کرزی: طالبان شهروندان افغانستان و برادران ما هستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۶    ۱۳۹۹/۷/۲ کد خبر: 164903 منبع: پرینت

حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان در دیدار با نماینده خاص چین برای افغانستان، گفته است که طالبان شهروندان افغانستان و برادران ما هستند.
به گزارش آوا، حامد کرزی ریيس جمهور پیشین افغانستان با لیو جیان نماینده خاص جمهوری خلق چین برای افغانستان دیدار کرد.
در این دیدار بر علاوه اینکه انکشافات اخیر در پروسه صلح افغانستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت، حامد کرزی صلح را آرمان ملی و حیاتی مردم افغانستان خواند.

او در این دیدار گفت که "طالبان شهروندان افغانستان و برادران ما هستند. آرزو داریم تا مذاکرات بین الافغانی هر چه زودتر به نتیجه برسد و تمام مردم افغانستان در فضای صلح و برادری با هم زنده‌گی کنند."
رییس جمهور پیشین نقش جمهوری خلق چین را در کامیابی این مذاکرات ارزنده خواند و بر دوام آن تأکید کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   نمی دانم چه وقت از برادری با چتلستانی ها رهایی خواهیم یافت؟
آزاده

>>>   حامد کرزی!
طالبان برادران خود اند و نه برادر من. شهروندى خودت و طالبان را به رسميت نمى شناسم چون هر تو تان هم دولت پشتونى و هم طالبان پشتونى براى من بيگانه ايد .من از قوم پشتون نيستم. افغان افغان از حاکمان پشتون. از اينکه هم دولت حاکمان زى پشتونى و هم و هم طالبان پشتونى از بدن امريکا تولد شده ايد; دبل برادران ايد!

>>>   بلی برادران برادرکش ما هستند . اگر بقدرت برسند یک برادر را زنده نمی گذارند.

>>>   حامد کرزی طالبان رابرادران خود خواند . شهروندى حامد کرزی و طالبان را به رسميت نمى شناسم چون هر تو تاى شان هم دولت حاکمان پشتونى و هم طالبان پشتونى بيگانه اند . افغان افغان از حاکمان پشتون. از اينکه هم دولت حاکمان زى پشتونىو هم طالبان پشتونى از بدن امريکا تولد شده اند; دبل برادران اند!

>>>   اوغان جماعت در هر یک از کتگوری ذیل : با سواد ، بی سواد ، مترقی ، واپس گرا، مسلمان ، غیر مسلمان ، بزرگ شده در پی گوسفندان و شتران یا رشد و نمو یافته در کشور های غربی که قرار داشته باشند از نظر عقیده و باور های قومی قبیلوی شان که عبارت از جهالت ، فرصت طلبی ، ستمگری هیچ تفاوتی با هم دیگر ندارند.
کسی نیست که به این نادان بی عقل بگوید که احمق!اگر مسلمان نیستی لا اقل انسان جهان غرب دیده که هستی پس با کدام منطق قاتلان مردم بیگناه را که تحت فرمان خارجی ها قرار دارند برادر خطاب میکنی؟ آیا وجدان داری ؟ همه اقوام شما طایفه را شناخته اند و میدانند که حاضر هستید نوکری هر قدرت خارجی را بنمائید اما در مقابل انتظار دارید که ارباب جنایات ضد بشری تان را نادیده بگیرد. اگر این خصلت زشت ذاتی را نمیداشتید هیچگاهی طالب را برادر نمیگفتید.
رسول خدا غلام های آزاد شده غیر عرب را که مسلمان شده بودند به عمو هایش ابوجهل و ابو لهب ترجیح داد اما شما که ادعای پیروی رسول خدا را داری باز علنا خلاف آن بزرگوار عمل مینمایی آستین پوستین پدرکلانت را که هر جنایتی را کرده باشد بدون ترس از خدا به مظلومان اقوام دیگر ترجیح میدهید

>>>   کسی که مردم خود را بقتل برساند هیچ برادر نیست قاتل ملت و مردم است درشرعیت جای ندارد باغی هستند

>>>   حرف کرزی درست آن عده ازطالبان که اهل افغانستان باشند برادران ماهستند امابرادران ظالم ،جنایت کار، مستبد وبیرحم وخود خواه نوکر پاکستان آدم کش که باید مجازات شوند.
عبدالله مهاجر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است