فرمان رییس جمهور در مورد رسوایی های شهردار کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۲    ۱۳۹۹/۶/۱۱ کد خبر: 164646 منبع: پرینت

فرمان رییس جمهور در مورد رسوای های شهردار کابل
هموطنان عزیز!
شهریان محترم شهر کابل!
طوریکه هموطنان گرامی آگاه است ،دفتر ریاست جمهوری افغانستان بخاطر برنامه های صلح و ایجاد سرگرمی برای بانوان و آقایان، بخصوص ایجادسرگرمی برای مامورین بلند رتبه، دفتر خاصی را در ارگ کابل بنام «مقام در برابر سکس» تحت ریاست محترم فضلی صاحب بازکرد که نتایج خوب به بار آورد!

حال مقام ریاست جمهوری افغانستان درنظر دارد تا دومین دفتر خود را در شهرک گلستان شهر کابل توسط شهردار موفق کابل جناب سلطان زوی صاحب که در تجارت طیاره با پاکستان نیز سابقه دارد، افتتاح نماید!
او با معیت یک بانوی بسیار محترم غرض سروی در شهرک گلستان غرض یک خلوت وارد شد تا جریان را مورد آزمایش قرار دهد، اما بدبختانه توسط مردم محل دستگیر گردید که پیامد این ضربه برای ریاست جمهوری افغانستان بسیار شدید و جبران ناپذیر است!

ریاست جمهوری افغانستان با قاطعیت هشدار میدهد تا از مزاحمت مقامات عالی دولت در این پروژه، جدأ خود داری نموده و بگذارید تا این شبکه در سراسر افغانستان افتتاح گردیده و افتخارات بزرگ به کارنامه های اینجانب اضافه گردد!
هرگاه بار دیگر اینگونه مزاحمت ها ادامه یافت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت!
اشرف غنی
رییس جمهور مرادخانی کابل

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلطانزوی
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   تازه ترین گفته های سلطان زوی :(( این دختر خدمه من است. آورده بودم که خانه را پاک کاری کند)) ، دریک پرسش دیگر.:(( این دختر خواهر زاده من است )) ، در پرسش سومی :(( این دختر آمده تا آپارتمان من را کرایه کند )) اینکه بعدن چه میشود و چه میگوید و (( گذرگاه اول جنسی )) که ارگ باشد چگونه موضیعگیری مینماید؟
آگاهی دهی خواهم کرد.
راوند

>>>   عاقبت صلح!!!
...
تهمت تا كجا؟؟؟
سلطان زوى بيچاره (شهردارشور آفرين كابل) با بانويى از مشاورين ارگ جلسه ء خصوصى درمورد صلح داشته اما صلح ذات البينى در اطاق ويژه!!
متأسفانه اهالى محل به هردو شان تهمت زدند و لذت صلح ذات البينى ( گفتگوى بين الافغانى)را بالت وكوب بجان هردو عزيز حرام كردند ؛ تا آن حدشهر داررا مورد هجوم خالصانه ء خود قراردادند كه امروز شهردار باعزت كابل ؛سركارش هم نتوانست حاضر شود .
معلوم مى شود اهالى محل صلح نمى خواهند
...
صلح بدفرجام
...
به هرسويى نهادن دام تاكى
وطن را سر به سر بدنام تاكى
به سوى جنگ ِ خونين ره گشودن
مسيرصلح بدفرجام تاكى
.....
نورالله وثوق

>>>   داود سلطان زوی
سلام خدمت ملت باعزت افغانستان!
ٱنچه که در رسانه پخش ونشر میشود جز تهمت شخصیت کشی ومخشوش ساختن اذعان عامه دیگری گپی نیست.
رقبای سیاسی من درپی بدنامی من بودند وفعلاهم هستند که توسط یک مشت اوباش وبی بندبار سروصدای را براه انداختن که ملت شریف افغانستان بدون کدام اطلاع دقیق دست به پخش ونشر این مطلب زدند تقاضا مندم ازهمه ملت خود که به دنبال حرف های یک مشت حسد خور که از دست شان جز دروغ وتهمت هیچ چیزی دیگری ساخته نیست نروند.

>>>   سلطان زوی؟

>>>   چه شخصیتی که کشته شود ؟این شخصیت یک .... بیش نیست . عزت مردم افغانستان در گرو تو و همسانان تو هر روز بر باد می شود. تو اگر شخصیت میداشتی در روز عاشورا به جای فاحشه خانه به یک تکیه خانه برای عزا داری می رفتی . نبود شاروال کابل در روز عاشورا در یکی از تکیه خانه های شهر خود گواه رفتند به فاحشه خانه ( اپارتمان دلاوری ) در شهرک عمر گلستان است . تو قابل سنگسار هستی اما نه حالا زیرا تو مانند خودت بانی و حامی داری آنروز می رسد که رویت سیاه و دم خر به دهنت و سر خر چپه سوار باشی و مردم تماشایت کند اگر نه گرختی !

>>>   ازتیم اشرف غنی که باشی هرجنایت وخیانت راآزادانه انجام دهید هیچ کسی ممانعت نمی کند.
اگرازتیم خاینین نباشی با طیاره وقطعات خاص به دنبال شما میاید
این است عدالت (عمر رض)
خداوند این هارا می شرماند دورویانذدیک
صبرکندای مردم عاجزدیگرازشما چیزی ساخته نمی شود.نه تاریخ دارید ونه عزت

>>>   فضل فضلی ستون فقرات جمهوریت و داوود سلطان زوی آبروی جمهوریت است !
فضلی به غیر از رشوت و دزدی ، ماهانه ۲۵۰ هزار افغانی معاش و ۱۵۰ هزار افغانی خرچ دسترخوان میگیرد و در ضمن پول پنج فرزند خود را هم از دولت سویدن اخذ میدارد .
همین قضیه داوود سلطان زوی اگر بیرون از حلقه تنگ جمهوریت رخ می‌داد جمهوریت خواهان قیامت برپا می کردند .
عدالت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است