طالبان نامزد یک پولیس را به نکاح خود در آوردند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۴/۶/۱۲ کد خبر: 101886 منبع: پرینت

طالبان در ولسوالی برکه ولایت بغلان نامزد یک پولیس را به زور به نکاح یک طالب در آوردند.

همچنین گفته می شود طالبان یکی از همسران مرد دیگری که دو همسر داشت را نیز به نکاح یک طالب دیگر در آورده اند.

در این ولسوالی نزدیک به 100 فامیل زندگی می کنند که از دست طالبان به ستوه آمده اند. باشندگان این ولسوالی برای دفاع از خود و خانواده سلاح در دست گرفته اند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از پولیس بیچاره را کار خوب نکردند، اما از مرد دوزنه را خوب کار کردند. صد ها هزار جوان از بی پولی زن کرده نمیتوانند، این آغا زاده دوزن میگیرد و تیم میدهد.

>>>   مجاهدین سابق هم همین وظیفه راداشت طالبان هم سلاح گرفته که زن مقبول بگیرد چهارتنگه پول پیداکند وگرنه کی نمیداندکه دین اسلام مال دزدنیست که اینهاحفاظتش کند.
قره تاش

>>>   حتما این نفر بچه کدام قاضی یا قوماندان است احمد ضیا از کوته سنگی یا والی است

>>>   من باشنده قریه هزارقاق ولسوالی بورکه بغلان میباشم ما ازدست طالب وافراد مسلح غیرمسول به تنگ امدیم عشر وزکات وغیره ازما غریب میگرد قوماندان امیرخیل قاری حسین را به هلاکت رساند کمی امنیت ولسوالی خوب بود ولی تمام بزرگان بورکه معامله گرند بدبخت مردم که انها هم ازسرناچاری به ایران وترکیه می روند مرگ برتمام حرام خوران بغلان خوشمراد رحمانی بورکه باستان

>>>   مردیکه از ناموس خود محافظت نتواند، نباید نامش را مرد گذاشت.
درین ولسوالی 100 فامیل زندگی میکند. اگر از هر فامیل دو مرد سلاح بردارد و به شکار طالبان برود، دیگر طالبِ جرأت نمیکند که به این ولسوالی قدم بگذارد، چه رسد که زن کسی را به خود نکاح کند.

>>>   این کار ، کار طالبان نیست ، چون طالبان مدعی اجرایی احکام شریعت در کشور است ؛ به طور قطع این افراد که این کار را کرده اند سر در آخور داعش داشته و از آنجا تغزیه می شوند وداعش در طول حیات ننگین خود کار های که صد در صد ضد اسلام وضد احکام قرآن است ، زیاد مرتکب شده اند مثل جهاد نکاح وجهاد لواط و ... ، این افراد هم زن شوهر دار را به زور داده به کسی دیگر ، این کار هم ضد اسلام وضد احکام قر آن است وهیچ توجیهی برای ان نمی توان پیدا کرد به جز جهاد نکاح داعشی . خداوند خودش ریشه این گروه متحجر ونادان را ،که با اعمال ننگین خود ثابت کرده اند بقایای قوم لوط وعاد وثمود هستند ، از زمین بر کند وزمین را از لوث کثیف اینها پاک نماید که آبروی اسلام را برده اند ...
بنده خدا از ولایت میدان وردک

>>>   وقتی منادیان و مبلغان دین این گونه حرام خداوند را مرتکب می‌شوند پس از دیگران چه گله؟
اگر علما و مصلحان واقعی به داد اسلام نرسند اسلام به وضعیت قرون وسطایی ارباب کلیسا کشانده می شود، البته الان هم بسیار دیر شده است؟
یک تاملی به جنایات بی حد و اندازه تکفیری‌ها داشته باشید؟ از قتل،تخریب، کوچ دادن های اجباری گرفته تا تجاوز به نوامیس مردم، و بلکه تمام منکراتی را که اسلام عزیز از آن نهی کرده است این ها با کمال بی شرمی مرتکب می شوند و بد تر از این نام دین و دیانت را بر آن می گذارند! حال مجموعه این جنایات را یک لحظه جلو چشم خود مجسم کن آن وقت به غربی های که از محتوای این دین انسان ساز بی خبرند و فقط رفتارهای ما مسلمانان را ملاک مسلمانی می دانند حق می دهید که احساس خطر کنند و با تمام ابزار های جنگی و رسانه ای شان علیه اسلام عزیز اعلام جنگ کنند؟
این رفتارهای بی خردانه و خشونت آمیز اصحاب تکفیر، نه تنها تمام دنیای استکبار را علیه اسلام بسیج می کنند بلکه نسلهاي بعدی دنیای اسلام را نیز دین گریز و بلکه دین ستیز بار می آورند!
عاشق صلح.

>>>   از صد ها کار جاهلانه شان همین یک کار که یک مرد نباید از یک زن بیشتر داشته باشد کارخوب است گرچه آنان صرف بخاطرخود این کار را کرده اند وشباهت به اعمال داغشی دارد

>>>   فکر کنم طالبان هم به جهاد نکاح رو آورده اند! کسی که گفته است یک مرد نباید از یک زن بیشتر داشته باشد وجود زنهای بی شوهر را چگونه توجیه می کند. زنها نیاز به شوهر دارند و فلسفه چند زنی در اسلام این است که زنها بدون شوهر در جامعه بی سرپرست نباشند نه اینکه مرد زن را برای عیاشی و خوشگزرانی بگیرد.

>>>   بـــه (فکر کنم ...
احصائیه میگوید تعداد مردان نسبت به زنان اضافه است اگر بخاطر خوش گذرانی نیست یک مرد برای چی چهارزن میگیرد؟؟

>>>   والله به بالله که کاری غلط وفرهنگ غلط را آورده اند.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است