فاجعه بارترین اهانت به بشریت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۴/۶/۱۱ کد خبر: 101806 منبع: پرینت

فاجعه بارترین اهانت به بشریت، ادرار کردن بر انسانه ها می باشد و این چیزی است که هفته گذشته در برلین رخ داده است.

مقام های حکومت آلمان به خصوص والی برلین و سایر اعضای حکوکت محلی برلین انزجار خود را نسبت به این عمل غیرانسانی اعلام نمودند و خواهان مجازات شدید برای این 2 تن شدند.

هفته گذشته اکثر رسانه ها از ادرار کردن دو مرد از گروه راستگرا افراطی که مشهور به نژادپرستی می باشنند بر دو کودک خارجی موجی از اعتراض مردم و مقام های دولتی را در پی داشت.

روزنامه برلینر سایتنونگ چنین می نویسد: یک حمله نفرت انگیز که نه تنها در آلمان، انگلیس، اسراییل و حتی آمریکا موضوع مهم رسانه ها بوده است، روز شنبه 22 اگوست به گزارش تلویزیون اشپیگل (ار تی ال) دو راستگرا افراطی کریستف 32 ساله دو کودک 5 ساله و 15 ساله و مادرشان را به علت خارجی بودن توهین نژاد پرستانه نمودند و طبق گزارش رسانه ها بالای شان ادرار کردند.

حالا یکی از متهمان ربرت 37 ساله همه اتهام ها را رد می کند. پولیس گفته است این دو نیونازی حدود ساعت 9 و 45 دقیقه شب در قطار شهری برلین که گویا از اروپای شرق بوده اند، این حمله رخ داده است.

این دو نیو نازی با شعارهای های هیتلر، شما یهودیان و ما نژاد برتر می باشیم آغاز شده است.

مسافران قطار شهری فورا به پولیس اطلاع داده و این دو نیونازی دو ایستگاه بعد بازداشت شدند. به گفته پولیس چون هنوز جرم مشخص نبود هر دو نفر آزاد شدند. تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

منجم زاده

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509020558282588.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است