چرا معتادان از زیر پل سوخته رانده شدند؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۲    ۱۳۹۴/۶/۲۷ کد خبر: 102617 منبع: پرینت

گفته می شود که یکی از علت های اصلی بیرون راندن معتادین از زیر پل سوخته کابل حفر و کندن تونل از زیر پل به هدف مکتب حربی (حربی شونحی) بوده است.

بر بنیاد گزارشات حلقات تروریستی از مدت ها قبل با استفاده از معتادین ساکن در زیر تلاش کرده اند تا سه تونل را به استقامت مکتب حربی حفر کنند که پس از ماه ها منسوبین امنیتی مکتب از قضیه آگاه شده در نتیجه تمامی معتادین از زیر پل بیرون انداخته شدند.

همچنان در یک خبر دیگر شماری از معتادین می گویند که افراد وابسته به قومندان ها و افراد قدرتمند با استفاده از رنجر های پولیس به بهانه مختلف به زیر پل سوخته میایند و بدون آنکه پولیس های منطقه در جریان باشند به گونه ی آزادانه ده ها نوع مواد را به معتادین توزیع می کنند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   میگوید که سفارت امریکا و انگلیس و سازمان به اصطلاح ملل مواد مخدر را در میان معتادان بدون پول تقسیم میکنند .

>>>   بدون اینکه پولیس اگاه شود!!!! خود پولیس می فروشد

>>>   ترس از انست که حالا به ارگ جمهوری تونل نزنند!!!

>>>   کشوریکه به این انداز بی در وپیکر است که حتا داخل معتادان هم رخنه کردند دیگه رخنه در ارگ که مشکلی نیست بهترین ومحکم ترین جای کشور ما همین اداره معتادان زیر پل سوخته است که آنهم دشمن نفوس کرده بهتر است مردم بسیار مواظب باشیم تا در توالت ها هم نفوذ بخدا قسم ننگ است که یک دولت نامش دولت باشد ولی تا امروز دوست ودشمنش را نشناسد و راه نفوذ دشمن را نفهمد و ملتش را قربانی خواست دشمن کند وهزاران ننگ دیگر این دولت مردان ما شب خواب میروند ؟ اگر خواب میروند کابوس نمی بینند ؟ اینها تاریخ را نخواندند ؟ اگر خواند ند چرا درس نمی گیرند .همین دوران کرزی شرم آور ترین دوران تاریخ افغانستان در همین قرن است آیا این درس نیست برای این دونفر ع غ که شرم کنند وسر به گریبان کنند که چرا ملتی که قزبانی است بیشتر زجر بکشند و از بی کفایتی این دولت بی غیرت
بینام از وردک

>>>   برادر نه سفارت امریکا و نه هم سازمان ملل این کار را میکند بلکه ملیاردر های کشور خودتان این کار را انجام میدهند
بدخشانی

>>>   شــــــــــاید می خواهند همان زمین بستر دریارا غصب کنند !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است