ديدار و گفتگوي پوتين با نتانياهو در مسکو
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۴/۶/۳۱ کد خبر: 102849 منبع: پرینت

رییس جمهوری روسیه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی اطمینان داد هراس وی از جانب سوریه بی مورد است.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ای پی تی ان ، ولادیمیر پوتین روز دوشنبه در مسکو با بنیامین نتانیاهو دیدار و گفتگو کرد و به وی اطمینان داد نگرانی اش از احتمال حمله سوریه بی مورد است.

پوتین به نتانیاهو گفت: سوریه وقتی برای فکر کردن به جبهه ای نو ندارد و مقام های این کشور باید ابتدا کشور خودشان را نجات دهند.
پوتین گفت: همه اقدام های روسیه در منطقه همیشه مسئولانه بوده و خواهد بود. درباره گلوله باران اسرائیل در خلال درگیری ها در سوریه باید بگویم این اقدام محکوم است. تا جایی که می دانم از موشک اندازهای دست ساز برای این کار استفاده می شود. و اما سوریه وقت ندارد که به گشودن جبهه دیگری فکر کند. سوری ها باید کشور خودشان را نجات دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این هراس دارد که سلاح های پیشرفته ای که سوریه و ایران در اختیار حزب الله لبنان قرار داده اند روزی بر ضد این رژیم به کار گرفته شود و سوریه تلاش کند جبهه جدیدی در بلندی های جولان ایجاد نماید. اسرائیل بلندی های جولان را در سال 1981 تصرف کرد و به اشغال کامل خود در آورد.

نتانیاهو گفت: در این شرایط فکر کردم بیایم و موضع اسرائیل را مشخص کنم تا سوء تفاهمی بین نیروهای ما و نیروهای شما پیش نیاید. در تماس هایی که داشته ایم چه موافق بوده ایم و چه نظری خلاف یکدیگر داشته ایم گفتگوی ما در فضایی حاکی از احترام متقابل انجام شده است.

دیدار پوتین با نتانیاهو نخستین دیدار وی از نوامبر 2013 تاکنون گزارش شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از اولیش هم اسد با اسرائل بود چون کی همهی کیشورهای عربی سرزمینی خود ایا با زور یا با صلح ازاد کرد اما اسد برای ازادی جولان هیچ اقدامی نکرد اما بر سری مسلمانان بمبی بوشکی میرزد خدا...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است