مادر و کودک کشته افغانستانی در برلین (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۴    ۱۳۹۹/۶/۲۴ کد خبر: 164806 منبع: پرینت

مادر و کودک کشته افغانستانی دربرلین؛ روند کار محاکمه آغاز شد.
چرا یک همسایه در مارسان به یک قاتل وحشیانه تبدیل شد؟
این یکی از ظالمانه ترین جنایات سال جاری در برلین است، هما ظاهر ۳۸ ساله خانم افغانستانی و دخترش نجلا ۹ ساله به دست علی مرد ۳۲ ساله کشته شدند.

روز دوشنبه ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ محاکمه علی اغاز میشود. علی ح به اتهام قتل و اقدام به سرقت که منجر به قتل شد محاکمه میشود. علی ظاهرا شک داشت که احتمالا پول زیادی در اپارتمان خانم هما باشد و به فکر علی احتمالا این یک خانواده ثروتمند می باشند، گفته میشود در ۲۹ فبروری سال جاری پس از بیرون شدن پدر خانواده احمد به سرکار رفت و علی به بهانه ای به اپارلمان آنها دسترسی پیدا می کند.

هما ظاهر به طور ناخواسته درب را به روی همسایه که در طبقه چهارم همین اپارتمان زندگی می کند باز کرد، هما که نمیخواست مخفیگاه احتمالی پول را برایش بگوید، سپس علی طبق کیفرخواست هما را با چاقو کشت، گفته میشود وی بدن همای خون الود را زیر بتو یا کمپل پنهان نموده و سپس اپارتمان را به طور سیستماتیک مورد جستجو قرار داد.

نجلا دختر ۹ ساله هما ظاهرا تا این لحظه شاهد این جنایت بود، میخواست او را نیز بکشد. طبق اطلاع روزنامه برلینرسیتونگ، گفته می شود وی این دختر ۹ ساله را گرفته، چندین بار سرش را به دیوار راهرو کوبید و سپس وی را نیز با ضربات چاقو کشت و کودک کشته شده و خون الود را در دستشویی انداخت.

گفته می شود که قاتل بدون طعمه از آپارتمان خارج شده و کف پوش خانه را با کپسول آتش نشانی توزیع کرده تا مسیرهای خود را بپوشاند.
علی قاتل با نشان دادن یک همسایه دلسوز شب که شوهر هما از کار برگشت و دنبال خانم و دخترش می گشت علی در کنار احمد ایستاده بود، قفل ساز با کلید مخصوص درب آپارتمان را باز کرد، چون درب از داخل با کلید بسته شده بود و کلید داخل قفل شکسته بود.

تا زمانیکه علی بازداشت شد، او با تسلیت، در راهپیمایی، در تشیع جنازه برای هما و دخترش در کنار شوهر هما غمشریکی میکرد و خود را دوست خانواده احمد نشان میداد، حالا محاکمه علی آغاز میشود و احتمالا به حبس ابد زندانی شود.
(گفته میشود که قاتل در مراسم غمشریکی شرکت داشته است اگرکسی او را در عکس ها شناخت لطفا نشانی کند)

محمود منجم زاده


مادر و کودک کشته افغانستانی در برلین

مادر و کودک کشته افغانستانی در برلین

مادر و کودک کشته افغانستانی در برلین

مادر و کودک کشته افغانستانی در برلین

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مادر وکودک
در برلین
نظرات بینندگان:

>>>   فطرت پست وکثیف
طینت شیطانی و خبیث
وقتی در انسانی وجود داشت
هر جا برود همرایش است

>>>   .... بر سر قاتل بیشرف این خانم و دختر بی گناه اش، منجم زاده ی محترم خیلی مغلق نوشته اید اصلاً فهمیده نمیشود شما چه میگوئید، عکس مردی را گذاشته اید آدم نمی فهمد این مرد همان قاتل است یا شوهر مرحومه هما خانم ؟ سوال این است که قاتل دست گیر شده یا نه ؟ اگر بلی چگونه شناسای شده است ؟ منظور شما از ( کف پوش خانه را با کپسول آتش نشانی توزیع کرده تا مسیر های خود را بپوشاند ) یعنی چه ؟؟؟ و چند جمله ی دیگر که اصلاً نفهمیدم، لطفاً وقتی خبری را نشر می کنید واضح بنویسید، خداوند آن دو شهید را مغفرت کند و به باز ماندگان شان صبر بدهد.

>>>   در تصویر این خا نم بدون حجاب دیده می شودآ یا جایز است یگ زن مسلمان چنین ظا هر شود این با کدام مبانی دینی واسلامی ساز گاری دارد.بر اساس آ موزه های دینی بعض از گنا هان است که قبل از آ خرت در همین دنیا عقو بات آ نها را انسان می بیند کشف حجاب یکی از کنا هان بزر ک است این عوامل وعومل های ضد ارزشی سبب می شود که چنین قتل ها ی فجیع ودرد آور سراغ انسان بیاید ما باید همیشه مرا قب اعمال ورفتار مان باشیم زیرا تمام اعمال ما تحت نظارت ومراقبت شدید خداوند متعا ل قرار دارند بر اساسی بیان قر آ ن همه ثبت وثبط و با یگانی می شود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است