امرالله صالح قربانی بعدی وزارت دفاع!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۴/۶/۲ کد خبر: 101306 منبع: پرینت

شنیده می شود که از دو شب بدینسو اشرف غنی رییس جمهور با امرالله صالح ملاقات داشته و شرایط وی را برای پذیرفتتن وزارت دفاع ملی گوش کرده است.

هرچند این خبر از جانب منابع رسمی تایید نشده است اما گفته می شود رییس جمهور و رییس اجرایی به توافق رسیده اند که یکی از چهره های ضد پاکستانی را به عنوان وزیر دفاع به مجلس معرفی کنند.

هرچند تغییر قابل مقایسه و مشاهده ای رونما نخواهد شد اما جای امیدواری است که اشرف غنی و عبدالله در یک مورد به توافق رسیده فردی را برگزیده اند که سابقه کار اطلاعاتی و استخباراتی در کشور داشته و از چهره های ضد پاکستانی بشمار می آید.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گرچه چندان مناسب نیست اما بازهم خوبست

>>>   ...هيچ گاه اشرف غني يهودي وجاسوس پاكستان برضد بادارخودعمل نمي كندكمي دراين مورد منطقي فكركنيد كه اشرف غني ضد پاكستان است يا همكارباپاكستان.
حق شناس

>>>   امرالله صالح فرد صادق به وطن است

>>>   امر الله صا لح نظر به اختیار نموده سیا ست ملی گرایانه به شدت در میان تما م اقوام بخصو ص قوم شریف پشتو ن محبو بیت پیدا کرده و تما م پشتو نها اگر وی خود را کا ندید ریا ست جمهوری کند برایش رای مثبت خواهند داد چی رسد به وزیر دفا ع . میشه صد در صد مو صو ف وزیر دفا ع میشه و ستا نکزی رییس شورای عا لی صلح .
پښتو نمل

>>>   ههههههههههه یک ترفند سیاسی و یک شوخی ضد پاکستانی است. چرا در رأس امنیت ملی گماشته نمیشود که تجربه دارد بجای اینکه در وزارت دفاع انتخاب میشود.

>>>   باامیدآن روزکه دولت مردان کشورهمچوفرزندان باوفاباایمان باغیرت ووطن دوست رادرقدرت سهیم سازندباجان دل بروطن خدمت نمایند

>>>   امرالله صالح تا وزارت دفاع خیلی زیاد فاصله دارد بی کفایتی ومصلحت ګرایی حامدکرزی بود که ایشان به چندین سال ریاست عمومی امنیت ملی رارهبری کرد
ګلاب شاه شیندندی

>>>   گزینه خوب است خداوند اشرف غنی را ازسر...پاکستان پایین کند
م لقمانی

>>>   امرالله صالح رییس روند سبز روز دوشنبه5/5/1394 در کابل با ابراز این موضوع گفت: "شماری از کشورها تلاش دارند تا با ایجاد تفرقه، باشنده گان شمالی و جنوبی افغانستان را با هم اندازند و با این کار کشور را به دو حصه تجزیه کنند." "نه تنها اینکه تجزیه افغانستان امکان ندارد بلکه آنعده گروه های داخلی و یا خارجی که خواب تفرقه افگنی و راه اندازی دوباره جنگ های داخلی را می بینند، انشاء الله که باطل است، ما یک ملت بودیم و یک ملت باقی می مانیم."

>>>   امرالله صرف قدرت میخواهد بخاطر قدرت از ناموس هم تیر است. بعد از قدرت نی ضد پاکستانی خواهد بود ونی ضد امریکایی این مردم یک شیوه خاص چاپلوسی دارد

>>>   باید یک خلقی وزیر دفاع شود هم تجربه هم لیاقت هم باوجدان وهم وطن پرست است وهم ضد پاکستان بسیار خوب میشه .
همدرد

>>>   امرالله صالح و یا عتیق برای دو گزینه بیار مهم و ارزشمند میباشند.

>>>   امراللله هنوز در سیاست وپست وزارت دفاع بچه است.

>>>   امرالله صالح بهتر است ! کسیکه ضد پاکستان نباشد سر اش ازبریدن است! این را گویند دولتدا ری این مهم نیست که کی کیست اما وطندوستی معیار مالکیت قومهای برادراین وطن عزیز است
شیخ الگپ

>>>   باید گلاب زوی وزیردفاع شود واسدالله سروری رئیس امنیت این ها به حساب پاکستانی ها ومزدوران شان خوب می فهمند

>>>   باید یک خلقی وزیر دفاع شود چراکه تجربه ، لیاقت ،هم ،باوجدان وهم وطن پرست هستند وهم ضد پاکستان میتواند یک انتخاب درست باشد.
عبدالمنیر.

>>>   بهترین کزینه است برای ریشه کن کردن ترریست ها و آی اس آی
احمد فرید

>>>   جاسوسان وچوکره گک های پاکستان بر ضد امرالله صالح طبق دستور بادارشان خیلی عقده دارند در حالیکه این جاسوسان عقده مند نسبت به دوستان وهمفکران امرالله صالح به اندازه یک پشه هم نیستند اگر این تصمیم را ریس جمهور غنی در مورد تعین امرالله صالح بحیث وزیر دفاع عملی سازد خیلی عالی وبموقع خواهد بود تاجلو افراد ای اس ای در نفوذ ان دربخش وزارت دفاع ملی گرفته شود وجاسوسان ای اس ای برچیده شود این تصمیم ریس جمهور ما قابل تمجید ودر خور ستایش اکثریت ملت خواهد بود به امید تبدیل چنین شایعات به حقیقت از جانب ریاست جمهوری کشور ما افغانستان سربلند .

>>>   اگرچندامرالله صالح نفرخوب است امالوی درستیزهم تاجک است معاون اول وزارت هم تاجک است وزیردفاع هم تاجک است کی قبول میشه؟
ع

>>>   برادرهای عزیز پشتون من ما یک افغان بودیم هستیم و ان شاالله تا آبد یک وجود خواهیم بود دشمن معلوم الحال توسط تعدا انگشت شمار مزدوران خود هر گز نمیتواند که در بین ما رخنه کند و برادری و یک جسم ما را از هم جدا کند ما افغانها برای مقام وزارت دفاع بشخصی ضرورت داریم که دشمن و دوست را خوب درک نموده دشمن ستیز و خدا پرست و میهن دوست باشد و افکار فاشیستی و ملیتگرائی و خصلت مزدوری به دشمن معلوم الحال را نداشته باشد حالا این شخص مهم نیست که پشتون تاجیک هزاره ازبک نورستانی بلوچ یا دیگر اقوام شریف افغانستان باشد چطوریکه دیده شده آقای امرالله صالح جوان است انرژی کار دارد سوابق استخباراتی دارد دشمن ستیز است میهن دوست و ملت پرور است اگر وزیر دفاع تعین شود گزینه خوبی خواهد بو د همچنان جنرال آمین الله آمر خیل، جنرال عبد الرزاق و دگر جنرال محمد دوران و دگرجنرال مرادعلی مراد و چندین تن جنرالهای فعال میهن دوست و دشمن ستیز دیگر اگر به هر کدام شان که مسئولیت وزارت دفاع سپرده شود ان شاالله که نزد ملت شریف افغا نستان قابل قبول و مورد احترام میباشند .
ح.م{ن}

>>>   کاش میشد
رضا

>>>   گزینه خوب است

>>>   امرالله صالح طفل است کار طفلانه میکند.
تجربه

>>>   همدرد جان
... شعار های حفیظ الله امین که دوملیون انسان درافغانستان بس است یادت رفت ناکامی اولین وزیر دفاع درکودتای تنی وفرار دادن طیاره های به پاکستان واستقبال آی اس آی ازتنی چطور توافق پشت پرده امین وحکمتیار به خاطر سرنگونی دیگر مجاهدید وپرچمی ها...
بدخشی

>>>   اگر ملاقات اشرف غنی با امرالله صالح در مورد وزارت دفاع واقعیت باشد سیاست بیش نیست .چون امرالله صالح در حال حاضر روز بروز رشد میکنند تعداد زیاد جوانان علاقه دارند تا با امرالله صالح دیدارهای داشته باشند و اشرف غنی میترسد که مبادا امرالله به یک گروه بزرگ تبدل نشود وگرنه ارگ ریاست جمهوری را مثل موریانه به مرور زمان از بین میبرد از همین رو میخواه امرالله را مصروف نگهدارد . اگر احیاناً وزیر دفاع هم شود بشکل مستقل ایفای وظیفه کرده نمیتوان.
فروتن

>>>   بهترین گزینه برای وزارت دفاع ملی سترجنرال محمد آصف دلاور آی اس آی شکن می باشد.
صفی الله

>>>   جناب امرالله صالح واقیعا شایسته این پوست است ماازایشان حمایت میکنیم
قمرالدین هجران ولایت کندهار

>>>   آیا آقای امرالله صالح تحصیل یافته فنون نظامی است ؟؟؟؟؟؟
ح.کاویانی کابل

>>>   جناب امرالله صالح واقعاً شایسته این پوست است ملت از ایشان حمایت میکنیم.

>>>   قسمیکه دیده میشود از معاون اول ریاست جمهوری کرده هیچ کسی شایسته وزارت دفاع نیست .

>>>   واگزارش کنند به تلویزنون طلوع هر کس که ستاره افغان شد باز همو وزیر دغاع شود

>>>   گرچه ظاهراً شخص جدی وضد طالبانی وپاکستانی است اما باطناٌ به خدای حق معلوم است

>>>   امرالله صالح یک شخص قدرت طلب است که که هروسیله که امکان داشته باشد قدرت بگیرد اودیگر مطلب ندارد که در افغانستان چه میشود وبا کی ضرر میبیند ویا کی پایده او به قدرت برسد وآینده افغانستان که هرچه شد به وی کدام فرق ندارد اوموتر بادیگارد و خوب پول زیاد داشته باشد وتمام وطنداران خویش را در وزارت دفاع به صفت قوماندان مقرر نمائید مثل اینکه در رایاست عمومی امنیت مقرر نموده است
س- ل- از کابل

>>>   اشرف غنی هرگز این کار را نخواهد کرد زیرا خود او را پاکستانی ها به ریاست جمهوری نصب کرد . پس چگونه بدون اجازه پاکستانی ها می تواند کسی را به وزرات دفاع معرفی کند که ضد پاکستان است؟ واگر غنی راست می گوید ، باید امرالله صالح را در ریاست امنیت ملی تعیین کند که سابقه درخشان وکارنامه های بیاد ماندنی در این ارگان دارد.

>>>   آقای صالح یک شخصیت وطن دوست وشخصیت مدبرمیباشد زنده باد امرالله صالح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است