شایعات مربوط به جرگه را بنویسید و بخوانید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۳    ۱۳۹۹/۵/۱۸ کد خبر: 164464 منبع: پرینت

چرا عبدالله بجای سیاف رییس جرگه شد؟
سفارت آمریکا بصورت مستقیم دخالت کرد و دستور داد که باید عبدالله رییس جرگه باشد تا پاسخی به همکاری هایش در راستای سیاست های آمریکایی داده شود و غنی بناچار باید می پذیرفت.
..........................

شکیبا صافی کارمند بست چهار وزارت صلح کسی که به بلقیس روشن حمله کرد.
خواهرش حنا صافی کارمند ریاست جمهوری و برادرش خالد صافی کارمند تدارکات وزارت دولت در امور صلح است.
لیلا جعفری رییس نهادهای جامعه مدنی وزارت دولت در امور صلح جلسه گرفت که هویت شکیبا فاش نشود و او را با لندکروزر به خانه رسانده است.
..........................

شایعاتی نشر شده است که بلقیس روشن وکیل معترض در جرگه مشورتی از جانب حکومت عمدا در جلسات اخلال بوجود می آورد تا حکومت به دیگران بگوید که همه اشتراک کننده ها حکومتی نبوده اند و نماینده های معترض نیز در جلسات دعوت می شوند.
به همین دلیل است که بلقیس روشن در اکثر جلساتی که جای اخلال داشته باشد و اخلال در آن جلسات به نفع حکومت تمام شود دعوت می شود.
..........................

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جرگه
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   با این شعار اخلال نمیکند که بادج دادن به طالبان وحشی خیانت ملی است. بعد حکومت باج بدهد. این برچسپ را از بلقیس روشن بگیرید.

>>>   شکیبا صافی فعلا" مفقود شده و مادرش سکته خواهد کرد.
لیلا جعفری کارش خراب شد.

>>>   ولا در کشوری جنگ زده هر اتفاقی که بیفتد چه حقیقت چه فک، دارن مردم در مورد آن قضاوت می کنید و قسم که معلومه خانم روشن همیشه واقعیت های جامعه رو نمایان و هر وقتی از یه سلسله چیزی که واقعا اتفاق افتاده و دارد می افتند شکایت که نه دارن حقیقت رو می گویند ،اما اینکه که مردم حرف آنون به بیراهه می برند مشکل از درک جامعه است که تشخیص از واقعیت رو ندارند.

>>>   سیاف یک جگ سالار بوده و گد های کهنه و تکراری می کند و چون پشتون است در محافل و مجالس برای اینکه ار او قدر شود خواهش می کنند دعای اخر محفل را بخواهند حالا دیگر تاریخ اش گذتشه است

>>>   لوی جرگه قطعنامه خوب و متناسب صادر کرد اما بر اساس معلومات روند آزادی زندانیان متوقف نشده بود و تا شب قبل از روز آخر جرگه ادامه داشت و بازشماری آنها نشان داد که از جمله 5000 نفر تنها 165 نفر باقی مانده بود
کریم خرم

>>>   در مورد خانم روشن اشتباه نوشتید.
شکیبا صافی ویا هرکه باشد از بدکاره های ارگی زیاد توقع انسانیت نکنید.

>>>   لویه جرگه ها بقرار تجربه تاریخی
( جرگه های بلی میباشند ) این هم مثل همان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است