ترامپ: ۱۰۰ میلیون دوز واکسین کرونا تولید میشود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۴    ۱۳۹۹/۶/۲۹ کد خبر: 164857 منبع: پرینت

دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا تعهد کرده که کشورش تا پایان امسال، ۱۰۰ میلیون دوز واکسین کووید ۱۹ را تولید خواهد کرد.
ترامپ روز جمعه (۱۸ سپتامبر) در یک نشست خبری در قصر سفید گفت که تا ماۀ اپریل سال آینده، واکسین برای تمامی امریکایی‌ها خواهد رسید.

پیش از این دونالد ترامپ گفته بود که انتظار می‌رود واکسین ویروس کرونا تا ماۀ اکتوبر برای تطبیق به مردم عرضه شود اما دانشمندان گفته اند که این پیشبینی غیر عملی به نظر می‌رسد.
به گزارش دانشگاه جانز هاپکنز، تا حالا بیش از ۳۰ میلیون تن در سرتاسر جهان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.
از میان آنها، نزدیک به ۹۵۰ هزار تن جان داده اند و حدود ۲۱ میلیون تن هم دوباره شفا یافته اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   باید هر کشور بطور جداگانه تعداد وفیات خویش را در مقایسه به سال گذشته مورد بررسی قرار بدهد که به چه تعداد وفیات در سال گذشته داشتند و به چه تعداد در سال روان،از روی آن واقعیت موجودیت ویروس کرونا و تأثیر آن در افزایش تعداد مرگ و میر افراد معلوم خواهد شد.
زیرا در جهان بسیار کشور ها هستند که هیچ نوع مقررات رفت و آمد و فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک را وضع نکردند،اما با وجود آن تلفات ویروس کرونا در آن دیده نمیشود.
منجمله کشور های افریقایی که حالا بعضی متخصصین ویرولوزی چنین ادعا میکنند که چون هوای این کشور ها همیشه گرم است و همچنان مردم این قاره چون حفظ الصحه را بطور جدی مراعات نمی کنند و همیشه با انواع و اقسام ویروس ها ودبکتریا ها آلوده هستند،بنأ آنها در مقابل ویروس کرونا معافیت حاصل کرده اند.
اما از طرف دیگر ادعا میکنند که ویروس ایدز و ویروس ایبولا،منشأ اش قاره افریقا است.
در خبر های کشور های اروپایی هیچ روز نیست که راجع به ویروس کرونا یک خبر نباشد و عوارض مختلف آن به بدن،منجمله تکلیف شش ه،تکلیف قلبی،تکلیف گرده،تکلیف چشم،تکلیف گوش،تکلیف سیستم گوارش،تکلیف جلدی،تکلیف مغزی،تکلیف استخوان و غیره در باره آن ننویستد.
حالا تعداد تمام مریضی ها خلاص شده است و مه میترسم که حالا اعلان نکنند که ویروس کرونا سبب دیوانگی بعضی افراد میشود ،بنأ باید آنها را به دار المجانین برد و مورد تداوی قرار داد.

>>>   من به شما هشدار میدهم این واکسن قاتل میلیونها انسان خواهد بود نژاد پرست ها با تپطیه یهود دنبال حذف ملت های فقیر و ضعیف از جهان هستند همه اینها بهانه بود در آخر خواهید فهمید این واکسن تقلبی است و روی نسل مسلمانان تاثیرهای مخرب بیولوژیک خواهد گذاشت و بسیاری را نابارور و مقطوع النسل خواهد ساخت.
احسان موسوی مهاجر تعران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است