شهنشاه و یا امپراطور تروریزم دولتی در جهان...!
وقتی حاکمان دولت های به اصطلاح مهد دموکراسی یک گروه ترویستی را افراد خیلی با تعامل میدانند و به میز مذاکره می نشینند، مگر این یک تروریزم سازمان یافته دولتی نیست؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۶    ۱۳۹۹/۷/۱ کد خبر: 164896 منبع: پرینت

امیدوارم هموطنانم و خصوصآ ان تعداد هموطنانم که زیر نام جامعه مدنی؛ ارگان های حقوق بشری؛ مراکز دموکراسی، انجو سالاران.... در افغانستان گلو پاره میکردند و آنهایی که رهروران این نهاد بودند و از اینطریق زندگی میکردند و بقول معروف روز شان عید و شب شان برات بود و در سایه امریکا نفس میکشیدند و میکشند و اکت دیگران را سرلوحه زندگی خویش قرار داده بودند و اکنون هم ادامه میدهند، حالا مطمین هستم که سرنخ دوستان بین المللی خویش را که در اصل شهنشاهی ترویزم در جهان اند ولی دموکراسی و حقوق شهروندی را برای من و تو دیکته میکردند پیدا کرده باشند. اما متاسفانه که خیلی نا وقت شده است؛ بدون تردید حالا ما از گمانه زنی های دیروز به یک حققت وحشتناک بلاانکار امروز مواجه میشویم.

بلی هموطن گرامی من، آنهایی که دیروز مدافعان دین اسلام خود را میپنداشتند و برای نجات دین اسلام و گویا دین در خطر است لشکرکشی نمودند و به هدف دیرینه خود رسیدند؛ بالاخره فابریکه تروریزم را تولید نمودند؛ رشد دادند و حالا محصول اش را به نحوی میگیرند؛ با اینکه از نظر ظاهری برای شان طالب تروریست بود ولی امروز همین فابریکه تروریستی در حقیقت برای شان مردمان "باهوش، قاطع و مصمم" تبدیل شده اند.

وقتی این حاکمان دولت های به اصطلاح مهد دموکراسی یک گروه ترویستی را افراد خیلی با تعامل میدانند و به میز مذاکره می نشینند، مگر این یک تروریزم سازمان یافته دولتی نیست؟

توجه بفرمایید وقتی ترامپ رییس جمهور یک کشور با بی شرمی تمام از جنایت خویش که همانا تروریزم دولتی که فرهنگ اصلی شان را تعیین میکند اعتراف میکند و گویی در این دنیا قانون جنگل حاکم است میگوید: "می‌توانستیم بشار اسد را بکشیم".
پس شما چه توقع بنام صلح و انسانیت از اینها دولت ها و رژیم ها دارید؟

دونالد ترامپ در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز همچون یک سادیست گفت: من اسد را البته آدم بدی می دانستم. من فکر کردم که او را از بین ببرم ولی میتیس ممانعت کرد "من می توانم آنگونه و اینگونه زندگی کنم". آیا به شکل آشکار این خود یک تروریزم دولتی و جنایت جنگی محسوب نمیشود؟ بدون شک، آری این یک دولت شهنشاه تروزرم در جهان است.

بدون تردید و بدون هیچگونه شک و شبه ای از مداخله تا قتل های زنجیره در کشور ما هم از این مرکز خونین رهبری شده است و اکنون ادامه دارد.
مثلا برای اینکه اصلیت داعش طالب و نیز حامیان اینها را خوبتر بشناسیم، بهتر است به کتاب "مایکل سپرینگماین" بنام "ویزه القاعده" که قبلا کارمند قونسلگری امریکا در عربستان سعودی بود نظری بیندازید؛ آنوقت مفهوم ترویزم دولتی؛ چون امریکا و سعودی و پهنای این عملکرد خونین جنایتبار را خوبتر میشناسید.

ترویزم دولتی چیست؟
دخالت یک دولت یک نظام در امور دیگران با هدف هراس افگنی، ترس و وحشت از طریق عملیات علنی و یا هم خفاشانه نظامی به منظور از میان برداشتن، تضعیف؛ سقوط یک دولت و یا قتل دستگاه رهبری. از طریق بمب گزاری...

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریزم دولتی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   قاعده روزگار همین است.
در دنیایی که هست باید زندگی کنیم نه در دنیایی که باید باشد.
اگر جرئت کشتن طالب و تروریست را نداریم باید جرئت کشته شدن را توسط آنها داشته باشیم.

>>>   دونالد جی ترامپ یک شخص خارج از فهم سیاسی و نظامی است که به پیدا گری غیر مشروع چون کازینو ، نایت کلپ ها و امثال آن به ثروت رسیده و به تایید جامعه پایین جامعه امریکا در سایهء سیستم دموکراسی به قدرت رسیده.
بلوغ سیاسی جامعه امریکا زیر سوال است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است