مردم ملکی و داعش دیگر فرقی ندارند؟
پدیده ی شوم و ننگین بچه بازی میان برخی ولایات افغانستانی جدا از اینکه در نوع خود خلاف حقوق انسانی و اسلامی است؛ شرایط کنونی جامعه را نیز برنمی تابد. به بیان دیگر، فساد اخلاقی نیز بر فقر و فساد اداری و اعتیاد و بی ثباتی برای بهانه های طالبانی دامن زده است 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۰    ۱۳۹۴/۵/۹ کد خبر: 99936 منبع: پرینت

اخباری مبنی بر درگیری داخلی نیروهای نظامی داعش بر سر جهاد نکاح و رسوایی های پیاپی اخلاقی و جنسی سردمداران افراط گرایی که دستمایه تمسخر و نفرت عمومی از این گروهک تروریستی می شود بارها در سر تیتر رسانه ها و مطبوعات جهان قرار گرفته است.

همچون مقام های اروپایی و امریکایی که در پی افشای فساد اخلاقی یا لغزش های جنسی ایشان بلافاصله و بلااستثنا استعفا می دهند؛ در میان تمام مقام ها و مسوولان جهان این امر مذموم و ناپسند شمرده می شود.

در همین راستا، پدیده ی شوم و ننگین بچه بازی میان برخی ولایات افغانستانی جدا از اینکه در نوع خود خلاف حقوق انسانی و اسلامی است؛ شرایط کنونی جامعه را نیز برنمی تابد. به بیان دیگر، فساد اخلاقی نیز بر فقر و فساد اداری و اعتیاد و بی ثباتی برای بهانه های طالبانی دامن زده است.

خبر تاسف بار و تاثر برانگیز جنگ و خونریزی و کشته و زخمی شدن 29 نفر از مردم ملکی و زورمندان و بزرگان محلی در بغلان به علت اختلاف بر سر بچه بازی و رقابت برای نوجوان 14 ساله در مجلس عروسی، این روزها زیر سایه اخبار دیگر قرار گرفته است.

با اینکه تلاش می شود تا با عدم تمرکز و انتشار اخباری از این دست، روی این پدیده مرسوم زشت و غیرقابل اغماض سرپوش گذاشته شود تا بوی تعفن آن بیش از این هوای افغانستان را آلوده نکند؛ لیکن در شرایطی که جنگ هزاره و کوچی، ناامنی فزاینده و بریده شدن سر سربازان جوانان اردوی ملی منجر به مرگ باعزت می شود؛ این مرگ های ننگین داغ دل خانوارهای قربانیان را تازه تر و روی طالبان را سفیدتر می کند.

در همین حال، داعش بر سر جهاد نکاح با زنی گلچین شده از میان بی شمار زنان داوطلب یا اسیر، به درگیری لفظی و سپس فیزیکی و زد و خورد و کشتار داخلی دست می زند و همین بچه بازان افغانستانی سری به تاسف و انزجار تکان می دهند اما با این حال تفاوت چندانی میان مردم ملکی و داعش باقی نمانده است!

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حالا مردم شمال روی مردم قندهار را سفید کردند یا گوی را بردند

>>>   هر دو عمل فحشاء است والله متعال از آن همه مسلمانان را منع کرده،قوم لوط را خداوند تباه وبرباد نمود به سبب این عمل ناجایزوامیداست کسانی این عمل شنیع را اجرا میکند به این عمل دست نزنند ورنه محاسبه سخت دارد.
عبدالله ریحان

>>>   کسانی که به اصطلاح عام به بچه بازی دست میزنند انها از جمله پیروان قوم لوط اند ونتیچه چنین عمل زشت خلاف اسلامیت وانسانیت باعث قتل وکشتار تعدادی از انها گردیده و به عالم معصیت وگناه از بین رفتند این همه نتیجه بچه بازی بود کسانی که با چنین پدیده نا مشروع خلاف کرامت انسانی وبشری دست میزند ازین واقعه پند گرفته ترک این عمل را کنند واز الله ج عفو گناهان گذشته شانرا بنمایند .

>>>   بسیار جای شرم است بخدا لعنت خدا و رسول به این خبیث های زشت.... ریشه های این به وجدان ها از افغانستان نابود شود
یزدان از کویته

>>>   واقعا جای تاسف است و از شومی شوم میسوزد شهر روم...این همه جنایت و اعمال زشت غیر انسانی و اسلامی بلاخره چند تا بیچاره چوب آنرا به عناوین مختلف میخورند.

>>>   ســــــــــــلاح شان از زمان جــــهـــــــاد ومـــقــــاومـــــت است

>>>   این «بزرگواران» بچه باز در هنگام فراغت از کسب اصلی خود «بچه بازی» در هر مجلس بخاطر «دفاع از اسلام» چپ و راست ده ها حدیث و آیت شریف را نقل قول میکنند و هر کس غیر از خود را «کمونیست» مینامند و تلویزیونها را بخاطر پخش تصاویر بی حجاب؟؟!! تکفیر مینمایند!!!!!
جالبتر اینکه «رهبران»‌ شان برایشان نعره تکبیر سر میدهند!!! و «بخاطر دفاع از دموکراسی کشور را به بحران میکشند»!!!!
باید یاد آوری کرد که این پدیده منحوس و ضد اسلامی قبل از سالهای 1370 ار افغانستان بسیار کاهش یافته بود ولی با آمدن م...
دوباره باوج خود رسید. و من در حیرتم چه چرا رهبران جهاد به قوماندانان امر نمیکنند که ازین عمل کثیف دست بردارند؟؟!!!!
م.م.م

>>>   والی بغلان این مسأله را رد کرده شما از کجا می گویید ...

>>>   بایداکنون براحوال امت اسلامی درسراسرجهان خصوصا ملت مظلوم افغانستان ، خون گریه کرد.!!!!!!!!!!!

>>>   خبر تاسف بار و تاثر برانگیز جنگ و خونریزی و کشته و زخمی شدن 29 نفر از مردم ملکی و زورمندان و بزرگان محلی در بغلان به علت اختلاف بر سر بچه بازی و رقابت برای نوجوان 14 ساله در مجلس عروسی، این روزها زیر سایه اخبار دیگر قرار گرفته است.
ع

>>>   علما بارها گفته اند در تلویزیون ها سریال ها پخش نگردد این بچه بازی را از سریال های ترکی آموخته اند!!!!
سلاح ومرمی ها از دوران جهاد ومقاومت است !!!

>>>   ....بر همه شان.

>>>   در خارچ جهادالنکاح و در افغانستان جهادالبچه روی دست است ما یک قدم از ایشان پیش هستیم توبه از جهاد این مردم خبیث چه جورکردند خود را جهادی میگویند و افتخار هم میکنند که ما جهاد کردم آنهم بخاطر زن خانه موتر و بچه 10 تا 14 ساله خداوند این جهاد گران را به جذای خود گرفتار کند که روی مردم افغانستان را سفید ساختند
پنچشیری

>>>   نظردهنده هشتم:
شاید خود والی صاحب بغلان ....

>>>   والی بغلان وظیف دارد که رد کند

>>>   هنوز جهاد نکاح بچه اعلام نشده وقتی ازطرف داعیش جهاد اعلام شود چه خواهد شد. وای براین مردم ان زمانکه حاضر به جهاد نکاح زن وبچه شود عذاب قوم لوط بر پیروان این فکر. افغانستانی

>>>   پس همه مردم میفهم که کدام طبقه مردم این کار را میکند بااحترام سروری

>>>   وظیفه استرمحکمه است که عاملین این اعمال ننگین را اعدام کنند تاکسی جرات مخالفت بادین مبین اسلام رانداشته باشد
ناصرازکابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است