مهاجرین تاوان عربده کشی های ارازل را بپردازند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۹    ۱۴۰۰/۷/۲۲ کد خبر: 168663 منبع: پرینت

تبدیل و جابجایی قدرت در افغانستان، با این که یک فاجعه و اتفاق ناگوار بود و هست اما این مزیت‌ را هم برای مردم این کشور داشت که از شر اراذل و اوباش نجات پیدا کردند. این اوباش تا روزی که در افغانستان بودند، این کشور را به لجن کشیدند و اکنون نوبت سایر کشورها است تا با حضور خود، کشورهای میزبان را هم به گند بکشند.

به عنوان نمونه، چند روزی است که نظام‌الدین قیصاری از افراد شرور افغانستان به تهران آمده است.
هنوز خستگی سفر از تنش خارج نشده است که ادعا کرد نماینده مهاجرین افغان مقیم ایران است. وی در صفحه فیسبوک خود نوشت که به زودی در ۲۸ استان ایران نمایندگی‌های خود را دایر و افتتاح خواهد کرد.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران به تازگی نفس راحتی کشیده بودند که با آمدن لندغران و مفسدان به ایران، آرامش آن‌ها بهم خورد زیرا از این پس، هر کثافت‌کاری که فراریان در ایران انجام دهند، گناه آن به گردن مهاجرین گذاشته خواهد شد. البته این مشکل تنها گریبان‌گیر افغان‌های مقیم ایران نیست بلکه به هر سرزمینی که اراذل و اوباش فراری وارد شوند، افغان‌های مقیم همان کشور باید تاوان عربده‌کشی‌های آنان را پرداخت کنند.

محمد مرادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرین
ایران
نظرات بینندگان:

>>>   متاسفانه از طرف سازمان ملل نماینده مهاجرین شده است

>>>   گویا از سوی سازمان ملل برای نمایندگی مهاجرین انتخاب شده وبه نظرم فردشایسته ای است. کمی دست از تعصب بیجا برداریم

>>>   ملل متحد نفر که ادم کوش - عاضب و مردور را خوش ندارد.

>>>   نظام الدین قیصاری از سربازان لشکر گلیمجم دوستم خلافکار است. مرگ بر کسانی که بیش از چهار دهه مردم مظلوم افغانستان را به گروگان گرفته اند از شرق کمونیست تا غرب جنایتگار و فاسق در رأس همه سازمان ملل نا متحد که جز خیانت و مزدوری استکبار سابقه ندارد.

>>>   اگر قیصاری از لشکر دوستم هست چرا باید نماینده مهاجران افغان در ایران باشه ؟ بیشتر مهاجران افغان در ایران هزاره هستن البته ازبکها و ترکمنها و تاجیکها و پشتونها و ...هم هستن ولی ازبکها میتوانند به ازبکستان مهاجرت کنن و متاسفانه هر جرمی هم مرتکب بشن مانعی برای آسایش هزاره ها هم‌ میشه من ایرانیم نه افغان این حقیقته همین مونده که دیگه ازبکسنان هم بخاطر مهاجران عربده کش ازبک زبونش سر ایران دراز بشه

>>>   چطوری اینها آمدند ایران ما نفهمیدیم
تاجیک و ازبک و ترکمن را ترکمنستان ازبکستان چرا راه نداد
....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است