بوی گاز مصر صهیونیست‌ها را خفه کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۶    ۱۳۹۴/۷/۱ کد خبر: 102900 منبع: پرینت

با اعلام شرکت ایتالیایی اینی کاوشگر منابع انرژی مبنی بر کشف بزرگ‌ترین میدان گازی در خاورمیانه در سواحل مصر، رژیم صهیونیستی در نگرانی عمیقی فرو رفت. با توجه به امضای معاهده سازش بین کشور مصر و رژیم اسرائیل ابراز نگرانی‌های شدید تل‌آویو از این موضوع در نگاه اول اندکی عجیب به نظر می‌رسد. اما نگاهی دقیق تر به پیامدهای این تحول منطقه ای علت وحشت صهیونیست ها را روشن می کند.

الداد تامیر مدیر شرکت گاز رژیم صهیونیستی با اشاره به کشف این منابع گازی،‌ آن را خبری ناگوار برای اقتصاد اسرائیل خواند و تاکید کرد این اتفاق به افزایش فشار برای کاهش قیمت گاز رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

در همین راستا بود که روزنامه هاآرتص در مقاله‌ای با تیتر وقاحت مصر به بررسی ابعاد این اکتشاف مهم پرداخت و سعی کرد آن را اقدامی زشت از سوی مصر قلمداد کند که شایسته محکوم شدن از سوی سران رژیم صهیونیستی است!

موضوع دیگری که در قالب واکنش رژیم صهیونیستی به انتشار این اخبار در رسانه‌های آن درج شد، اتهام‌زنی به مصر در مورد مداخله در امور داخلی رژیم صهیونیستی از طریق سوءاستفاده از بحران گاز برای طرح پرونده هسته‌ای این کشور در چارچوب پروژه عاری‌سازی منطقه خاورمیانه از سلاح‌های اتمی بود.

این واکنش‌های عجیب و عمدتاً بی ربط نشان از عمق وحشت رژیم صهیونیستی است اکتشاف این منابع عظیم انرژی در سواحل مصر دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است