کلاه گشاد ملاعمر بر سر سمیع دره ای
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۴/۵/۱۳ کد خبر: 100192 منبع: پرینت

مشکل سمیع دره ای بعنوان یک فعال مدنی این است که زیاد سوال می کند، آنهم سوالاتی می کند که نباید سوال شود.

مثلا او باید سوال کند که تخم مرغ چگونه پخته می شود و یا چرا پسر آمیتا باچان با هیفا وهبی نمی تواند عربی برقصد؟ این آقای سمیع دره ای می آید مستقیم یخن ریاست امنیت ملی را می گیرد و می پرسد چرا وقتی ملا عمر دو سال پیش مُرد ریاست امنیت ملی خبر نشد و چرا خبر نشد. مگر ریشخندی است که باید خبر نشوند. حداقل در زمان جان کندن اش می توانست در هماهنگی با ISI ببیند که واقعا طبیعی مُرد یا زهرش دادند و طی یک مراسم خاص ملا عمر را کشتند و اگر خبر داشتند که مرده یا کشته شده است چرا دو سال سکوت کردند و در مقابل اینهمه بازی موش و پشک در کشور چیزی نگفتند و در نهایت این آقای دره ای گفته است که باید رییس استخبارات کشور استعفا بدهد.

از اداره 16 امنیت ملی برایش تماس گرفتند و گفتند سمیع جان بیا در دفترمان هم یک ماست خوری می کنیم و هم کمی مشورت شما را در مورد فعالیت های مدنی تان می گیریم، آقای دره ای هم رفت که برود به ریاست امنیت مشورت بدهد و آنها هم مثل اینکه بزرگترین و خطرناک ترین جنایتکار تاریخ 5 هزار ساله را پیدا کرده باشند بدون سوال و جواب حبس کردند در بین یک زندان مربع مستطیل

آقای دره ای هم که دید عجب کلاه گشادی روی سرش مانده اند جیغ و داد و فریاد کرد و در نهایت از زندان رها شد. امنیتی ها هم چون در این شرایط مردن مردن مخالفان و موافقان حوصله جیغ داد و هوار و اعتراض و مظاهره را نداشتند بدون سخن سیمع دره ای را رها کردند تا برود خانه شان

حالا هم می گوید که من ایلا دادنی امنیت نیستم یا باید سرنوشت پخته شدن تخم مرغ معلوم شود و یا هم سرنوشت استعفای رییس امنیت ملی و یا هم اینکه چرا 4 ساعت من را زندان کردند.

اگر ملا عمر نمی مُرد آقای دره ای از ریاست امنیت انتقاد نمی کرد و اداره امنیت هم شوخی شوخی به زندان نمی انداخت و او هم شوخی شوخی از زندان بیرون نمی شد. مقصر تمام این کارها ملا عمر است.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوبش این سمیع جان شاید نان چوپان خورده باشد

>>>   ریاست امنیت ناملی اگرمرد است جاسوس های آی اس آی را بگیرد

>>>   این کارا کاری پشتون استه نیگران نباشین همه چی حل میشه
دوران

>>>   سمیع دره ای راست ګفته است چرا امنیت ملی ما که با امنیت ملی پاکستان تفاهم امنیتی هم امضا کرده از همه چیز بی خبر است. امنیت مل ما اصلا از بیخ گوش خود هم خبر ندارد. تا چه رسد که از مرگ ملا عمر خبر شود. خود اشرف غنی در عید فطر گفته بود که ملا عمر عید را به او تبریک گفته است. وقتی این وضعیت رئیس جمهور ما باشد دیگه امنیت ملی را بمان سر جایش.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است