آیا امرالله صالح راست می گوید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۴۰۰/۴/۲۵ کد خبر: 167687 منبع: پرینت

امرالله صالح در پست فیسبوکی خود چنین نوشته است:
(قوای هوایی و اردوی پاکستان رسما به طرف افغانستان اخطار داده است که هر گونه تلاش برای تسخیر بندرگاه سپین بولدک با واکنش قوای هوایی پاکستان مواجه خواهد شد. یعنی اکنون قوای هوایی پاکستان برای حمایت طالبان دست به کار است. آیا کدام ثبوت دیگر که این جنگ نه از طرف طالب بلکه توسط طالب است نیاز دارید ؟ برای حراست از عزت افغانستان بسیج شوید. بسیج شویم. ملت ها برنده اند. مطمین باشید.)

از نظر سیاسی و دیپلوماسی بعید به نظر می رسد که جانب پاکستان رسماً به جانب افغانستان چنین اخطاریه را تحویل داده باشد با آنهم از اینکه پادشاهی امرالله صالح در قلمرو فضای مجازی و به خصوص فیسبوک وجود دارد و اگر چنین ادعا وجود دارد باید متن اخطاریه و اینکه به کدام مرجع افغانستان تحویل داده شده است را نشر نماید در غیر آن متن های فیسبوکی امرالله صالح مانند شاحسین مرتضوی در نزد بسیاری کارشناسان فاقد اعتبار است و این یک ادعای بسیار بزرگ است که می‌تواند برای پاکستان و افغانستان پیآمد داشته باشد و نمی توان بدون مدرک و اسناد به آن باور کرد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   چراافسران باتجربه جنگ را خانه نشین ساختید؟؟؟
اگر بسیج ضرورت است اول پسر رئیس جمهور وامرالله حاضرشوند درخط سوم ومادرخط اول بسم الله ،

>>>   افغانستان بغیر از چند طیاره هبلیکوپتر(چرخ بال)،دیگر طیاره های جت جنگی ندارد که طالبان را بمبارد کند.
بعد از سقوط دولت داکتر نجیب،افغانستان در حدود ششصد طیاره چنگی میگ روسی داشت،که با آمدن مجاهدین به افغانستان،همه را به پاکستان بردند .
حالا قوای خارجی نیز بادبیرون شدن شان،تمام طیاره های جنگی خود را بردند.
بنأ دولت افغانستان هیچ طیاره جنگی ندارد که طالبان را بمبارد کند.
اگر چند چرخ بالی که دارد از کابل به سپین بولدک بفرستد،اینها چرخ بال هایی هستند که چهل سال پیش در امریکا ساخته شده بودند و بخاطر کهنه بودن از قوای خود خارج کرده بودند و مثل آهن پاره کهنه در دشت های اربزونا امریکا افتاده بود.آنها را نیم کله ترمیم کردند و با کشتی به افغانستان انتقال دادند و منحیث طیاره چنگی حساب کرده.پیسه آن را از بودجه ناتو گرفتند.
حالا این طیاره ها تا سپین بولدک جور نمیرسد و در نیم راه خراب میشود و اگر در چند جای،مثل موتر های کهنه توقف کرده ،خود را به سپین بولدک برساند،بازهم پیش ازین که طالبان را بمبارد کنند،طالبان همراه راکت این چرخ بال های قرون وسطی بی را خواهند زد و سقوط خواهند داد.

>>>   فقط طالب را بکشید ، خیر و خلاص

>>>   طالب یک قوم نژاد پرست ،ترروریست و کلی خواه است که میخاهد تمام قوم ها و مذاهب و نژاد های دیکر را محو کند بنظر اینجانب باید تمام سران و بزرگان قوم ها و مذاهب دیگر بدون از دست دادن وقت با هم متحد و در مقابل طالب بایستند و فریب تبلیغات آنها را نخورند چرا که اگر آنها راست میگویند چرا از در مذاکره به توافق نمیرسند ؟چرا با انتخابات آزاد موافق نیستند؟چرا انسانهای بی گناه را بدون جرم و محاکمه ای میکشند؟
طالب تغییر نکرده است...راه طالب همان است که بود...طالب موافق قتل و غارت و انسان کشی و مخالف پیشرفت و آزادی و انسانیت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است