لیست هیات گفتگو کننده طالبان در مذاکرات اعلام شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۸    ۱۳۹۹/۵/۳۰ کد خبر: 164548 منبع: پرینت

لیست اسامی هیات گفتگو کننده طالبان در مذاکرات صلح اعلام شد.
در هیات مذاکره کننده این گروه بیشتر کسانی عضویت دارند که در مدرسه‌های اکوره ختک پشاور، جامعه فاروقیه کراچی، صالحه مدرسه کویته، سریاب ستیشن بهارالعلوم کویته و میرام‌شاه معبه العلوم پشاور پاکستان آموزش دیده‌اند.

شیخ عبدالحکیم
عبدالطیف منصور
ملا نورالله نوری
ملا عبدالمنان عمری
ملا شیرین آخند
عبدالسلام حنفی
قاری دین محمد حنیف
ملا محمد فاضل آخند
شیخ محمد قاسم ترکمن
مولوی شهاب‌الدین دلاور
مولوی مطیع‌الحق خالص
محمد سهیل شاهین
ملا خیرالله خیرخواه
مولوي عبدالحق وثیق
محمد نبي عمري
انس حقانی
مولوی فرید الدین محمود

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لیست طالبان
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   اشخاص داخل لست همه شان خاین وطنفروش جاسوسان پاکستان و تربیه شده در مدارس ترورستی پاکستان بنام مدارس دینی است گه زیر نظر ای اس ای حرکت کند اینها دشمنان خاک و مردم ما و طفدار پاکستان هستند و درصدد تصرف قدرت دولت یک حکومت دست نشانده پاکستان هستند با چنین گروه مزدور جاسوس اله دست پاکستان صلح همه جانبه بنفع کشور و مردم ما خیلی مهال خواهد بود چون جلو زنجیر انها در دست ای اس ای پاکستان و نظامیان انکشور است بهر طرفی که خواسته باشند انها را میکشاند واز خود اراده شخصی ندارند.

>>>   یک نفر دیگر را نوشته نکردی.
طالبان بخاطری که به حقوق زن احترام گذاشته باشند،یک نفر خانم را نیز در ترکیب هیأت خود قبول کردند که به نمایندگی از حزب انقلاب اسلامی مولوی محمد نبی،عروس اش ،خانم نغمه نبی در مذاکرات اشتراک خواهد کرد.

>>>   این نمایندگان بعث بعدالموت شده طلبای کرام همان چهره های با نفوذی اند که تا هنوز فراموش خاطره ها نشده اند٬ ایشان از صدق صاف واقعآ خواهان یک نظام خاص و سچه اسلامی ملاهای دیو بندی پاکستانی و وهابی بودند که در گذشته نسبت مخامصمت های جامعه جهانی ( به استثنای دایه های پاکستانی و سعودی و امارتی) موفق به تطبیق آرمان های اسلامی شان نشدند.ا

این بار با حمایت عام و تام نظامی و سیاسی و اقتصادی جامعه جهانی قادر خواهند بود تا نظام ناب خویش را در مطابقت با شریعت تعریف شده خویش پیاده کرده و به آرزوهای دیرین خویش برسند.

از جمله اعضای کلیدی هیهت گفتگو کننده یکی هم جناب مولوی صیب وثیق است که مسوولیت وزارت فرهنگ (کلتور) را به عهده داشتند؛ ایشان از زمره فرهنگیان و شعرای نامداری اند که در مطابقت به شریعت خاص خویش شعر می سرودند٬ یک مطلع شعری شانرا به خوبی به یاد دارم و آن این است:

په اسلام کی کاغذ تشناب نشته دی
زه والاجان له لوتی چخه استفاده کومه

به امید پیاده ساختن شریعت قرون وسطایی در مرز و بومی که ساکنین آن در سده بیست و یکم هنوز با طرز تفکر قرون وسطایی حیات به سر میبرند.
چنین رعیت شایسته چنین رهبران اند.

تا باد همین بادا!

>>>   وامردم خداوراستی گپ خراب است.
ملا-مولوی-قاری وشیخ.
قاچاقبر جان کجاستی؟
تره بخدابه دادم برس.
وارخطا

>>>   این اشخاص وافراد همه در مدرسه های دینی پاستان درس خوانده وعضویت آی اس ای را دارند ونظرات پاکستانی هارا عملی میکنند.افراطی اند بامردم افغانستان خصومت دارند.

>>>   چرا طالبان میگوئید طالبان نگو اعضای استخبارات پاکستان آی اس آی بگوئید. طالب = آی اس آی و آی اس آی=سی آی ای و عربستان سعودی

>>>   چه ظلم بالای این مزدوران پاکستان و ای ایس ای صورت گرفته است که مذاکره میکنند به عوض مذاکره باید هریک اینها اعدام گردند به دها هزار نیروی جوان و مردم افغانستان به شهادت رسانیده اند و مردم را به سوگ فرزندان شان شانده است.
طالب مذدور لیاقت صحبت را ندارد باید به جزای اعمالش شان برسند.
صلح دوست

>>>   ....بر چهره های این کثیفان و آدم کشان نوکران آی ایس آی خبیث و جنایتکار. الله ج همه اینها را تباه و برباد سازد اینها ره اشاره کشوری عمل میکنند که در طی چهل سال افغانستان را به ویران مبدل ساختند و تمام انسان های این سر زمین را به تباهی کشانیده اند. در قهر و غضب الهی دچار شوند از الف تا ی شان.

>>>   اری.ملا ومولوی،قاری وشیخ.
یابه عبارت دیگر:گرگ وپلنگ،روباه وشغال.
ویاهم:اوباش ولچک،مفتخور ومتجاوز جنسی.
اگرقاچاقبر مطمین یافتیدمن راهم درجریان قراردهید ممنون میشوم.
ادرس:وی .وی .وی .فراری.کام

>>>   به این لست به دقت کنید،این رهبران باچتری ازاسمان پایین نشدند،بلکه همین مردم انهارارهبرساخته اند(احمقستان).
وقتی احمقستان میگویم دوستانم مراسرزنش میکنندکه چراهمه راتوهین میکنم.
مگرمردمی که رهبران شان همینها باشندقابل توهین نیستند؟
تواب نوابی

>>>   ازوقتی همی لسته خاندیم،هرشو خاو میبینم که کسی مره دره میزنه.
غیور

>>>   قاری عطاالرحمن سلیم معاون شورای صلح افغانستان است در حکومت کرزی به جرم سرقت پول حاجیان شش ماه دربند بود آیا یکدزد می‌تواند در شورای صلح باشد؟ بلی چون پنجشیری است وپنجشیری که دزد نبود بد معلوم میشه ، بازمیگن عالم اس ای چه قسم عالم اس که دزد اس آیا عالم دزد می‌باشد ؟؟؟
دره یی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است