ده هزار نظامی ناتو در افغانستان می مانند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۶    ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ کد خبر: 166320 منبع: پرینت

اعضای سازمان ناتو در نشست آتی خود درباره خروج نیروها از افغانستان تصمیم نخواهند گرفت.
منابعی در ناتو فاش کردند که آلمان و دیگر اعضای این سازمان در نشست آتی وزاری دفاع ناتو هیچ تصمیمی درباره خروج 10 هزار نیروی مستقر در افغانستان اتخاذ نخواهند کرد.

منابعی به خبرگزاری آلمان گفتند که در این نشست، سران ناتو بار دیگر از طالبان درخواست می‌کنند تا خشونت را کاهش داده و برای تسریع در روند صلح با دولت افغانستان اقدامات بیشتری انجام دهد.
منابع ناتو همچنین تاکید کردند که تداوم حملات طالبان روند صلح را تضعیف می‌کند.

نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان ناتو قرار است روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برگزار شود و از جمله محورهای این نشست دو روزه مسئله ادامه حضور و یا خروج نیروهای خارجی از افغانستان است.
این در حالی است که جو بایدن اخیراً در دیدار از وزارت دفاع آمریکا تاکید کرد که امکان دارد مهلت خروج نیروها از افغانستان که پایان ماه آوریل سال جاری میلادی است را کنار بگذارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نظامیان ناتو
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   غنی یهودی از پیمان ناتو خواست تا در افغانستان بماند زیرا ما مسلمانان بدون کفار زندگی کرده نمی توانیم بلا در پس همه مردم که بعد از این کشته شوند فقط ما در ارگ محفوظ بمانیم

>>>   اصلا ناتو می خواهد که از این بعد جنگ های خونین در افغانستان دوام پیدا کند

>>>   نیروهای ناتو چه در افغانستان بمانند و چه نمانند، هیچ تاثیری ندارند. همانطور که در سالهای گذشته، در عین حالی که بیش از صد هزار نفر از نیروهای ناتو در افغانستان بود، طالبان در هین زمان رشد کرد و باردیگر به یک گروه قدرت مند تبدیل گردید.

>>>   🔹آنچه در آمریکا شاهد هستیم یک نمایش بزرگ است، که تابحال دنیا نمونه آن را به خود ندیده است. در عین حال که ارتش در حال اجرای بزرگترین عملیات نظامی تاریخ خود است، ظاهرسازی چنین است که همه چیز روال طبیعی خود را دارد.
🔹به این ترتیب مردم عادی مشغول کارهای روزمره خود هستند؛ و دشمنان هم، با این تصور که در به پیروزی رساندن بایدن موفق شده‌اند، دلیلی برای شروع جنگ و کشتار جمعی ندارند.
🔹حدود ۹ ماه پیش کیو، در پست ۴۰۹۵، از قول ترامپ چنین نقل کرده که: «بینوایان، عاشق آخر این نمایش خواهید شد». کلمه «بینوایان» اشاره به حرف هیلاری کلینتون دارد، که طرفداران ترامپ را اینگونه خطاب میکرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است