سمینار آموزشی منسوبان وزارت داخله برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۳۹۴/۶/۲۹ کد خبر: 102738 منبع: پرینت

سمینار آموزشی دو روزه پیرامون تشریح و توزیع رهنمود کاری، معیارهای مسلکی و استراتژی برای منسوبان ریاست عمومی تفتیش وزارت داخله برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه این مراسم، محمد وکیل اکبری پیژنوال وزارت داخله با اشاره به اهمیت شفافیت در پیشبرد امور اداری، گفت: عملکرد منسوبان اداره تفتیش وزارت داخله در راستای ایجاد شفافیت هرچه بیشتر در این وزارت قابل قدردانی است و رهبری وزارت داخله در تلاش است تا منسوبان این اداره را هرچه بیشتر با معیار ها و استراتژی ها آشنا ساخته و از طریق راه اندازی سیمنار های آموزشی ظرفیت آنان را در این عرصه بیشتر از پیش بلند ببرد.

وی افزود: با بلند رفتن ظرفیت های کاری و مسلکی در اداره تفتیش وزارت داخله، این اداره قادر خواهد شد که از فساد جلوگیری نموده و میزان کارایی تمامی اداره های این وزارت را در راستای اجرای درست وظایف شان بلند برده و نقش مهمی را در بهبود حکومت داری و تنفیذ هرچه بیشتر قانون ایفا نماید.

در همین حال، رحیم الله برهانی رییس عمومی تفتیش وزارت داخله، ضمن اشاره به اهمیت مسلکی شدن منسوبان اداره تفتیش گفت: هدف از راه اندازی سیمنار دو روزه ی آموزشی این است تا به گونه همه جانبه امور اداری و کاری وزارت داخله مورد بررسی قرار گرفته و راه کارهای موثری برای بهبود هر چه بیشتر امور روی دست گرفته شود.

راهکارهای موثر تفتیش از عملکرد اداره های وزارت داخله و چگونگی ایجاد شفافیت در این اداره ها، از موضوعات عمده ای بود که در سمینار یاد شده بگونه مفصل مورد بحث قرار گرفت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است