اظهار ندامت شماری از وکلا در مجلس
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۴/۶/۲۹ کد خبر: 102728 منبع: پرینت

نشست مجلس نمایندگان به ریاست عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان دایر گردید، وکلا با استفاده از وقت امتیازی در مورد مشکلات عمده و اساسی مردم که مواجه می باشند، صحبت نمودند.

در این نشست شماری از وکلا با انتقاد از کارکرد حکومت وحدت ملی از اینکه برای سران حکومت وحدت ملی رای دادند اظهار پیشیمانی نمودند.

آنان گفتند: دو اصل عمده حکومت داری یعنی امنیت ملی و منافع ملی از سوی این حکومت رعایت نشده است.

همچنین شماری از وکلا با انتقاد و شکایت از کارکرد برخی وزرا از اینکه به وزرا رای تایید دادند، اظهار پشیمانی نمودند و از داشتن تابعیت دوگانه شماری از وزرا خبر دادند و از هیات اداری خواستند تا آن وزرا هرچه زودتر به مجلس فراخونده شوند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شاید عده یی انگشت شمار از نماینده گان واقعی مردم، فریب برنامه های ارایه شدهء کاندید وزیران را خورده و به آنها راءی اعتماد داده باشند که بعد از ارزیابی کار کرد های آن وزیران و مقایسهء وعده های داده شدهء ایشان با عملکرد آنها اکنون پشیمان گردیده باشند. اما عده کثیر باقیمانده که با اخذ رشوه و یا هم بر اساس روابط قومی و ملاحظات زبانی و مذهبی به کاندید وزرای آن وقت و وزیران فعلی ، رای اعتماد داده اند این گروه وکلا از جملهء خاینین ملی بوده و ملت شریف افغان به آنها حق گله-گذاری را نمیدهد و هیچگاهی هم این خاینان را نمیبخشند. کمیشن کارانیکه بنام وکیل منتخب مردم در ولسی جرگه ، جای گرفته اند میخواهند در آخرین روز های وکالت غیر مشروع شان وزیران را تحت فشار قرار داده و "وند" خود را بگیرند. اگر وزیری حاضر به معامله نبود، او را سلب اعتماد کرده و از کاندیدی که جدیدا به جایش معرفی میشود رشوه بستانند و به او رای اعتماد بدهند. اگر متوجه شده باشید، چوکی های کمیشن کاران، تقریبا همه روزه در تالار پارلمان، خالی میباشد و خود شان مصروف کمیشن کاری،سفر های خارجی و استراحت و تفریح میباشند مگر در روز رای دهی، همهء شان حاضر میگردند تا مبادا از پول وند و مهمانی ها پس بمانند.

>>>   قسمیکه مردم از رای دادن به شما پشسمان هستند شما کدام کار را کردید؟؟ اقلا حاضری مکمل نداشتید ده ها فساد در زیر پای شما یا زیر ریش شماست اگر شما به حرف مردم اعتماد دارید مردم صد برابر از شما بیشتر نفرت دارد تا اعضای کابینه به نزد مردم بدترین شما کمیشن کاران هستید غصب زمین ازشماست واسطه بازی از شماست اقارب شماست که وزارت خانه هارا پر کرده مشکل حکومت ومردم شما هستید !

>>>   فزیب اینگونه شده که عده وزرا وعده کرده بودند پنجصد هزار دالر شیرینی یا حــق الرای میدهیم اما حالا که همه مفلس هستند ودرخزانه حکومت هم چیزی نیست وزرا نتوانستند به وعده وفا کنند حال وکلا باید گذشت داشته باشند صب پیشه کنند باشد بعد در کابینه بعدی نقد دست به دست !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است