کردند و رییس جمهور عید سعید اضحی را به آنان تبریک گفت.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، محمد ایوب رفیقی، حاجی داوود شاه نیازی و جنرال قندهار شینواری به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و به رییس جمهور و مردم افغانستان عید سعید اضحی را تبریک گفتند.

رییس جمهور نقش بزرگان و علمای دینی را در نزدیکی حکومت و مردم مهم دانست و با تاکید با آنان گفت: مشکلات محلی شان را به شکل اساسی ارزیابی نمایند و برای حل آن با یک طرح واضح بیایند.

رییس جمهور غنی گفت: صلح خواست اساسی ما است و به کمک مردم به این خواست خویش می رسیم. وی افزود: تلاش های ما در زمینه صلح به سطح منطقه و جهان موفق بوده است زیرا قناعت و باور آنان را دریافت کرده ایم.

محمد اشرف غنی گفت: از چهارده سال بدینسو در یک جنگ نا اعلام شده با پاکستان قرار داریم، ما ختم این جنگ را به کمک شما می خواهیم زیرا صلح تنها به مذاکرات خارجی به میان نمی آید.

رییس جمهور گفت: ما کشور غنی و مردم بی بضاعت داریم اما با برقراری صلح می توانیم از امکانات و منابع دست داشته برای رفاه مردم و پیشرفت کشور استفاده اساسی نماییم.

در این دیدار محمد اکرم خپلواک نماینده خاص رییس جمهور در امور سیاسی نیز حضور داشت.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   صلح عادلانه برای اقوام مختلف کشور !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است