سیاف: دفاع از کشور واجب شرعی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۸    ۱۳۹۴/۶/۲۹ کد خبر: 102761 منبع: پرینت

دفاع از کشور واجب شرعی است.

عبدالرب رسول سیاف یکی از رهبران جهادی در مراسم تجلیل و بزرگداشت از چهارمین سالروز شهادت استاد برهان الدین ربانی از رشادت های وی تمجید کرد و گفت: یک سال پیش از کشته شدن وی، استاد ربانی قصد داشت تا بزرگان این ملت را از جمله علما و مجاهدان گرد یک محور جمع کند که همین موضوع سبب شد تا دشمن وی را از میان بردارد.

وی افزود: دفاع از کشور واجب شرعی است و هر کسی باید از کشور دفاع کند و از طرفی هر مزدوری که کشته شود به دوزخ می شود.

این رهبر جهادی در مورد داعش نیز گفت: عملکرد داعش ظالمانه و بگونه ای است که چهره اسلام را تاریک و سیاه جلوه دهد. در حال حاضر نیز یک تعداد جنایتکار مزدور و مسلح در داخل شهر وجود دارند که اگر فرصت را مناسب ببینند بر ضد حکومت قیام خواهند کرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیر برخیز برضد امریکاه و ناتو قیام کن.
زلمی

>>>   اگر دفاع از كشور واجب هست پس چرا ازوطن تان درمقابل امريكا ويهوديها دفاع نمي كنيد...
زلمي ازميدان

>>>   بالایی مردم بیچاره دفاع از وطن شریعی است ...

>>>   جهاد برضد پاکشتان فرض عین است

>>>   بــــه زلمی از میدان !
پاکستانی هابرای شما چی میدهند که همیشه حرف های آنان را میگوئید؟؟؟ خارجی ها نباشد تا پاکستانی ها باردیگر یکجا بااشرار این وطن را تصرف کنند وملامنصور راکشمش گفته امیرالاشرارسازند؟؟؟ سرک وردک از پوئل امریکا ساخته شده از پول امریکا برای وردک برق داده میشود نیم کابینه از وردک است پاروک وردک دست مولانای تنرورست پاکستانی را می بوسد وشما هم حرف های پاکستانی ها را نشخوارمیکنید شما زا افغانستان هستید یا از پاکستان؟؟ درتظاهرات می گفتید که باید افغان نوشته شود اما اعمال شما مانند آی اس آِ هسیت اگر خیلی پاکستان را خوش داری برو تذکره پاکستانی بگیر ! همین حالا بیرق سه رنگ افغانستان در شصت گشورجهان در احتزاز است در زمان حکومت اشرار تنها آی اس آی آنهارا به رسمیت شناخته بود وسازمان استخبارات عربی وبس ! هیچکس درجهان آنان راقبول نداشت . حالا ق4انون اساسی داریم پارلمان داریم جامعه مدنی داریم دموکراسی را اگر تو مفهومش را بدانی داریم واین منشکلات موجود هم بکمک جهان حل میشود روسیاهی به مزدوران پاکستانی باقی میماند سیب و آب وردک را می خورند امنا همیشه مطابق میل پاکستان عمل میکنند.
((ر ))

>>>   بالای مردم دفاع از وطن شرعی است مګر بالای شما رهبران مستحب ، شما که خود را رهبر خطاب میکنید برخیزید که مردم در عقب تان ایستاده شود .
ګل مکی از کابل

>>>   زلمی برخیز برضد پاکستان دشمن واقعی خود جهاد کن که فرض عین است ...معلوم نیست مردم لوگر ووردک را پاکستانی ها چگونه مسموم ساخته اند؟؟؟ کدام دوا یا تابلیت را به این ها خورانده اندکه برضد وطن خود عمل میکنند همه مردم افغانستا ن اینرا میدانند که پاکستان دشمن تاریخی ما است اما لوگر ووردک ... پاکستانی را می بوسد این چگونه پشتون هست چگونه غیرت است وهم میگوید درتذکره ما افغان بنویسید اگر عاشق پاکستان هستید بگوئید درتذکره ما پنجابی بنویسید همه نوشته وحرف های لوگر وردک همان چیزهائیست که پاکستانی ها میگویند هم وطن خود ما برضد مردم ووطن خود .
(( ر ))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است