رد پای مسلمیار در حمله بر زندان ننگرهار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۵    ۱۳۹۹/۵/۱۴ کد خبر: 164418 منبع: پرینت

برادر فضل الهادی مسلمیار رییس مجلس سنا که بتازگی رییس محبس ننگرهار تعیین شده بود، نقاط حساس نقشه محبس را به رنگ سرخ علامت گذاری کرده بود، و حمله کنندگان بر محبس ننگرهار به شکل دقیق بعد از شناسایی قبلی، به این نقاط حساس حمله کردند و همان 400 داعشی را آزاد کردند.
این حمله 30 کشته و 50 زخمی برجای گذاشت.
مسلمیار به یکی از تمویل کنندگان جدی داعش متهم است.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
حمله ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   ای خدا کی این کشور روی خوشی را خواهد دید

>>>   مسلمیار متھم نیست بلکھ او مجرم وھمکار طالب وداعش است وبارھا علنا از داعش وطالب حمایت کردھ اند،نھ تنھا مسلمیار بلکھ کرزی ودیگران ھم بارھا حمایت کردھ ومیکند،کل اینھا خائن است بھ مادرشان یعنی وطن

>>>   أیا حقیقت دارد که قوماندان محبس در زمان أمارت طالبان معاون اداره محبس جلال أباد بود؟
آیا حقیقت دارد که قوماندان محبس در وقت حمله به رخصتی کوتا مدت رفته بود؟
«««مهاجر افغان

>>>   توریالی خاوری
دستان خونین که در عقب جنایت محبس ننگرهار پنهان است
چند روز قبل جنایت هولناک در انفجار بزرگ محبس ننگرهار بوقوع پیوست که در آن ده ها هموطن بیگناه ما به خاک وخون غلطید وبرقول حکومت بیش از ۲۰۰تن داعشی از زندان پا به فرار گذاشتند!!
والی ننگر هار اعلام کرد که عبد الولی حصارک مدیر زندان به ثارنوالی معرفی گردیده است!!
گزارشات غیر رسمی می رساند که حدود ۳۵۰ تن داعش از زندان فرار داده شده است!!
دولت خونخوار وتروریستی غنی احمدزی بخاطر گم ساختن پل پای جنایت اش،تنها اکتفا نموده است تا مدیر زندان را به ثارنوالی معرفی نموده وسپس با دسته گلی او را رها نموده وبر آثار این جنایت هولناک خاک بیفشاند!!
اما کی نمی داند که داعش پروژه امریکا است واشرف غنی احمدزی نوکر زرخرید امریکا وریس مجلس ثنا فضل هادی مسلمیار مدیر پروژه داعش در ننگرهار است!!
همو مسلمیار که تروریست مشهور داعشی بنام دلاور را که مشاور مجلس سنا نیز بود در خانه خود مسکن داده ،موترش را در اختیار او برای انتقال تروریست ها وداعش گذاشته بود .دلاوربا تمام اسناد وسلاح وموتر مسلمیار توسط امنیت ملی هنگام اجرای وظایف تروریستی دستگیر شد وتوسط مسلمیار گل پاشان شد ورها گردید!!
قرار گزارشات،عبد الولی حصارک مدیر محبس ننگرهار توسط مسلمیار گماشته شده ومامور گردیده بود تا شرایط را برای رهای زندانیان داعش در ننگرهارمساعد گرداند!!
اما ریشه های اصلی این پروژه کجاست؟؟؟؟
کی نمی‌داند که تروریست بزرگ در عقب این جنایت خوابیده است که حامی مسلمیار،حامی طالب وداعش بوده وتحت نظر او این همه جنایات تطبیق میگردد واو جز اشرف غنی احمدزی هیچ کسی دیگری نیست!!
اشرف غنی احمد زی که ۴۵۰۰ طالب جنایتکار را از حبس رها کرد،حالا مردم افغانستان را مسخره ساخته با مصارف گزاف ۳۶۰ ملیون افغانی یک مضحکه دیگری را بنام لویه جرگه مشورتی دایر نموده وجاده را برای رهای ۵۰۰تن طالب آدمخوار باز می‌کند!!!
با اشرف غنی احمدزی چه باید کرد؟؟ او را باید به جهنم معرفی کرد ویا به محکمه هاک؟؟ محکمه هاک هم دست امریکای ها است!!
اینست تقدیر ملت در خون تپیده که بدست رهبران تروریست،خائن وجنایتکار اسیر اند!!

>>>   Najib Yunusy
بیاد دارم که ظاهر قدیر معاون مجلس نمایندگان ده ها بار در اجلاس عمومی پارلمان از موجودیت داعش در ننگرهار وو رهبری ان توسط مسلمیار فریاد بلند کرد و اظهار کرد اسناد معتبری برای تصدیق ادعای خود دارد. این غنی بود که بسیار ماهرانه از کنار این ادعا گذشت که نه تنها مسلمیار مورد بازپرس قرار نگرفت بلکه از ان به بعد در هر مجلس رسمی و غیر رسمی مسلمیار را در کنار خود از پرده های تلویزیون به نمایش گذاشت و با همه دیده درایی به همه قصدن از حمایت خود از ان جانور وحشی افاده میداد. باورمندم مسئول تمام این جنایات غنی است و تیم او

>>>   Homaun Tudayar
طبق امارهاى تذ كَر رفته مى باشد درا صَل كرزى اشرف غنى تنظيم هاى جهادى طالب القاعده داعش همه گل يك باغ جنايتكاران وخياتكاران طبق سناريوى غرب درمراحل مختلف بخاطر همكارى با قاتلين مردم بى گناه و بربادى افغانستان از يك منبع اب مى نوشند واز لحاظ ماهيت همه شان يكى بوده هيچ تفاوت ندارند همه شان نوكران وغلامان حلقه بگوش دستگاه استخبارات كشورهاى اجنبى بوده ومى باشند

>>>   Farida Frogh
دوصد و هشتاد ملیون دالر که توسط رولا غنی دزدی و به لبنان منتقل شده بود سر خسران های لبنانی چوغک بابا را خورد.
گرچه به مرگ هیچ انسانی خوش نمیشوم اما اگر کوشش کنند که از حق مردم گرسنه ای افغانستان دزدی کنند انگاه است که با خوردن خون مردم ما ده چند خون قی میکنند
چوب خدا صدا ندارد

>>>   ... (((کور هم میداند که دلده شور است )))... اگرطالبان وداعش در داخل حکومت و نظام افغانستان دارای جای پای قوی نمی داشتند؛؛؛ هیچ گاهی به این اندازه رشد نمی کردند!!! ‌‌پس معلوم ومشخص است که حلقاتی در داخل نظام حکومتی افغانستان بنفع طالبان وداعش فعالیت مینمایند!!!!
وبعبارت دیگر ؛ تروریست های داعشی‌ و طالبانی در افغانستان دارای ستون پنجم قوی هستند!!!!! حتی طور علنی بعضی افراد مط‌رح به‌ اصطلاح خودی از روابط وتمایل‌ برای برقراری خود ها باگروه طالبان صحبت مینمایند!!! طور مثال آقای گلبدین حکمتیار ....

>>>   مسلمیار هم عضویت طالب را دارد و هم عضویت داعش را . در غل بابا هم میداند و بخاطر روز مبادا خاموشی اختیار نموده چون از بدار اویختن بعدی حراس دارد مثل او احمدزی دیگیش .
افغان

>>>   مسلمیار درفساد وحمایت ازمفسدین نظام هم قرار دارد چنانچه شخصی به تخلص پیکار سرپرست وزارت شهر سازی شده بود با فسادهای گترده به سارنوالی معرفی شده بود وشرح فسادهایش زیاد است گنجایش ندارد به وساطت استاد شیخ الحدیث سیاف صاحب ومسلمیار دوسیه حفظ وشخص نجت داده شده از بازجویی معافیت حاصل نمود.(قراریکه درشبکه های اجتماعی نشر شده فسادش جزوار نشانداده شده)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است