غنی جلوی دواهای بی کیفیت را می گیرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۴/۷/۴ کد خبر: 103041 منبع: پرینت

حکومت افغانستان، ضرورت ادویه نهادهای ملکی و نظامی را از شرکت های دواسازی معتبر هند خریداری می کند تا جلوی دواهای بی کیفیت گرفته شود.

محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان این مطلب را در ملاقات با تعدادی از داکتران و کارمندان شفاخانه های شهر کابل بیان کرد و گفت: در این مورد یک تیم کاری را موظف ساخته است.

اعلامیه ارگ ریاست جمهوری به نقل از رییس جمهور غنی می گوید: کمبود کارمندان مسلکی طبی، دواهای بی کیفیت، عدم نظارت از شفاخانه ها و مدیریت نادرست یک حلقه [خبیثه] را تشکیل داده که باعث ضعف سیستم خدمات صحی در افغانستان شده است.


جمشید حیدری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشکر ریس صاحب جمهور!
ادویه هرکشور خارجی بهتر از ادویه پاکستانی است. طبابت نیز تجات است بعض طبیبان کشور مریض را مریض تر می سازد تا بی پارو مریض زیاد شود که عایدات زیاذ شود.
در زمستان فرزندم را ریزش گرفته بود از روی بای بچگی به پسرم گفتم عاجل به شفاخانه کیشا برو که مطمین تداوی شوی .
فرزندم بعد از مراجعه بمن تیلفون کرده گفت . پدر اینک کیشا مصرف معاینات را 20700 افغانی برآوردکرده چه میگویید این پول را بدهم؟
من گفتم عاجل از شفاخانه برآی که سل کسل نیستی اول خوده گرم کن جور میشوی بازهم اگر شفای عاجل میخواهی پیش یک داکتر قدیمی برشاید هنوز تاجر نشده باشد. با دو قلم ادویه ساده شفایافت . مگر افسوس به شفاخانه های شخصی که چور براه انداخته است .
وطندار

>>>   جلو قاچاق سنگ را از هرات گرفتی؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است