برداشت آزاد: رییس الوزرای نصواری طالبان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۴۰۰/۸/۳ کد خبر: 168754 منبع: پرینت


رییس الوزرای نصواری طالبان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس الوزرای
نصواری طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این نصوار هدیه بده به وزیر خارجه چرکستان که کنارش نشسته به عنوان یاد بود

>>>   نسواری است نصواری نیست.

>>>   اینطور نشسته که فکر میکنی برای بودنه جنگی آمده است
آتش خاوری

>>>   طالبان هم کدام تغیر نه آورده اند همو خرک و همو درک است نه کدام امر بالمعروف ونه کدام چیزی دیگر فقط همه در غم چوکی اند ما خوش شدیم که طالبان عدالت را تامین شرعیت اسلامی را رعایت می کند اما نه فقط در غم چوکی بودند زنان و دختران ماند سابق بی باکانه در روی بازار گشت و گذار می کند اما هچ کسی چیزی نمی گویند

>>>   فکر می کنم ما باید به چیز های دیگر متوجه شویم، من به دفاع این روش نیستم بلکه می خواهم اینرا باز گو کنم که هرکه به روش خودش زندگی می کند یکی با چلم ، یکی با بوتل ویسکی ، یکی هم با بسته سیگا کیوبائی اصل ، یکی هم با قوتی نسوار پُل متک شمالی و یکی هم با گیلاس پُر آب این مربوط خودش است و اطرافیانش، این موضوعات چه درد ملت را دوا می کند که ما صفحه های نشرات را مصروف بسازیم بدون کدام مفاد ملی و همگانی ،لازم است که در این شرایط خاص باید با نوشته های خود از مردم دلجوئی کنیم مردم را برای نادرست تر ها آماده سازیم ، با لینز های کمره خود کمبود ها را به تصویر بکشیم تا شاید کسانی از همین نظام متوجه شوند که معضله چرا است به کدام دلیل ، همه وجدان ها نمرده است مثل دار ودسته جنایتکار غنی ، با نمایش تصاویر مستند ملیادر های وطنی را که از خون همین ملت اندوخته اند مجبور بسازیم و ترغیب کنیم که مردم را در میدان تنها نگذارند و معاونت کنند آنهم از پول حق خود شان که آنها دزدیده اند، فروشنده ها را یاد بدهیم که گران فروشی و احتکار نکنند، ازین معلوم می شود که همه در پی عیب جوئی اند و بی کار و بی مضمون از نسوار و بدرفت نسوار راپورتاژ تهیه می کند ، بدا به حال این ملت که چنین خبر نگارانی دارد فکر میکنم سطح آگاهی شان از خبر نگاری همین است و بس.
خارکش

>>>   ههههههه
بهتر بود تف دانی اش را روی میز مقابل صادق خان نماینده پاکستان می گذاشت و هر زمانی که سخن نحس او به گوش شیخ الوزا می رسید آن را از طریق دهنش ، مقابل صادق خان تُف می کرد !

>>>   علیرغم ادعای پابندی طالبان به سنت و شریعت٬ ایشان به بدعت هایی در شریعت دست اند٬ که از جمله یکی هم بدعت افزودن رکن ششم به شریعت است٬ وآن رکن ششم شریعت طالبانی همانا نصوار و تفدانی است.

که رکن ششم ( نصوار و تفدانی)در زمام داری قبلی از رکن عمده محسوب میشد٬ حالا چون همین چهره ها بعد از بیست سال دوباره به قدرت آمده اند٬ ازینرو شریعت ایشان پا برجاست و هر آنکس که ادعا دارد که:

«« طالبان٬ طالبان قبلی نیستند و تغیر کرده اند »»٬ یا تجریه زمامداری قبلی طالبان را ندارد٬ و یا اینکه سخنگوی غیر رسمی طالبان است.

البته تغییراتی در وجود ظاهری ایشان به ملاحظه میرسد٬ و ان اینکه در دور قبل طالبان همه مانند اسکلیت های متحرک با لباس های ژولیده و چرکین٬ با ریش ها و یال های سیاه شپش پر همراه با اندیوالان بدون ریش و پشم ( کمکی طالبان) به صحنه آمده بودند؛

حالا طالبان انزمان بعد از گذشت بیست سال با ریش های سپید٬ شکمهای برآمده٬ لباس های پاک و اتو شده و آ خرین مودل آیفون در دست در مقابل کمره ها با علاقمندی ظاهر میشوند٬ در حالیکه بیست سال قبل داشتن کامره از زمره کناهان کبیره محسوب میشد؛

و کمکی طالبان آن زمان حالا چهره های بیست سال قبل طالبان آنوقت را به خود گرفته اند٬ و نسل دوم اندیوالان شان ( کمکی طالبان)هم دارند صاحب پشم و یال و شپش میشوند.

>>>   این بت برنجی قاتل ترورست نسوار پک تفدانی در پهلو را مانده چوکی ریس الوزا بودن را از چنین حکومت ریشخند همین ریس الوزرا خیله خند.

>>>   از بد بد ترش توبه

>>>   کارمل سگرت میکشید،کرزی چرس میکشید،رییس الوزرا نصوار میکشد.دفعه بعد نوبت کدام چلم کش خواهد رسید.

>>>   خوب است دهنش بسته است بهتر است نامش خاموش الوزرا مانده شود دهنش فقط برای نسوار باز و بسته میشود. بخور و تف کو ده تفدانی.
امیرزی

>>>   ولا شرم است.خدایا از بد بدترش توبه.تمام جهان روبه پیشرفت اند.البته خواست واراده خداوند(ج)است که یک کشور عقبگرد داشته باشد.وبه تاریخ قبل از میلاد برگردد.مردم وجهان همه تماشاه گر این قضیه(عملکرد طالبان) اند.

>>>   زنده باد طالبان و همه برادران مسلمان طالب و مجاهد اسلام , واقعا خوشحال هستیم که قوانین اسلام پایدار شد و کفار و غلامان آنها بیرون شدند
احمد خان بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است