بوکو حرام سر 10 ماهیگیر را برید
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۷    ۱۳۹۴/۵/۹ کد خبر: 99944 منبع: پرینت

عناصر گروه تروریستی بوکوحرام سر ده ماهیگیر را در نیجریه بریدند.

شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: افراد مسلح بوکوحرام سر ده نفر از ماهیگیران را در نیجریه بریدند.

بر اساس این گزارش، حمله روز دوشنبه رخ داده است، اما به سبب دورافتادگی این منطقه خطوط تلفنی تقریبا کار نمی کند. برای همین شاهدان این رویداد ناچار شدند صبر کنند تا به مایدوگوری، مرکز ایالت بورنو در حدود 100 کیلومتری جنوب نیجریه بروند تا آماده باش اعلام کنند.

ابوبکر گاماندی رییس اتحادیه ماهیگیران ایالت بورنو گفت : «دوشنبه ساعت 16 به وقت محلی ( 15 به وقت گرینویچ) جنگجویان بوکوحرام به سه روستا در حاشیه دریاچه چاد حمله کردند و 10 نفر را کشتند. همه آنها ماهیگیر بودند. »

وی افزود : «‌ آنها برای آنکه توجه نظامیان باگا را جلب نکنند از سلاح گرم استفاده نکردند و ماهیگیران را با چاقو سربریدند. »

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کجا است مدعیان حقوق بشر ایا برای ملل متحد شرم نیست که با داشتن این طول وعر ض به این جنایت برای ابد خاتمه داده نمیتوانند اگر ما مردم در زیر چتر ملل متحد شاهد این جنا یتکاران باشیم باید این جهانرا جهان وحشت وملل متحد را دررائس وحشتها بنامیم در غیران باید شورای امنیت ملل متحد در مورد اعمال وحشیانه تروریستها که عنقریب تمام جهانرا دربر میگیرند اقدام جدی را اعلان وعملی بدارند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است