تلفات طالبان با قرص های تاخیری جنسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۸    ۱۴۰۵/۳/۱۰ کد خبر: 200257 منبع: پرینت

چهار عضو طالبان در هرات پس از استفاده از قرص تاخیری جان‌ باختند.
بر اساس روایت منابع از شفاخانه‌ی حوزوی هرات، در جریان یک ماه گذشته، دست‌کم ۶۴ تن از اعضای گروه طالبان به دلیل عوارض ناشی از مصرف داروهای محرک جنسی (قرص‌های تأخیری) به این مرکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

منابع از این شفاخانه، یک‌شنبه، ۱۰ جوزا، به رسانه‌ها تایید کردند چهار عضو طالبان به دلیل مسمومیت و عوارض شدید دارویی جان باخته و دیگر اعضای‌شان پس از دریافت خدمات درمان رخصت شده‌اند.
به گفته‌ی منابع، مراجعات اعضای گروه طالبان به مراکز درمانی به دلیل ابتلا به بیماری‌های مرتبط با پروستات و مشکلات جنسی افزایش پیدا کرده است.

طالبان تاکنون در این مورد واکنشی نشان نداده‌اند. اما کارشناسان حوزه‌‌ی صحت و روان‌شناسی، می‌گویند شیوع این موارد با فشارهای روانی، سبک زندگی نظامی و محدودیت‌های شدید اجتماعی مرتبط است.
به باور منتقدان، این گونه رفتارهای درونی اعضای گروه طالبان با قوانین و شعارهای سخت‌گیرانه‌ی اخلاقی این گروه برای شهروندان در تضاد قرار دارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان قرص
تاخیری جنسی
نظرات بینندگان:

>>>   الله گل دانه دانه دانه دانه
مجاهد شهید شد در جهاد جنسی شبانه
خیال کرد این هم بشکه زرد است جانانه
فشار بتم میرود بدون مشکل آزادانه
خبر نبود که میرود طرفای بهشت جاودانه
دگه چی بی آبروگی ببینیم روزانه وشبانه
از این بد تر نمی شه بی آبروگی طالبانه
خدا زده گی شاخ ودم نداره واقعاَبیدرانه
این جزای خداونداست برای تیم مستکبرانه
آریا از جرمنی

>>>   وقتی تمام فکر وذکرت هماغوشی با حوریان بهشتی است رفته رفته سیستم روابط جنسی سالم جای خود را به انحرافات اخلاقی می دهد.ویک سوال که حالی کشته شدگان این قرص های تاخیری را چی بنامیم؟ شهیدان قرصی؟ یا شهید راه ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است