کشف داروی کرونا در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۹/۱/۳ کد خبر: 162709 منبع: پرینت

خوشبختانه پس از تلاش های زیاد، افغانستان قادر به کشف دوای کرونا شد.

- اکنون تمام کشورهای جهان در صف گرفتن دوای کرونا از افغانستان در مرزهای این کشور ایستاده اند.

- افغانستان به دلیل ازدحام در ارایه دوای کرونا مجبور شده است از دو رییس جمهور کار گیرد که یک رییس جمهور از طرف روز و رییس جمهور اشتبنی از طرف شب آماده خدمات رسانی به جهان شوند.

- طالبان در اجلاس صلح وعده کرده اند، کسانی که توسط این دوا خوب نشوند خودشان آنها را فیصله می کنند.

- وزارت صحت عامه برای مقامات VIP کشورهای جهان توصیه کرده است قبل از مصرف دوا برای یکبار دریای کابل را از نزدیک استشمام کرده تا مقاومت وجودشان بالا رود.

- افغانستان برای کشورهایی که رضایت کامل از دوای کرونای افغانستان را داشته باشند یک یک پاکت نصوار اصل وطنی و یک بوتل روغن شم شم را به رسم تقدیر اهداء می کند.

- همچنان افغانستان برای استفاده موثر و آموزش بهتر این دوا سرور دانش را به قم، حمدالله محب را به واشنگتن، امرالله صالح را به ایتالیا، محمد محقق را به ووهان چین، باتور دوستم را به ترکیه، حنیف اتمر را به لندن، دادفر اسپنتا را به آلمان، گلبدین حکمتیار را به پاکستان، عطا محمد نور را به هند و حکیم تورسن را به بنگلادش ارسال مینماید.

مهدی ثاقب




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کشف کرونا
دوای کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   از یاد تان نرود که یک بوتل روغن شم. شم را برای کله کل خود هم نگاه کنید اگر سر کل همرای روغن چرب شود کرونا مقاومت ایستاده گی را در آن ندارد ولغزیده به زمین می افتد

>>>   دوای کرونا نزد سالار متقلبان است.

>>>   می گویند که داروی ضد کرونا را اشرف غنی نابغه و متفکر شرق و غرب جهان که فعلآ مامور گماشته شده ای آمریکا در افغانستان است کشف نموده است .

>>>   دونالد ترام از روسای جمهوری های اسلامی های افغانیتان خواسته است که این داروی شفابخش را طور انحصاری دراختیار امریکا قراربدهند رئیس جمهوری نخست جنتاب اشرف غنی آنرا مشروط به کاهش خشونت کرده است ، لاما رئیس جمهور ثانی عبدالله عبدالله عبدالله قبول کرده وقول داده است درجلسه رهبری تیم همه شمول تفسیک چوکی ها آنرا تصویب میکند مشروط براینکه شصت فیصد سهمیه باید خلیل زاد به لاین تیم بدهد یعنی دارو درمقابل چوکی ، هرچه داروی بیشتر چوکی بیشتر ،
ر

>>>   دزدای شمالی را ببنید همیشه درچور وغارت گری فکر میکنند:"
قوماندان الماس: خوب وخت پیسه کشیدن از ارگ است!

به حوالۀ منبع ویژه امنیتی، قوماندان الماس زاهد در صحبت سری با رئیس صحت عامه ولایت پروان گفته است که بیا یک واقعه مثبت کرونا را در پروان اعلان کن که « خوب وخت پیسه کشیدن از ارگ است!»
پول گیری های حق و ناحق، این ها را معتاد لاعلاج ساخته است که حتی از یک فاجعه احتمالی ملی برای خود پولسازی می کنند. ارگ برای چاق کردن توطئه های سیاسی، هرزمانی که لازم آمد به دهان همیشه بازِ سران «شمالی بزرگ» بسته های پول را پرتاب کرد. حالا که آفت کرونا به مدل تبلیغاتی بدل شده، الماس خان باز به فکر کشیدن «پیسه» از خزانۀ مردم است
گذارش نامه

>>>   ههههه واقعاً که ، در افغانستان داروی ضد کرونا که 40 سال مردم بیچاره انون کشور با آن مبارزه و می جنگن و هیچ دارویی نتونسته آن مرض که چهل است این مردم رو همه روزه می کشد و حتی کسانیکه این مرض را به این کشور وارد و توسطی همین مرض کشنده میلیون میلیون اجساد مردگان مرض رو می برن و هیچ کاری هم نکردند و مردمان این سر زمین رو چهل سال در انزوای سیاسی،فرهنگی ، زبانی،قومی، عقب ماندگی بی کاری،فقر ،فحشا ، تجاوز ،کشتن، و صد ها مصیبت در قرنطعنه نگه داشتند و بنام این مرض خانمان‌سوز دارن بازی می کننن و اگه این مرض که فعلا دارد در جهان پهناور سر و کله می زند و روزانه صد ها نفر جان شونه از دست میده و همه دارو خانه های جهان لابوراتر های میکروب شناسی و ... مشغول دارویی ضد این ویروس کشنده رو می سازند که جان عزیز تر خودشونو نجات می‌دهند،اما در مورد افغانستان که تولید،پرورش ،محل تولید کننده و کارگردان با همه وسایل تهیه و تجهیز دارن از این مرض پول در می‌آورند و گور بابای کشور بیسواد و با گنج خدا داده .

>>>   براساس یک سروی جهانی افغانستان شاد ترین وفنلند بد بخت ترین کشور جهان ثبت گردیده است

>>>   امروز که این دارو کشف شده ده نفر تازه کرونا تشخیص شده اند ،
کرونا بالای مسلمانان تاثیرندارد!!! معلوم نیست این افراد کی ها اند که به کرونا گرفتار شده اند

>>>   من نمی دانم این دولت ... امر می کند اما عمل نمی کند شما بیبنید وزارت صحت عامه اعلان کرد که ویروس کلان سن ها را زود می گرد و این موضوع هم در رسانه ها ابلاغ شد که کسانیکه سن شان از ۵۸ الی ۶۵ باشد برای یک چند مدت به وظایف خود نیایند اما در دولت یک اداره همین موضوع را تطبیق می کنند اما دیگر تطبیق نمی کند چرا این دولت ما ضعیف عمل می کند باید واضح بگوید و اعلان کند که همه یکسان تطبیق کند جان مردم ما مهم است به یک چند نفر محدود دولت سقوط نمی کند باید هر چه عا جل اعلان کند ماند روم باز پشیمانی به درد نمی خورد

>>>   بسیار اظهارات رزیلانه و بیشرمانه از آقای ثاقب ،در هرچه یشختی در ریش بابه هم ،کوشش کن اقای ثاقب به عوض این طنز های وقعانه مظامین نیک و. خوب بخاطر صلع و صفا و انسانیت وایمانداری وبخاطر خرافات که دامنگیر افغانها است بنویسی ،یکبارمتن نوشته ات را بخوان وبعدآ انرا ارسال بدار .
عبدالله ریحان

>>>   منظورتان همان تریاک است یا هروئین؟!

>>>   داروی کرونای اوغانی موجود است
پیچکاری سری تنبانی موجود است
واسکت انتحاری موجود است
داروی فوق
تولیدوطن
وتولید داکتر سهمیه بندی شده کل کاکا
تولیدوطن
افتخارملت

>>>   فارمسست هاي افغانستان بعد از اين كه ترياك شيره و نصوار گژدمك را براي مار گزيدگي و زنبور گزيدگي كشف كردند در خواب غفلت فرو رفته اند و كدام دواي جديد را كشف نميتوانند.

>>>   محترم به فارمسیست ها توهین نکن
اینها از کشفیات تحصیل کرده های به قول بالا سهمیه بندی شده کل کاکاست
لطفا احترام ساحت علم و عالم را نگهدارید
تشکر

>>>   مردم بیچاری ماه راواقیت هارا فراموش نموین که به کدام طرف ومسیر در حرکت شویم وازیک طرف مرض کرونا که مردم مارا سرگردان کردین واز یک طرف دیگر ناامنی واز طرف دیگر بیکاری واز طفرف دیگر دو تن ریس جمهور خداوند همه این بد بختی ها را از افغانستان عزیز جمع کنند و مردم ما در زیر یک ساحه صلح امنیت سرارتاسری در کشور تا آرامش مردم ماه شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است