تیر اندازی پسر نمایندۀ کوچی ها در مجلس (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۹/۴/۲۱ کد خبر: 164129 منبع: پرینت

تصویری به طلوع نیوز رسیده نشان می دهد که پسر یکی از نمایندگان مجلس دست به تیراندازی زده است.
در این تصویر دیده می شود که پسر حبیب افغان، نماینده کوچی ها در مجلس نمایندگان با چند تفنگ دار دیگر شلیک هوایی می کنند.

وزارت امور داخله و حبیب افغان در اینباره چیزی نمی گویند، اما نظامیان پیشین چنین کارها از سوی پسران اعضای مجلس نمایندگان قانون شکنی و شرم آور می دانند.
میرزا محمد یارمند، معین پیشین وزارت امور داخله گفت: «همان سلامت و صلابت خانوادگی هرکسی که نتواند اولاد خود را کنترل کند از بین میرود. یعنی به این معنی که او وکیل دیگر خلفی ندارد که منحیث یک شخص صالح در جامعه تقدیم شود.»

شهروندان کشور نیز این کار را انتقاد می‌کنند.
حشمت الله، باشنده کابل بیان داشت: «بچه وکیل که به میله میرود یا در شهر گشت و گذار می کند و شلیک می کند. این عملکرد شان بالاتر از طالب و داعش است.»پ
سلیم، باشندۀ دیگر کابل نیز افزود: «شلیک های هوایی می کند و سبب آزار و اذیت می شوند. این شرم اول برخود وکیل که بچه اش است میباشد و دوم هم بر مقام های دولتی ما وزارت داخله.»

در همین حال، نهاد های جامعه مدنی می گویند که کارهای غیرقانونی از سوی قانون گذاران بیان گر زیرپا ساختن قانون است.
عزیز رفعیی، رییس مجتمع جامعه مدنی افغانستان اظهار داشت: «وقتی قانون گذاران به این احترام نکنند وقتی مجریان قانون به قانون احترام نکنند، در واقعیت امر دیگر چیزی به نام قانون قانوینت نمی تواند در جامعه وجود داشته باشد.»
نزدیکان حبیب افغان می گویند که این تیراندازی به دوره پیروزی رییس جمهور غنی برمیگردد.

پیشتر تصویرهایی که از سوی پسر حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان پخش شده اند، نشان می دهند که پسر این عضو مجلس نمایندگان نیز دست به شلیک می زند و با خودش چندین جنگ افزار انتقال می دهد.

کد (9)


تیر اندازی پسر نمایندۀ کوچی ها در مجل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حبیب افغان
نماینده کوچی
نظرات بینندگان:

>>>   چون کوچی است و فیرش به حمایت غنی و برنده شدن ایشان است عیب و ایراد ندارد. اگر این فیر از طرف یک هزاره یا تاجیک می شد غنی او را دار زده بود تا حالا.
من ماندم واقعا غنی به کجای حکومتش دل خوش است، نه امنیت، نه کار، نه ساختن، فقط دزدی و دزدی.

>>>   ای فیر ها هزاره کش است یک مطل است که میگه مسلمان بزن که گوز هندو برود .

>>>   مردم مسلمان و دیندار افغانستان با هردو دست خویش بسوی آسمان نگاه کرده دعا میکنند که:
ای خدایا!درین مملکت آرامی بیار!
خداوند کله خود را از بغل آسمان بیرون میکند که ببیند مردم کدام مملکت برای ختم جنگ در مملکت شان،دست بسوی او کرده دعا میکنند؟
درین هنگام این اولاد های بی تربیه فیر هوایی میکنند.
اگر خدای ناخواسته این مرمی ها به چشم و یا کدام جای دیگر خدا بخورد،پس کی درین مملکت آرامی را خواهد آورد؟

>>>   وقتي افغانستان آنقدر ذليل باشد كه يك كوچي رواني، قلدر، جاسوس، مزدور ،فاشيست ، خودرا به تقلب ريس جمهور ان قلمداد كند و خود تابع هيچ قانون و مقررات نباشد، از ديگر كوچيها چه توقع داريد. زمان زمان تفنگ و قلدري است. وقتي رهبران خودتراش اقوام ديگر در مزدوري مزدور بأهم رقابت دارند و پابوس رواني هستند، ديگر هيچ چيز به گفته نيست.

>>>   اسکان کوچیان پاکستان است
غنی دست نشانده جانکری ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام تبدیل کرده است .
غنى شووینیسم به هر چه باور داشته باشد اما به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز اقوام شریف افغانستان باور ندارد.
غنى از دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردى پاکسان چكيده است و در جامعه قبيله ای جوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا شخصيت اش شكل گرفته است چنين مخلوطى نمى تواند انسانى فكر كند.
ایدیولو ژی بیمار گونه غنی نیمه قلب اش با قبیله ای کوچی یان آن سوی مرز دیورند برای اسکان آنها به وادی های شاداب و بهر برداری از چرا گاه های مراتع آبخیز دار کشور ما است:
البته باید یاد آورشویم که اکنون شرایط اقلیمی در سطح جهان تغییر یافته است و البته در کشور آفتابی و زراعتی ما این تغییرها بیشتر و قابل لمس است, بنابراین ادارات مسُول تلاش کند تا رویکردها در بهره برداری از عرصه های طبیعی و مراتع آخیز دار تغییر یابد.
بنا براین حضور بیش از حد چاروا در چراگاه مراتع آبخیز دار با بیان اینکه سالانه 15 تن خاک در هر هکتار از اثر لگد مالی چرای بی رویه رمه چرنها فرسایش پیدا می کند. همچنین، لگدمال شدن می تواند موجب آسیب دیدن گیاهان و کاهش رقابت پذیری و ظرفیت‌های باروری آنها در یک جامعه گیاهی شود.
بنا برین از دیدگاه دانش محیط زیست یکی از مخرب ترین آثار چرای چاروا لگدمال شدن، فشرده شدن خاک است که به ریشه گیاهان آسیب می رساند. این مساله تمرکز ریشه‌ها در سطح خاک را به همراه داشته و از این رو می تواند گیاه را از دسترسی به منابع کافی برای رشد باز دارد.
لازم به ذکر است که فعالیت های مخروب انبوه رمه ها در طبیعت مراتع باعث بین رفتن پوشش گیاهی در سطح مراتع آبخیز دار است که تعادل بین اجزاء زنده و غیر زنده آنرا برهم زده و موجب تغییرات در محیط آبخیز در نتیجه خشک شدن دریا ها و بروز سیلاب های مخرب می شود.
از دید دانش محیط زیست اقدام عملی افزایش نظارت بر چرای چاروا و مقابله با هر گونه ایست تخلف رمه چران ها علاوه در حفظ و حراست از منابع طبیعی می گردد و باعث پایدار حوزه آبریز در جریان آب های سطحی در آن منطقه به سمت نقطه یا محل مشخص دره بشکل در یاچه جریان می یابد.
البته ؛ کسانیکه از آمدن کله کو چی ها ی آفت آور و یرورس جنگلات و نباتات از آن سوی مرز دیورند به خاطر نابودی چراگاه های سربسز کشور عزیز ما افغانستان پشتی بانی می کند این افرد مریض واقعاَ یک شهروند اصیل بومی افغانستان نیست و اگر باشد ، دلسوزی به مادروطن و حراست ازطبیعت کشور خود می داشته باشد. شهود اولیت استراتژی غنی اسکان کوچیان پاکستان است قرار ذیل است
1- شهود برخی دست های پنهان حاکمان قدرت طلب مانند گلاب منگل برای اسکان کوچیان در دنه غوری نزدیک به چراگاه مراتع شاداب آبخیز دار تاله و برفک و اروز در جغرافیا بغلان امروز هم داشته باشیم.
2- شهود راز پنهان غنی مغز تتفکر کوچی ها تقرر انجینر کمال نظامی بحیث والی پنچشیر شهور خواهر جنرال طاقت حرامی است که از ایجا انجمن بنام انسجام کوچی ها در ولایت پنچشیر و عده خدمات عامه برای شان خبرداد که بعد کمال نظامی از مواجهه انتقادات شدید مردم صلحشور پنچشیر خبر قرار گرفت وسپس توسط همین دفتر والی دوباره آشتباه قلمی خوانده شد.
3- شهود فرمان ریس جهور به اداره اراضی تخار دستور داده شده تا زمین های دولتی برای کوچی ها شهرک ساخت شود و هم تخصیص زمین های د ولتی به حیث علفچر های بزرگ برای کوچیان که از پاکستان وارد افغانستان خواهند شد.
هموطنان آگاه قلم بدست و حراست از محیط زیست کشور اجتماعی منسوب به کوچیان بیگانه در افغانستان واقعیت قومی را در طی 17 سال کسب کرده و روان است , کوچیان رمه چران پاکستان که کاروان شان را در فصل بهار به ولایات مختلف افغانستان انتقال میدهند مطابق قوانین پذیرفته شده بین المللی اصلاْ حق ورود به افغانستان را ندارند.

>>>   مردم ایطور فیر میکنه
یک نفر در تخار فیر کد صدتا اوغان گپ زد حالی چرا چیزی نمیگن
رقم رقم مصاحبه بازی کدن در برنامه شبکه خنده خو کشاندن
اما ببینیم که از کوچی که خاد پرسان کرد

>>>   حبیب افغان در وقت اش یک مرد بود و من متاسف هستم که فرزند اش ناخلف است و باعث شرمندگی پدر.
از آتش خاکستر میماند و از آهن .....

>>>   کدام مسلمان؟ شرط اول مسلمانی انسان بودن است. واقع چند فیصد مردم افغانستان مسلمانند؟؟؟

>>>   میګویند پسر این وکیل به سیل بینان ګفته من ازبچه خانم دانش ( نادان) چه کمی دارم

>>>   ‌خاک برسر حکومتی که پسر نماینده مجلس اجازه همچین کارهائی را دارد. ولی از دزد یا بچه دزد چه انتظاری دارید تمام خون کوچی با دزدی و غارت شکل گرفته

>>>   کوچی و انسانیت؛ گناهش نیست۰ رمه که به عقب رقب خر لنگ رهبر میشود۰ آن یک کوچی دیگر هم ریس جمهور است، که چه ریس جمهوری۰

>>>   افغانستان بهترین کشوری دنیا است متاسفانه فعلاً بدست چند دزد است که قانون سرش نمیشه به همین دلیل فعلاً افغانستان فاسد ترین کشور در جهان است.

>>>   کل وطن به دست یک کوچی سرگردان است
او کوچی فیر نکنه تو فیر کنی یا مه
مروز روز کوچی و بازار کوچی است
اینا به رقم رقم نام ها وطن را چور کردن
در پارلمان نماینده کوچی نماینده اقوام وقبایل نماینده قوم احمدزی نماینده لوی لوگر و وووووو
تا یک چند سال خب و چپ باز دیده شود چی میشود
اگر دل تان آرام نمیگره قیام کده ده دان شان تبله بزنین که بفامن در این دیگه هم کس است
میربچه کوت

>>>   کوچی و آدمگری
صدها فرسخ فاصله دارد
کوچی در راس هم باشد همین است که می بینید
نمونه کلانش کل اشرف بی شرف است
فقط دزدی و تاراج بلد است و بس
سهم کلان دزدی به نام کوچی و اقوام قبایل به جیب کی ها می رود
سهم کلان چوکی پارلمان و مجلس سنا
صد ها رقم راه های دزدی سرپوشیده دیگر
شما دلخوش کردین این وطن جور می شود
نه تا اوغان است همین اتن است که است
سردار کابلی

>>>   سابقا کوچی را آدم حساب نمیکردن اما امروز رفته ده پارلمان برای مردم قانون تعیین میکنن
عجب روزگاری شده
امروز روز خر است و خر کلانی خر
نیرنگ رنگ گرفته به بازارخر

>>>   خدا کل حمامی و کوچی ره بازاری نکند اگر کرد همیطور خاد شد

>>>   تو ره به خدا کجای کوچی به نمایندگی پارلمان می ماند با ای لنگی
کوچی و چوکی!!!
مثلی که خر را به طبیله نبرن بیارن به میهمانخانه
حتما کلان خانه هم باید از جنس آن باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است