برگزاری نماز جنازه غیابی برای ملاعمر (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۴/۵/۱۰ کد خبر: 99973 منبع: پرینت

حزب جماعت الدعوه پاکستان نماز جنازه غیابی برای ملاعمر خواند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508010718152779.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها ازکدام مذهب بوده که دست بستن شان مشابه مانبوده است .
وطندار

>>>   .... به....دالخور های بی شرف و شیطان پرست

>>>   ملا عمر فرزند خلف پاکستان است ، اگر شرم نداشته باشند بدون شک که ندارند شاید در عزای ملی اعلان نمایند.

>>>   این هم یکه بیدعت

>>>   قیافها رو الان ریششون پر شیپیشه.

>>>   کار بسی نیکویی است . خداوند امیر المومنان ملا محمد عمر مجاهد رحمه الله را ببخشد و روح ایشان را در رحمت خود قرار دهد . این یک مصیبت بسی بزرگ است برای امت اسلامی . خبره رحلت امیر دلهای ما را اشفته و بی باک کرد . در گذشت امیر مسلمان را به امت اسلامی تسلیت عرض می کنم روحش شاد و یادش گرامی . والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   ملا محمد عمر مسلمان واقع بود یک خانه در افغانستان ندارد مثل رهبر ذیگر مخالف نیروی های خارجی بود

>>>   این خواندن جنازه غیاتی انهم بعد از چندسال از رفتن ملا عمر به جهنم هیچ سودی به ان خود فروخته شده به پاکستان وقاتل هزاران تن مردم افغانستان اعم از مرد وزن وکودک وپیر وجوان نخواهد داشت برادر وپسر ملا عمر از مردم تقاضا کرده که اگر حق شان از طرف ملا عمر تلف شده انرا ببخشند به این تقاضای شان میگویم که ای کاش که تنها موضوع حق تلفی میبود مردم انرا عفوه میکردند ملاعمر دوزخی قاتل هزاران هزارانسان بی گناه این کشور است به ده ها هزار مردم ما را بی سرپرست و ازین برده انهم بدستور استخبارات بیگانه کدام عمل نا روا وخلاف اسلامی ان قابل بخشش از جانب مردم است تا حتی افراد تحت امرش بدستور ملاعمر نه تنها کهمردم کشور ما را قتل انفرادی وگروهی کردند وهنوز ادامه داردسر های انها را از تنشان جداکردند مسول تمام این جنایات وترور .انتحاری ها ملا عمر بنیانگذار طالبان کور دل از دین بی خبر است وتا زمانیکه این جنایات از طرف طالبان مزدور انجام میگردد مسولیت ان بدوش ملا عمر است زیرا بنیانشبکه ترورستی طالبان را بنا نهاده است .

>>>   جاوید از هرات:
به حبیب الله یوسفزی وطنفروش: تو یک تروریست استی که از یک تروریست و قاتل ملت مظلوم ما حمایت میکنی ... بر تو ...خائن .. اگر به گیرم بیفتی تو را توته توته میکنم.. تروریست خائن

>>>   خداوند از این امیر کور که صدها هزار نفر از مرد و زن، طفل و پیر وجوان مسلمان افغانستان را به خاک و خون کشید و وطن را به ویرانه تبدیل کرد، انتقام بگیرد. خوب است که این مزدور توسط بادارانش به قتل رسید تا درس عبرتی شود برای بقیه مزدوران.

>>>   مرگ ملا عمر برای مردم افغانستان یوم الرحمه بود. خون شهدای مظلوم مزار شریف چنان ملا عمر را رسوا نمود که حتی خانواده و بچه هابش از مرگش خبر نداشتند و مردار شد و چه مردار شدنی که حتی طرفدارانش ارزش یک ختم برایش نگذاشتند و یک ختم نگرفتند...
نجیب که کشته شد کمونیستان و هوادرانشان هنوز هر سال مراسم ختم برایش می گیرند.
مزاری که کشته شد هزاره ها جنازه اش را از غزنی تا بلخ بر شانه های خود بردند و همه ساله مراسم ختم های بین المللی برایش می گیرند.
احمدشاه مسعود که کشته شد دوست و دشمن برایش گریه کرد. و هنوز هم هر سال در روز شهید از امیر صاحب تجلیل می شود
ربانی که کشته شد تمام افغانستان برایش نماز میت و ختم گرفتند و پ.وهنتون به نامش ثبت کردند.
ولی ملا عمر که مردار شد آب از آب تکان نخورد در افغانستان هیچ کس آه نکشید و برای ملا عمر افسوس نخورد
فردا گلبدین هم بمیرد هیچ کس ناراحت نمی شود و آب هم از آب تکان نمی خورد زیرا ملا عمر و گلبدین و ..... این قدر انسان بی گناه کشته که روح انسانی از آنها برداشته شده و آنها شیطان های بودند که در جسم انسان حلول کرده بودند. اعوذ با لله من الشیطان الرجیم.
سرپلی بیغم.

>>>   خداوند بزرگ و مهربان صدمات و رنجهای فراوان به طرفداران ملا عمر وارد بیاورد و هر روز شانرا روز عزا و ماتم بسازد - آمین یا رب العالمین.
مریم

>>>   خدارهمتیش.کوندودوشمنانیش....

>>>   اللهم العن اول ظالم ونمرودوفرعون

>>>   ملا ها همه از یک قماش هستند خوب و بد ندارند!
از مرگ هیچ ملا و مولوی غمگین نیشوم

>>>   اﻗﺎﻱ ﺣﺒﻴﺐ اﻟﻠﻪ ﻓﺪاﻱ ﻧﺎﻡ ﺣﺒﻴﺐ اﻟﻠﻪ ﺷﻮﻱ ﺭﻭﺡ اﻳﻦ ﻣﺮﺗﺪ ﺩﺭ اﺗﺶ ﺟﻬﻨﻢ اﺳﺖ ﻫﺮ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﺮﺩﻧﺪ اﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﻨﺎﻓﻘﻴﻦ اﺳﺖ ﺟﺎﻱ ﺷﺎﻥ ﺟﻬﻨﻢ اﺳﺖ اﻧﺸﺂاﻟﻠﻪ . ﭼﻮﻥ ﺭﻫﺒﺮاﻣﻴﺮاﻟﻤﻨﺎﻓﻘﻦ ﺑﻮﺩ ...ﺧﺪاﻭﻧﺪ ﺑﺮ ﻫﻤﻪ ﺗﺎﻥ.

>>>   امیر فاسیقان بود نه امیر مو مینان جایش در قعر جهنم است این همه جنا یات که کردن دست شان تا ارنج در خون مردوم مظلوم افغانستان الوده است خدا ... کند
زولمی از وردک

>>>   يوسف زي از نظر تو يکي حالم بهم ميخوره براي اينکه هزا...براي خوانوادات و خودت نخري کدام مسلمان رهبر تو با يک چشمي که داشت چون نزديک به پائيز زمستان مرده به جنت بزارن هم کور کورانه سمت جهنم ميرود و ما هم همين را ميخاهيم يک عمر مردم را به خاک خون کشيد....خدا بر او باد "
نجيب اله تهران"

>>>   جناب یوسف زی ملاعمرکدام کا ری خوب برای ملت افغانستان انجام داده جناب یک مقداری کمی باتفکروتعقل نظاره کن به زنده گانی ملاxیک کا ری خیلی خیلی کوچک یک سخنرانی راجع به وحدت ملت افغانستان نکردsمسجد وقرآن های زیادی آتش زد پل ها مکاتب زیادی راخراب کرد بسیاری ازمردم خودراکشت چراچراکه باملاxهم عقیده نیست حتی به صورت دختران معصوم اسیدپاشید چراخداوند اینهارازن خلق کرده است قبل ازپیامبر اسلام دختران زنده به گور میکرد همان لحظه میمرد حالا به صو رتش اسید می پاشه تاآخرعمری خود رنج بکشد جناب یوسف زی یک لحظه دختر یا خواهرخود رافکرکن من مهاجر همه یی دختران افغانستانی دختری خود میدانم

>>>   نماز جنازه در غيابت هه
در اصل نماز متباقي وهابي ها را پيشاپيش ادا ميكنند وكردن

>>>   بله کار واقعا شایسته ای انجام دادند نماز در عزای شخصیتی که اصل وجودش جای تردید و مرگش تردید روی تردید، از این کار شایسته تر مگر پیدا می شود.

>>>   کار بسی زشتی است خداوند امیر الشیاطین ملا عمر را نبخشد وروح ایشان را مورد رحمت خود قرار ندهد این یک رحمت بزرگ برای امت اسلامی خبر مرتد .... شدن دشمن دلها ما را خوشحال ومسرور ساخت مردار شدن امیر شیاطین را به امت اسلامی تبریک عرض میدارم روحش غمگین ویادش تو ام با .... باد .
حلاج

>>>   اینها از مذهب شیاطین است.
به گفته خداوند (ج) در قرآن کریم کسی که یک مومن را قصدآ بکشد جایش به جهنم است. شما فکر کنید این مردک چقدر انسانهارا به ناحق کشته است.

>>>   جایش در جهنم است.انشاءالله .دست هایش به خون یک میلیون مثلمانان بیدفاع افغان آغشته است.همی آدم بود که زمینه مداخله امریکا را در افغانستان مُهیا ساخت.در گزشت اش رابرای دیگر ترورستان اش تسلیت بگوید.از نام جهاد در فرهنگ افغانستان سوء استفاده میگردد.جهاد در عصر پیامبر ماحضرت مُحمد"ص"،خُلفای راشدین و سایر خُلفای اسلام با این فساد که طالبان در روی زمین میکنند زمین تا آسمان فرق دارد.اینها مردم بیچاره ومظلوم ومثلمان افغان را میکُشند.بالای خارجی ها هیچ کاری کرده نمیتوانند.فقط وفقط مردم مظلوم وبیگُناه را میکُشند.خداوند هرگز ترورستان،انتحارکنندگان وسردمداران آنها را که خون مردم را به ناحق میریزد نمیبخشد.انشاءالله.
ن-ب کابل.

>>>   مگه در دین مقدس اسلام چیزی به عنوان نماز جنازه غیابی ذکر شده است که اینها انجام دادند ، این همان بدعت در دین و شرک ، هست که از کله پوک های وهابی ظهور می کنند.
این ها است که دین اسلام را خراب کردند ، قرآن را بد معنی می کنند و اندیشه انحرافی دارند. این هاست که امت اسلامی و دل نازنین پیامبر اکرم را به درد آورده است.

>>>   چه ریشهای دارزی بر هر تار آن یک شیطانآویزان است.پاکستان واقعا لانه ریش دارازان است. اولا نماز جنازه غیابی چه معنی دارد ملا عمر دوسال پیش به خاک سپرده و خاکستر شده است. دوم چرا در قیام نماز پاهای شان را به هم پیچیده و بر عکس قرار داده اند. این روش نماز را تا حالا ندیده بودم.

>>>   قیافه ها اینها ادم را به یاد قیافه شیطان می اندازد. انینهمه مردم بی گناه را کشت الان....؟

>>>   نماز خواندن بر جنازه....بهتر است تا یک تابوت خالی.
این گونه نماز جنازه را در طول تاریخ اسلام کسی ندیده بودکه میت.... اش دوسال قبل مرده باشد و نماز جنازه حالا درغیاب اش خوانده شود.
این یعنی مسخره کردن بیشتر اسلام و مسلمانان.

>>>   عجب رسوایی! کسی از رهبر خود که آنرا.... مینامند خبری ندارد که چه وقت فوت کرده است.من نمیدانم کدام .....؟این چه بیحیایی است که قاتل امت اسلام را امیرالمومنین مینامند!بکدام فتوی قتل مردم مسلملن بیگناه را که متشکل از طفل زن مرد وریش سفید وپیچه سفید است در لیست امیرالمومنین ازجمله گنهکاران اند کهسربریده میشوند و در داده میشوند.... به چنین شخص وآنانیکه از آن بدون دلیل شرعی حمایت میکنند...

>>>   هیچ کمکی این نماز جنازه در دوزخ برایش نمیرساند انهم اگر ملا عمری موجود بوده باشد

>>>   هزار تأسف که در زمین خدای منان انسان نماهای از گرگ پستر هم وجود دارد اینها از دین اسلام عزیز هیچ بهرۀ ندارد بلکی اینها پلیدی و ....های دنیا هستند که ارزش اینها ارزش همان چیزی است که از.... جارج میشود میباشد. چونکه بیخردترین موجودات تاریخ بشر میباشد
رضا خراسان

>>>   یا الله چقدر ملا عمر ...
اون .... و یارانش و فرزندانش جا

>>>   اینها پیروی هیج مذهبی نیستند بلکه دنباله رو محمدبن عبدالوحاب هستندیک تفکرافراطی بد تر ازکافر.بااحترام

>>>   تمامیه این کافتها انشاالله از روی زمین پاک شوند حالا اگه نوبتی باشه نوبت اون گلبدینه ..... هستش که سی ساله داره جولان میده
خدا تمامیه این کثافت ها را از روی زمین پاک کنه
ضیاالدین

>>>   نماز جنازه و یا فاتحه به ملا عمر بیشتر او را در قبر عذاب می هد

>>>   شیطان در حالیکه معلم ملایک بود نسبت عدم اطاعت از امر الله ج که به بابا ادم سجده نکرد رانده شد وابلیس نام گرفت ومورد لعن الله ج قرار گرفت نا ملا محمد عمر رهبر گروه شیاطین ومنافقین در حالیکه خلاف امر قرانکریم ودین مبین اسلام و سنت نبوی هزار ها انسان بی گناه مسلمان این کشور را با حملات انتحاری وانفجاری قتل عام کرده وحتی به مساجد که خانه الله ج گفته شده ومسلمان در ان عبادت الله را میکنند چندین مساجد را با قران های داخل مسجد ونماز گذاران را در اثنای ادای فریضه نماز با انتحاری شانویا بم گذاری داخل مسجد وحتی در لوکر دربین قران پاک به اتش کشیدند ودها مسلمان نماز گذار را به شهادت رساندند وعدی را زخمی وملول کردند وهنوز هم که ان شیطان کلان بطور نا مرموز کشته شده شیطان های خوردش با اموزش های ودساتیر در گذشت شده رهبر شان ملا عمربا همان خصلت شیطانی قتل وترور وانتحار وانفجار را انجام میدهند در تمام این اعمال انها ملا عمر شیطان کلان شامل است جنازه چنین خداناترس که به هیچ چیری از دستورات قرانکریم واحادیث نبوی ونظریات شرعی علمای جهد جهان اسلام بشمول مفتی اعظم مکه مکرمه اعتنا نکرده است .
جنازه... خدا ناترس فرعون صفت جواز شرعی نداشته وندارد وکسانیکه جنازه غیابی برای ان فرعون صفت انجام داده در حقیقت از دین اگاهی ندارند جنازه غیابی در اسلام وجود ندارد وعلاوتا این ها هم پیروی ان شیطان بوده اند .

>>>   اصلا ملا عمری وجود نداشت تا او بمیرد وبه جنازه اش نمازی خوانده شود ؛ ملا عمر فرضی یکی از دو شخصیت مرموز ونیرنگ باز است که هردوی آنهازنده است
1 - گل بیدین حکمتیار
2 - ژنرال شهنواز تنی کمونیست
این دو آدم حقه باز هردو زنده اند والان ودر کاخهای پور از روسپی های پنجابی چلستان مشغول عیش ونوشند وقاه قاه به ریش این گروه احمق که بر جنازه فرضی ملا عمر فرضی نماز می خوانند می خندند که چه قدر احمق در دنیا فراوانند ...
گل بیدین حکمت یار وطن فروش بانام ملا عمر می خواست برمسند امیرالمومنینی تکیه بزند اما نشد ؛ حالا که تاریخ مصرف ملا عمر فرضی ودار ودسته اش گذشته ونتوانستند کارد از پیش ببرند ؛با اعلام مرگ فرضی برای او و ظهور گروه تازه نفس تری به اسم داعش ؛ می خواهد از این طریق وباعنوان دیگری باپشتبانی آی اس آی چلستان به نان ونوایی برسد ودین خود را به باداران بد نام خود ادا نماید . آی اس آی چتلستان با تمام قدرت از گل بیدین حمایت می کند چون او در زمان سقوط دکتر نجیب بر سر مساله خط دیوراند رسما وارد معامله گردیده وآنرا به چتلسان واگذار نمود و در مقابل آن چتلستان هم تعهد نمود که از بیدین بدون حکمت برای رسیدن به قدرت حمایت نماید وبر سر همین مساله خط دیوران افراد مخصوص گل بیدین وافراد آی اس آی دکتر نجیب الله را کشتند
چون دکتر نجیب حاضر نشد که چنین معامله ننگین را امضا نماید وخاک وطن که حکم ناموس دارد به چتلستان بفروشد .
خدای پاک امت اسلامی را از این گونه گروه های احمق گرگ صفت نجات دهد .
این های که در صف نمازند برای ملا عمر فرضی؛ حماقت از سر وروی شان می بارد ؛ چون در احادیث شریف آمده است که انسانهای احمق علایمی دارند و یک از علامتها ی آن این است که ریشش بیشتر از اندازه مشتش باشد و دیده می شود که ریش بعضی ازاینها تا ناف شان رسیده است ؛ واین علامت شدت حماقت اینها است . از انسانهای احمق جز حماقت وشرارت سر نمی زند خداوند شر اینها را به خود شان برگرداند
آمین یا رب العالمین
بنده خدا از میدان وردک - باشنده اصفهان

>>>   ملاعمر .... پاکستان بود و قاتل مردم افغانستان بود خداوند جایش را جهنم بگرداند این فتنه دنیارا.
وطن وال.

>>>   این حبیب الله یوسفزی .... یک انسان احمق و لوده است که فقط نفرت مردم را نسبت به این آدم کشان بیشتر میسازد.

>>>   ملا عمر با جنگسالاران دیگر هیچ تفاوت ندارد
خراسانی

>>>   .... شده ها بگوید لعنت به پاکستان

>>>   روحش شاد و یادش گرامی باد و بهشت فردوس نصیبش . مردمان احمق و جاهل اصلا نمیدانند که انتحار کننده گان مربوط به کی هستند شمایان در گوش فیل خواب استید از اصل موضوع یا خبر نیسید ویا چشم پوشی میکنید بعد از حکومت طلبای کرام همه جنایاتیکه صورت گرفته کارهای امیریکای لعنتی بوده فقد بخاطر متنفر ساختن مردم از دوستی با طالبان که خود جنگسالاران شمال عامل آوردن امریکا به افغانستان هستند و در جرم همراه ایشان شریک هستند و کسانیکه از حق چشم پوشی میکنند خداوند نیست و نابودش کند .
عبدالولی فهیم از یکه توت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است