جلسات سرویس های استخباراتی غرب با داعش
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ کد خبر: 166285 منبع: پرینت

در چارچوب توافقات انجام شده در مورد هماهنگی اقدامات، به گروه های تروریستی باید بودجه، تجهیزات، مهمات و سیستم های تسلیحاتی مدرن ارایه شود.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع اعلام کرده است که امسال در منطقه زیر کنترل امریکا "التَنْف‎" در سوریه جلسات متعدد نمایندگان سرویس های اطلاعاتی امریکا، فرانسه، بریتانیا و تعدادی از کشورهای منطقه، با فرماندهان جنگی گروه تروریستی داعش برگزار شد.

در منطقه التَنْف و مجاور آن با کشورهای خاورمیانه "روی مسایل تشدید حملات به نیروهای دولت سوریه و تشکیلات مسلح طرفدار ایران، همچنان پایگاه های ارتش روسیه در سوریه بحث شده است".

علاوه بر این، به "جنگجویان وظیفه داده شد تا با استفاده از موتر های پر از مواد منفجره، امکانات و زیرساخت های اقتصادی و حمل و نقل را در سراسری سوریه به بخصوص در پایتخت مورد هدف قرار دهند". این منبع تاکید دارد که کلیساهای مسیحی، مساجد و عبادتگاه مذهبی نیز شامل این فهرست هستند.

منبع اظهار داشت: "در چارچوب توافقات انجام شده در مورد هماهنگی اقدامات، به گروه های تروریستی باید بودجه، تجهیزات، مهمات و سیستم های تسلیحاتی مدرن ارایه شود".
مبع در ادامه گفت برای جابجایی و استفاده از شبه نظامیان گروه تروریستی داعش از عراق از زندان‌ها و اردوگاه ها که تحت کنترل کردها در فرات است، آزاد می‌شوند. آنها توسط مربیان امریکایی آموزش های ویژه می‌بینند.

برنامه ریزی شده است که از "سلولهای خواب" گروههای تروریستی در جنوب و جنوب غربی سوریه و در شهرهای بزرگ بخش مرکزی کشورها استفاده شود.
این منبع در ادامه گفت: "نگرانی ویژه است که اهداف اولویت تروریست ها که به دستور سرویس های ویژه غربی عمل می کنند، ارتش روسیه در سوریه اعلام شده است".

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرویس های استخباراتی
فرماندهان داعش
نظرات بینندگان:

>>>   دست از سر مردم سوریه و عراق بردارید
همین چند وقت پیش که دو تا عربستانی تو بصره عراق خودشون رو منفجر کردند و ده ها نفر شهید شدند و یکی از این گروه ها عراقی حمله پهبادی کردبه عربستان و گفت اگر ادامه پیدا کند به دبی
وهابیها خون مردم رو میریزند تا بهشت بروند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است