خلیلزاد و عبدالله در کابل دیدار کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ کد خبر: 166445 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد، فرستادۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان با داکتر عبدالله در کابل، دیدار کرد.
در این دیدار، خلیلزاد و عبدالله، دربارۀ مذاکرات صلح، بازنگری توافق‌نامۀ صلح دوحه از سوی حکومت تازۀ امریکا، تسریع روند مذاکرات صلح، دور دوم مذاکرات میان افغانان در دوحه، کاهش خشونت‌ها، راه‌های پیشرفت در مذاکرات صلح و دست‌یافتن به صلح همیشگی در افغانستان، بحث و گفتگو کردند.

پیش از این، وزارت خارجه امریکا در یک خبرنامه اعلام کرد که آقای خلیلزاد این بار به دوحه، کابل و شماری از پایتخت‌های دیگر منطقه می‌رود.
خبرنامه می‌افزاید که در جریان این دید و بازدید با رهبران جمهوری و دیگر رهبران افغان، نمایندگان طالبان و کشورهای منطقه که منافع شان را در یک راه حل پایدار سیاسی و آتش‌بس فراگیر در افغانستان می‌بینند، بحث خواهد کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   دوخاین به ملت دسیسه جور میکنند.

>>>   باز برای ننه اولاد ها پول جمع میکنی (از پول سفر خرج) ورنه میتوانستی تلفنی هم گپ بزنی از شما چکه چور ها جز دزدی چیزی خیر نیست.
آتش‌خاوری

>>>   خدا کند این بار هر چه زودتر به یک توافق سیاسی برسند تا جنگ و انسان کشی خا طمه بیابد تا جاییکه من بینم غنی این چوکی دالر را هر گز رها نمی دهد زیرا به خا طر این چوکی از هر چیزی خود تیر است

>>>   غنی صالح محیب و فضلی هر گز نمی خواهند این چوکی دالری را رها کند زیرا آنها پول ها را به خارج انتقال می دهند و نه فامیل و نه دیگر کسی در افغانستان است این دو پاسپورت اند و در طیاره می نشینند و فرار می کنند کله به حال مردم ما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است