ارگ از ملت جدا نیست!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۴/۵/۱۱ کد خبر: 100078 منبع: پرینت

سلام به همه هموطنان عزیز.

سلام و تسلیت به مهاجران که از سوی پولیس چتلستان به بسیاربی رحمی و شکنجه غیراسلامی و غیرانسانی از خانه های شان رانده می شوند. خانه هایشان تخریب می شود. فامیل های با عفت شان بی عفت می شوند. اطفال مظلوم معصوم و خورد سن شان تهددیدبه مرگ می شوند خون شان به ناحق ریخته می شود. حالا کرزی. احمدزی. عبدالله شما از برادران دوگانگی و سه گانگی خود سوال کنید که وزیرستان سلاح داشت و مرکز امن به تروریستان بود که مدت دو سال کم و بیش می شود. با تمام قوت هوایی و زمینی به شکل وحشت و دهشت همه شان را کشتید کوچ دادید بی آبرو کردید بی عزت و بی عفت کردید که واقعا سلاح داشتند. مرکز امن برای تروریستان داخلی و خارجی بود.

هرچه کردید کردید و این ملت مظلوم که در خانه های شان یک چاقوی کچالو پوست کردن ندارند. بخاطر چه این حکومت خاین پاکستان این ملت مظلوم را جبر می کند و ظلم بالای شان را روا می دارد. شرم است ننگ است خجالت بکشید ای ملاهای مزدور که کلان های شما را در زندان ها یک سال دو سال نگاه می کنند بعد از آن می کشد. ملا عبیدالله آدم خوب و با همتی بود. در شفاخانه کشتند بعد از دو سال به برادرش دادند مرده اش را اگر ملاعمری وجود داشت در شفاخانه کشتند اش بعد از دو سال بیشتر خبر مرگ آن اعلان می شود.

ملا برادر هم آدم خوبی بود که یک دفعه در سال های اول حکومت کرزی صاحب صدای صلح از زبانش بلندشد. فوری دستگیر و زندانی کردند.که همه دیدیم و شنیدیم که در زندان است شاید به آینده نزدیکی یا دو سال بعد اعلام شود که به اثر مریضی که داشت در شفاخانه جان باخت. ملابرادر که زندانی است همه در رسانه های تصویری دیدیم که چشم هایش بسته در گردن و دست هایش زنجیر انداخته شده است و یک پاکستانی کثیف دیگر مثل حیوان کش می کند. در حالی که ملابرادر زندانی است. راه فرار و دیگر فعالیت به او هیچ میسر نیست.

غول و زنجیر آهنی در گردنش یک غول کثیف دیگر کش می کند.در رسانه های جهان همه دیدیم چندی قبل که از پیشاور به جای نامعلومی انتقال دادند. کرزی صاحب همراه برادران دوگانگی خود حرف بزن مردمی که نان خوردن ندارد تماشا کن حالشان را 20مرتبه نزد این کثیف ها سفر کردید و غنی در روزهای اول حکومت خود با150نفر رفت که همه دیدیم که فاروق وردک بی غیرت دست ملافضل کثیف را بوسید و در چشمانش مالید. این شرم و ننگ است به همه شما دولتمردان بی غیرت و بی حیثیت.

باز هم تسلیت می گویم. یوسفزی که بعضی وقت ها در همین شبکه به نفع پاکستان های کثیف متن تحریر می نماید. اگر فراموشم نشده باشد به نام حبیب الله یوسفزی است که حالا کوزه را بگیرحوض را پرکن که مردم بیگناه و بی سرپرست مظلوم که لقمه نان احتیاج هستند. در اسلام آباد این کثیف های پنجابی چه محشر بر پا کردند به این مردم مظلوم و بالای این اطفال معصوم و زن های با عفت این پولیس های کثیف چه کاری را شروع کردند. یوسفزی صاحب همراه برادرهای دوگانگی کرزی صاحب گپ بزن که این مردم بی دفاع چه گناه دارد.

نفرین به همه او رهبرهایی که در وقت که ملت بکار باشد می گویند که ارگ از ملت جدا نیست اشرف غنی صاحب تماشا کن شما خو ننگ ندارید. شما حیثیت و آبرو ندارید. مردم مظلوم بخاطر شمابی حیثیت و بی آبرو شد. احترام به همه ملت عزیزم و کارمندان محترم شبکه afghanpaper

عبدالله


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این یهودان مسلمان نما سزاوار همچو کاری اند که باداران شان بانها میکنند برادر نام زمانی متصدی وزارت دفاع وطن مجروح ما بود مسبب قتل هزاران هموطن ومظلوم ما تخریب منازل مزارع وتاکستانهای کشور ما است خوب است که پند دیگران شود مزدوری که در حق وطنش خیانت میکند بادارش هز گز بان اهمیتی نمیدهد زیرا خود فروخته اند
.کابلی

>>>   تمام فقر وغربت و بی عفتی افغانهای مهاجر از دست رهبران جهاد بخاطر کسب دالر و کلدار است چرا چتلستانیها را ملامت میکنید؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است