2 تن نشست کمیسیون انتخاباتی را تحریم کردند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۴/۶/۸ کد خبر: 101645 منبع: پرینت

محمود میاخیل و کاوون کاکر دو عضو کمیسیون اصلاح انتخاباتی در نشست خبری در کابل، نشست های این کمیسیون را تحریم کردند.

این دو عضو کمیسیون می گویند: به علت مخالفت با این کار و نیز تلاش برخی از اعضا برای سهم دادن به احزاب سیاسی در انتخابات پارلمانی، نشست های این کمیسیون را ترک کردند.

آنان با ابراز نگرانی از فشارهای سیاسی بر اعضای این کمیسیون می گویند: اکثریت اعضای این کمیسون وابسته به احزاب گوناگون می باشند و برخی تصمیم ها می تواند به پروسه دموکراسی و ثبات کشور صدمه وارد کند.

آنان تاکید می ورزند که کمیسیون به منظور اینکه نظریات و مشوره ها را با احزاب و اشخاص مختلف داشته باشد به سطح زون های کشور تا حد امکان سفر کند تا بتوانند در تهیه طرح برای اصلاح نظام انتخاباتی که در شرایط کنونی قابل تطبیق باشد، کمک نماید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این دوتن اقایان میاخیل وکاکر میدانند که اگر اصلاح نظام انتخاباتی وتعین اشخاص غیر جانبدار در کمیسونهای انتخاباتی عملی شود وتذکره های الکترونیکی توزیع گردد دیگر زمینه تقلب به کسانیکه ادعای اکثریت را دارند وجود ندارد وانتقال قدرت سیاسی باساس رای واقعی مردم به شخص طرف اعتماد ونظر شان منتقل میگردد این دوتن به همین لحاظ بنام تحریم ودلایل نا موجه ونا معقول خلاف نظر اکثریت مردم مخالفت خود را با بسته پیشنهادی کمیسون اصلاح نظام اعلان نموده اند ضدیت با خواست مردم نتیجه دلخواه در قبال ندارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است