پیام تبریک وزیر مهاجران به مناسبت عید قربان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۴/۷/۲ کد خبر: 102974 منبع: پرینت

حلول عید سعیداضحی را به کافه مسلمانان، عالم خصوصا به مهاجران عزیز در جای، جای جهان پهن آور، تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال برای همه حجاج محترم، آرزوی حج مقبول و سعی مشکور داشته و برای آن عده از حاجیانی که در حواث امسال مکه مکرمه به ملکوت اعلی پیوستند علو درجات وبرای باز ماندگان شان اجرو صبر مسالت دارم.

آری، عیدقربان، عید تقرب الی الله، عید ایثار و فداکاری، عید تجلی توحید و یگانه پرستی در لباس یکرنگی و گردش بر گرد یک خانه، که سنبلی از محور واحدبرای گردانندگی، ادراه و نظم عالم کاینات است و همه انسان ها را به وحدت، همدلی، محبت، معنویت اخلاق و دوری از خشونت و جنگ فرا می خواند.

مهاجران عزیز!
می دانم که خوی و خصلت، جنگ طلبانه ، خشونت آمیز وسلطه طلبانه عده ای که از آموزهای توحیدی فرسنگ ها فاصله دارد سبب آوارگی شما شده است و شما با هدایت کتاب توحید که می فرماید: زمین خدا وسیع است و در آن هجرت نمایید، مهاجرت اختیار نموده اید. در عین حال می دانم در هرکجایی باشید، دلتان برای وطن می طپد و عشق به وطن در قلب شما زبانه می کشد، برای اینکه هیچ کجا وطن انسان نمی شود.

می خواهم یاد آورشوم اینکه، اینجانب از زمانی که مسوولیت رسیدگی به امور شما را به عهده گرفته ام شبانه روزی تلاش نموده ام تا با جلوگیری از دیپورت ها و اخراج های اجباری زمینه آرامش خاطرتان در دیارهجرت را فراهم نمایم و همچنان با تهیه پلان ها و برنامه های موثر زمینه اسکان و اشتغال کسانی را که داوطلبانه به کشور عودت می نمایند و می خواهند باعزت و سربلند در وطن شان زندگی نمایند که آرزوی تمامی مهاجران است، تحقق بخشم. من به این پیمان با شما استوار هستم.

مهاجران عزیز!
اذعان دارم راه دشوار است و محتاج به دعای خیر شما و یاری خداوند قادر متعال هستم.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من این عید رابه تمام مهاجران محبوس درزندان های عسکرآبادورامین وکرج واردوگاههای سنگ سفید که مملوازمهاجران وزن وبچه های اسیربیگناه مسلمان است تبریک می گویم ....
شهروندمسلمان افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است