کرزی به پاکستان راپور داده بود !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۹    ۱۳۹۴/۵/۲۸ کد خبر: 101095 منبع: پرینت

عامل اصلی احیاء دوباره طالبان پس از کنفرانس بن و مسئول اصلی جنگها و تمام کشتار های 14 ساله اخیر در افغانستان کرزی و متحدین ائتلافی و مصلحتی او است.

من امروز پنجشنبه شنونده برنامه ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر رادیو آزادی در باره مرگ ملاعمر بودم درین برنامه یکی از مصاحبه شونده ها انجینر محمد یوسف پشتون بود. او از چشمدیدهای خود در پاسخ به سوال یکی از شنوندگان تقریبا چنین گفت: در آغاز روزهای بعد از بن وقتی کرزی رئیس جمهور ساخت بوش بود و گل آغا شیرزی والی قندهار بود من در قندهار بودم و می خواستم یک دستگاه ساختمانی شخصی ایجاد نمایم.

یکروز با شیرزی نشسته بودم که شیرزی در حضور جمعی از بزرگان قندهار گفت که در حدود 14 تن از وزرای زمان طالبان از کویته با من تماس گرفته و خواسته اند که اگر امکان ان میسر گردد گه به قندهار به خانه های خود برگردند و در فضای صلح آمیز در خانه های خود زندگی کنند.

شیرزی گفت اگر مشوره شما باشد اجازه می دهم که برگردند. یوسف پشتون اضافه کرد که من به شیرزی گفتم این که گپ خورد نیست در مرکز با کرزی تماس بگیر. تماس گرفته شد و کرزی بخاطر جواب گفتن دو روز وقت خواست.

دو روز هنوز پوره نشده بود که آی اس آی همه انها را دستگیر کرد و از انجمله صرف دو نفر که اینطرف خط مرز بودند دستگیر نشدند.

حال هر آدم دارای کمترین عقل باین نتیجه می رسد که چه تضمین وجود دارد که خود کرزی به آی اس آی راپور داده باشد!!
از همان وقت طالبان حتی اگر بخاطر حفظ جان شان هم باشد دوباره به فعالیت آغاز کردند و اینک 14 سال است که خون می ریزند.

یک هموطن

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار داستان جالبی بود . لطفا به نوشتند چنین داستانها ادامه دهید .
حبیب الله یوسفزی

>>>   این واقعت است که کرزی یک انسان بسیار... بیکفایت است برای کرزی وطن و ناموس هیچ کدام ارزش ندارد

>>>   .... به كرزى جاسوس هيج شك نيست سياست كرزى در 14 سال بيست و جند بار سفر كرده بخاطرى جه طوريكه خبر دار شديم كدام فاميل باكستانى داشته و هر بار ديجن فاميل اولش ميرفته واى برحال ملت بيجاره ما
تشكر

>>>   صد در صد درست است حا مد کرزی بخاطر حفظ و بقا ی چو کی خود هر نوع خیا نت را در با ب وطن مر دم و خصو صا قوم شریف پشتو ن انجام داد از اینرو نمیتواند برود و در قندهار در میان قوم خو یش زندگی کند زیرا گل های را به آب داده امکان برای اولاد اولاده اش میسر نیست تا صد سا ل اینده در قندهار زندگی کنند .
پشتونمل

>>>   همین یوسف پختون زمانیکه وزیر بود یکی از وزرای پاکستانی به کابل آمده بود ودر چند روز با بعضی ها که میدانست از جمله مرید های پاکستان اند دید وبازدید داشت وبا یوسف پختون هم دیدارکرد او به پاکستانی گفته بود : پسرم در پاکستان است وخودرا پاکستانی می داند من برایش گفتم بیاید به کابل او درجوابم گفت : پاسپورتپاکستان و ویــزه افغانستان را می گیرم بعد می آیم با همین جملات آواز یوسف پختون در آرشیف بی بی سی موجود است حتما همان موضوع را هم خود همین به پاکستانی ها راپور داده
(( ر ))

>>>   اینها سر و ته یک پیازند هر کدامش به اندازه امکاناتش به این وطن و مردم خیانت کرده اند .

>>>   کرزی یک انسان بسیار مرموز است. او با سرنوشت ملت ما به نفع پاکستان بازی کرده است. او هنوز در دولت شااشرف بر دولت تسلط دارد. او عامل پاکستان و آمریکا است و بر قوم خودش هم رحم ندارد. پشت پرده حوادثی زیادی است که ملت ما از آن بی خبر اند. امروز کشور ما عملا در تصرق پاکستان قرار گرفته است.

>>>   هرکسیکه خاین به کشور ومردم ما است خداوند انرا رسوا وخجالت وشرمسا اش کند که میکند وهرروز چهره های سیاه شان بر ملا میگردد واز خداوند اسدعا میکنم که مرگ اولاد خود را خود پارجه پارچه به چشم خود ببیند واز هردو چشم کور شود تا از دل مردم بیایند مردم جز رو اوردن به الله وخواستن شرمساری به خاینین کشور ومردم از خداوند دیگر چاره ندارند وهمان است که روز تا روز خاینین یکی دیگری خود را رسوا میکنند وبه اقای یوسف پشتون میگویم که چرا این مطلب را در وقت ریاست جمهوری کززی نگفتی که حالا میگوید شما خو از جمله وزیران کرزی وبعدا مشاور کرزی تا ختم ریاست جمهوری ان بودید .

>>>   حتـــــــــــــی همان شاهان وامیران سابق که بیشتر در حرص وطمع زراندوزی وساختن حــــــــــریم شهرت داشتند از تولد ما میمون پاکستان هراس داشتند اما مغز متفکر قرن 21 تا هنوز پاکستان را طوری که هست نشناخته است امیرعبدالرحمن در کتاب خاطراتش می نویسد : اگر کشوری درین منطقه بنام اسلامی ظهورکند درد سر های زیادی برای افغانستان ایجاد خواهد کرد که امروز می بینیم صحت آن نظر امیر غدار را
(( ر ))

>>>   آری برادر همینگونه بود کرزی برای آی اس ای و سیا کار میکرد.
(-_-)

>>>   فقط وفقط انقلاب مردمی وروز رستاخیز ملی می تواند وطن را از لوث ناپاک جاسویان پاک نماید ، اشرف غنی هم مانند کرزی است هیچ تفاوتی در بین نیست .
احمد کابل

>>>   حامد کرزی...داغ انمادران و پدران پشت خمیده که فرزندان خود را بنا بر طرحهای شیطانی تو از دست داده اند، ببینی تا بدانی چقدر رنج افرین بودی و هستی در این سرزمین. اگر تو ... از مرده های طالب دوباره زنده های خشن نمیساختی، اگر جانیان بی ترحم را از زندانها ازاد نمیساختی، اگر تروریستان را نوازش نمیدادی، اگر ددمنشان طالبی را برادر خطاب نمیکردی، اگر تو ناانسان از طالب یک حکومت موازی با حکومت افغانستان نمی ساختی؟ امروز مردم دردمند و بینوای ما با مصایب کنونی دچار نمیشدند و اینهمه قربانی نمیدادند... هر چه مصیبت و بدبختی است نتیجه طرحهای خاینانه توست که اکنون توسط دست نشانده هایت غنی، اتمر زاخیلوال و فاروق وردک و دیگران بر مردم ما تطبیق میشود. حامد کرزی ...که میلیونها انسان سرزمین ما را تباه ساختی و سوختاندی

>>>   کرزی باید به دار آویخته شود. و رییس سنا که میدان هوایی کابل را غیر استحقاق به نام کرزی اعلان کرد و دو سه مخنث دیگر تایید کرد باید محاکمه شوند
غلام داوود آرزو کابل

>>>   خطاب به رهبران پارسی زبانان: لحظه اى امتحان فرارسيده است ! هويت ما خط قرمز ماست . مسؤليت فقط متوجه دكتر عبدالله عبدالله نيست ! مردم ما متوجه هستند كه مدعيان زعامت و رهبرى شان تا چه حد در برابر تيم فاشيست و فاسد قبيله كه با تمام پررويى سعى دارند قانون مصوب مجلس نمايندگان را زير پا نهند مقاومت و ايستادگى مى نمايند ؟ شناسنامه هاى جديد مى بايست مطابق قانون مصوب صادر گردد هر نوع تغيير در آن نه تنها با نمونه هاى بين المللى متفاوت است بلكه به هيچ صورت به نفع مردم افغانستان نخواهد بود . آنانيكه عمداً آرام نشسته اند تا بعد از تخريب پروسه تقصير را به گردن قصر سپيدار بياندازند بايد بدانند كه مردم ما هوشيارانه تمام حركات منافقانه اى شانرا زير نظر دارند .اگر صادق هستيد همين حالا صداى خود را بلند نماييد كه فردا دير است ! فرهنگيان ، روشنفكران ، جامعه مدنى همه مسؤليت دارند . نگذاريد چند فاشيست متعصب بزرگترين پروسه اى ملى را تخريب و منحرف سازند !

>>>   مسئله باین سادگی نیست ای اس ای و کرزی وغنی وعبدالله همه یک پروژه هستند که از خارج رهبری وهدایت میشوند وطبعا حزب اسلامی وطالب و... همه زاده وصنع ای اس ای اند وای اس ای هم فرزند دلبند خارجی ها وتحت امر وفرمان انهاپس تا پروژه تکمیل نشود وبرنامه باتمام نرسد وفیلم به پایان نرسد نه طالب به خانه امده میتواند ونه قتل وخونریزی در کشور ما به پایان میرسد
لالی از ننگرهار

>>>   کاملادرست وبجافرمودیدجناب پشتون صاحب آقای کرزی بامشوره آی اس آی که برای آمریکاداده بود رئیس جمهورشداگرنه ستارسیرت رئیس جمهور بود.
ع

>>>   کاملاً به نظر این هموطن ما موافق هستم.کرزی این جاسوس پاکستان در قسمت احیای دوباره طالبان و ادامه خونریزی وجنگ 14 ساله طالبان برعلیه مردم ما نقش عُمده را بازی کرده است.
م کابل

>>>   من در نوشته یکی از مورخین مشهور غربی خوانده بودم که امیر عبدالرحمن خان بزرگترین ستراتژیست سیاسی و نظامی تاریخ معاصر افغانستان است محترم«ر» در نظر شماره نهم خود نوشته اند که: « امیر عبرالرحمن در کتاب خاطراتش مینویسد: اگر کشوری درین منطقه بنام اسلامی ظهورکند درد سرهای زیادی برای افغانستان ایجاد خواهد کرد»‌اگر این حرف درست باشد درانصورت اجازه میخواهم با خواستن معذرت از اشخاصی که طور دیگر فکر میکنند - با صراحت بگویم که ۱: امیر عبدالرحمن با اتخاذ تصامیم قاطع و دقیق به نفع کشور ثابت ساخته است که او استراتژیست بسیار دقیق سیاسی بود که تشکیل کشوری بنام «اسلامی» در منطقه را درد سر بزرگی لا اقل برای افغانستان میدانست.
۲- امیر عبدالرحمن خان گر چه مرد کم سوادی بود ولی عقیده داشت که دین و سیاست دو چیز سوای هم اند و خلط کردن ان در اکثر موارد فاجعه میاورد!! اینک تاریخ کنونی ما به ثبوت رسانید که این عقیده او نیز دور از حقیقت نبود. و من و شاید بسیاری در تعجب باشند که چگونه ان مرد کم سواد سالها سالها قبل این حرف را که اروپاییها سالها سالها قبل انرا تجربه کرده بودند میدانست ولی ... ما در قرن ۲۱ یا نمیدانند و یا عمدا انرا قبول نمیکنند!!!!
م.م.م

>>>   بـــه محترم ( م .م . م )
بلی عبدالرحمن خان درکتابش خیلی تحلیل های خوبی وروشنی راجع به مسایل افغانستان ومنطقه مخصوصا روس ها وانگریزها داشته است اما شکایت مردم از دیکتاتوری وشدت عملش است نه از سیاست دانستن یا ندانستن ! حتی درمورد مناطق مرکزی او میگوید که برای من پیام می فرستادند که مارا منحیث همسایه خود بشناسید .من کتابش را از انترنت گرفته بودم وتا آخرش خواندم
( ر )

>>>   مشت نمونه خروار است اگر برادران پشتون به امر خيل يون طاقت كرزى ملا غنى كوچى ملا عمر نوكر راكتيار افتخار نمايند از اين معلوم مى شود كسانيكه امروز لقب اتل بابا غازى را برايش اعطا نموده اند انها هم مانند همين خاين ها و جاسوسان خواهد بود

>>>   دوستان عزیز شما یک وقت ضابط های ماشینی رادیده بودید وحالا من غازی های ماشینی
رابرای تان معرفی کنم.
1- غازی نادرغدار که نسبت چوروچپاول کابل وشمال این لقب راگرفت .
2- غازی امان الله به تحریک مادرش پدرخودراکشت غازی شد .
3- کرزی بچه شیرمحمحد قوماندنان طالبان رارها کردغازی شد.
4- شکریه بارکزی طالب هاداعش وملاعمررامجاهدووطندوست خواند غازی شد .
5- غنی احمدزی معاهده امضاکردجنگ راازپاکستان به افغانستان اورد غازی شد.
6- اسماعیل یون فاشیست ملیت های دیگرراازافغنستان جواب میدهد غازی شد .
7- ملاتره خیل نسبت فرستادن تمام تانک توپ طیاره وادوات نظامی ازراه تورخم پکتیا .گردیز سپن بولدک وکنر به پاکستان غازی شد .
9- اتمر دراکمالات شبانه داعش وطالب درشمال غازی شد .
10- امرخیل معاون ریس جمهوررامیگوید که پشتون کشی میکند وتقلب کرد غازی شد .
11- هیلی خاندانی غازی بود .
12- ملا با دنجانی وزیر جنگ ستانکزی نسبت کشتن افسران وسر بازان ومزدوری به انگلیس غازی شد.
13-شوهربارکزی کابل بانک راچورکرد غازی شد .
14-وردگ صاحب پول معلمین متعلمین ومظلومان راچوروچپاول کرد غازی شد .
دوستان سلسله غازیان ادامه دارد ونمونه ازلباس این غازیان ازقبیل تنبان .چادر .کلاه .چپن .لنگی لب سرین وکروش وپتوی شان درموزیم لندن گذاشته میشودتااولاده اش بداند

>>>   برادر عزیز غلام داود ارزو!
رییس سنا بهیچوجه میدان هوایی را «غیر استحقاق» بنام کرزی اعلان نکرده. او آنقدر «چیزها»!!! را از همین میدان هوایی تیرکرد و ازین راه آنقدر دالر پیدا کرد که مطابق «استحقاق» حق دارد میدان هوایی را بنام «کواسه» کرزی هم نامگذاری کند!!! اما یک چیز را نمیدانم که کرزی «شریک» بود یا نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   حـــتـما کــــــریـــــم خـــــرم را پورداده که رئیس دفتر کرزی بود

>>>   كرزي مدهش ترين چهره فلاكت آور بمردم افغانستان
كرزي جاسوس معلوم الحال پاكستان
كرزي عضو فعال سى آى اي امريكا
كرزي ساز مانده تقلب دوره هاي انتخاباتي
كرزي برادر جلادان ( طالبان وحشى)
كرزي رها كننده قاتلان طالب ازگوانتانامو وبگرام

>>>   کرزی راپورنداده کریم خرم راپورداده

>>>   رایور دادن کرزی شکی نیست در دنیا مثل کرزی ریس جمهور یست تر و خاین تر در دنیا ییدا نمی شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است