مشخصات جنگنده نسل ششم اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۳۹۹/۱۰/۸ کد خبر: 165899 منبع: پرینت

بر اساس گزارش‌ها، یک سیستم هوش مصنوعی کمک کننده پیلوت این جنگنده خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش امریکا که روی جنگنده به منظور تقویت نیروی هوایی نسل آینده خود کار می‌کند، جنگنده‌های نسل ششم دارای یک پیلوت کمکی در قالب هوش مصنوعی خواهد بود.

براساس گفته‌های Popular Mechanics، این سیستم در طی پرواز آزمایشی که بمب باران موشکی در آن شبیه سازی شده بود توسط هوش مصنوعی ARTUμ که در واقع نسخه ای از هوش μZero به کار رفته در بازی‌هایی نظیر شطرنج است، هدایت شده بود. این هوش مصنوعی به خوبی توانست زمان تمرکز روی حمله و در عین حال حفظ جان خود را تشخیص بدهد.

روپر خاطرنشان می کند که در حال حاضر وزارت دفاع امریکا در حال تدوین دستورالعمل‌های اخلاقی هوش مصنوعی است که در کوتاه مدت اجازه نمی دهد کامپیوترها بتوانند به صورت خودکار شروع به حمله کنند. با این حال در دست داشتن کامل کنترل جنگنده‌ها برای اثبات مفید بودن هوش‌های مصنوعی کافی نیست.

یادآوری می کنیم، که هواپیمای جدید برای تقویت نیروی هوایی ایالات متحده طراحی شده است، که به دو نوع هواپیما نسل پنجم F- 22 Raptor و F-35 Lightning II مسلح است. پس از نخستین سقوط هواپیمای «اف-35بی» که 28 سپتمبر در ایالت کارولینای جنوبی رخ داد، پنتاگون دستور توقف تمام پروازهای جنگنده نسل پنجم «اف-35» را به منظور بازرسی آنها صادر نمود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگنده
نسل ششم
نظرات بینندگان:

>>>   سلاح هایی که جور میشوند،اکثراً در عملیات ها از آنها استفاده نمیشوند.اکثراً آنها در نماشگاه های سلاح هادنمایش داده میشوند و بالای بعضی کشور ها،به اساس پیمان های مشترک امنیتی و دفاعی که دارند،بزور بفروش رسانیده میشوند.
یک نمونه آن قرار داد های امنیتی و دفاعی میان امریکا وعربستان است که هر سال ده ها ملیارد دلار سلاح های نوع جدید از هفتاد سال بدینسو بالای عربستان بفروش میرسد و انواع و اقسام سلاح های کهنه را زنگ میزند و خراب میشود و بدون آن که استفاده شود،تخریب میشوند و سلاح های جدید جایگزین آن میشوند.
بعد از انتقاد های مکرر من،بالاخره جنگ یمن در گرفت و برای اولین مرتبه عربستان ازین سلاح های امریکایی در هفتاد سال گذشته در جنگ یمن استفاده کرد.
گذشته از آن جنگ آینده جهان،جنگ نظامی نیست.زیرا در جنگ نظامی هیچکس برنده نمیشود و همه نابود میشوند.
جنگ آینده جهان،جنگ اقتصادی است و درین جنگ صرف طبقه حاکم برنده هستند و طبقه غریب روز بروز غریبتر و طبقه ثروتمند،ثروتمند تر میشوند.
زیرا نشر پول در دست دولت است و دولت به بهانه های مختلف بودجه میگیرد و خودشان خورد و برد میکنند و به کمپنی های مربوط خودشان انتقال میدهند و این پول وارد چرخه اقتصاد میشود و جایی که نیروی کار ارزانتر و مالیات کمتر باشد.غرض مفاد زیاد سرمایه گزاری میشود و در آنجا اقتصاد رشد زیاد تر میکند،مانند چین و هند و جنوب شرق آسیا و کشور هایی مانند اروپا و امریکا،روزبروز به فقر مواجه میشوند و بودجه هایی را رهبران این کشور ها به بهانه های مختلف،چه رکود اقتصادی و چه ویروس کرونا و چه دیگر بهانه ها میگیرند،به این کشور ها انتقال میدهند و سرمایه گزاری میکنند و پول قرص این بودجه ها را باید نسل های آینده بپردازند.
نسل هایی که هم بار اقتصادی نسل پیر این جوامع یعنی تعداد زیاد متقاعدین را باید بدوش بکشند و هم بار دوش دزدی های رهبران دولتی این جوامع را که تحت نام بودجه اختصاصی از پارلمان این کشور ها تخصیص میگیرند و یک مقدار کمی به مردم میدهند که در آینده صد چند آن را باید بپردازند و یک مقدار را به اعضای پارلمان و باقیمانده را بین خود و شرکت های تجارتی خود تقسیم میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است