ملاعمر، اشرف غنی را می رقصاند!
در صورت صحت مرگ ملاعمر، مسایل پشت پرده آمریکا بیشتر روشن می شود که هدف غربیها از لشکر کشی به افغانستان مبارزه با تروریزیم نبود زیرا می بینیم که سران القاعده و طالبان هر دو در پاکستان کشته می شوند ولی تنش ها و درگیری ها سهم جدایی ناپذیر مردم افغانستان از حضور غربیها می شود 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۶    ۱۳۹۴/۵/۸ کد خبر: 99934 منبع: پرینت

کمتر از دو هفته پیش داکتر اشرف غنی از ملاعمر رهبر گروه طالبان به مناسبت پیام تبریک عید فطرش که حاوی مساله صلح بود، تقدیر و قدردانی کرد و روز گذشته با انتشار خبر مرگ ملاعمر، این حادثه را زمینه ساز تقویت مذاکرات صلح میان طالبان و دولت کابل دانست.

همچنین دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري در بيانيه اي ضمن تاييد مرگ ملاعمر اعلام کرد: حکومت وحدت ملی معتقد است اکنون که زمينه مذاکرات صلح بيش از گذشته مساعد شده، بنابراين از تمام گروه هاي مسلح مخالف مي‌خواهد با استفاده از اين فرصت به گفتگوهاي صلح بپيوندند.

سخنگوي اداره امنيت ملي نيز در این رابطه گفت: همچنان که پيش از اين نيز شک و ترديدهاي خود را درباره زنده نبودن ملاعمر اعلام کرده بودیم اکنون مشخص شده که ملاعمر در آوريل 2013 در يک بيمارستان در شهر کراچي پاکستان به طور مرموزي درگذشته است.

این ادعای خنده دار ریاست امنیتی ملی و این تقدیرنامه و سوگنامه ی اشرف غنی در سوگ ملاعمر، اولین بار نیست که مطرح می شود تقریبا سالی یک بار موضوع کشته شدن ملاعمر نادیده، بر سر زبان این عالیجنابان می افتد.

طی سالهای گذشته بارها مقامات امنیتی کابل گفته اند که از مخفیگاه رهبر طالبان خبر داشته‌اند و او نیز مانند بن لادن در پاکستان بوده است اما از آنجایی که نیروهای امنیتی افغانستان نمی‌توانستند در خاک پاکستان علیه رهبر طالبان دست به اقدامی بزنند، اطلاعات مربوط به مخفیگاه او را مکررا در اختیار نیروهای آمریکایی قرار داده‌اند.

جالب اینکه مسوولان ریاست امنیت ملی آنچنان محکم راجع به اطلاعاتش درباره زندگی و مرگ ملا عمر سخن می گویند که گویا واقعا این چند سال رهبر طالبان زیر ذربین نیروهای اطلاعاتی افغانستان بوده است و اطلاعات کافی و واضح از عملکرد، نحوه ارتباطات و زندگی رهبران طالبان آن هم در پاکستان داشته اند، اما معلوم نیست با این همه اطلاعات چرا برای ارتباط با سران شبه نظامی مخالف دولت دست به دامن سازمان استخبارات پاکستان می شوند؟

هرچند در صورت صحت این ادعا، مسایل پشت پرده آمریکا بیشتر روشن می شود که هدف غربیها از لشکر کشی به افغانستان مبارزه با تروریزیم نبود زیرا می بینیم که سران القاعده و طالبان هر دو در پاکستان کشته می شوند ولی تنش ها و درگیری ها سهم جدایی ناپذیر مردم افغانستان از حضور غربیها است.

نتیجه اینکه: طرح ادعای کشته شدن ملاعمری که هیچگاه وجود خارجی نداشته، از سوی مقامات امنیتی کشور از یک سو به جهت تضعیف روحیه ی دشمن است! و از سوی دیگر زنگ خطری برای بیعت اعضای باقیمانده ی طالبان با گروه تروریستی داعش که این روزها با حمایت آشکار مزدوران غرب به ویژه آل سعود در جای جای کشور ما پرچم سیاه رنگ خود را برافراشته اند.

اما اشرف غنی از این موضوع برداشت دیگری دارد و می گوید مرگ ملاعمر باعث تسریع روند مصالحه با شبه نظامیان مسلح مخالف دولت می شود !!! در حالیکه با توجه به وضعیت نابه سامان امنیت در کشور پیوستن طالبان به داعش نسبت به پیوستن آنها به روند صلح محتمل تر است.

البته باید گفت: این هم ترفندی است که اشرف غنی از آمریکاییها آموخته است. زمانی که عرصه بر کاخ سفید تنگ آمد و از هر طرف فشار وارد شد که چگونه بعد از ده سال حضور نظامی شما هنوز نتوانستید رهبر القاعده را از بین ببرید، بلافاصله بن لادن درخاک پاکستان کشته شد و هیچ کس هم وی و جنازه اش را ندید تا همچنان مرگ و زندگی این دو نفر در هاله ای از ابهام باقی بماند. اکنون نیز باید ملاعمر کشته شود تا مخالفان سیاسی اشرف غنی یا همان برادران ناراضی کرزی به آغوش وطن تحمیل شوند.

و در این میان مردم افغانستان متحیر مانده اند که چگونه نامه های خیالی ملاعمر و اکنون مرگ ناگهانی ملاعمر، رییس جمهور عزیز افغانستان را می رقصاند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دربازگشت از اولین سفر رئیس جمهور غنی از پاکستان گفتند ملا عمر درکراچی زیرنظارت پاکستان است !!!
امنیت نا ملی ما حتی همینقدر در طالبان نفوذ نداشت که درمدت دوسال از مرگ رهبرشان باخبر باشد حتی امروز پنجشنبه الی ساعت یک بعد از ظهر امنیت ناملی یا کمپنی خصوصی وردکی وپنجشیری میگفت ما تحقیق می کنیم !!!
همه جهان خبرشده اما استخبارات ما حالا تحقیق میکند!!!
با این استخبارات مردم انتظاردارند جلو انتحاری ها ومداخله پاکستان گرفته شود!!!!
( ر )

>>>   اصلا ملاعمروجودخارجی نداشت که مرده باشدپس بیایید واقع بین باشیم مردم را اینقدرساده فکر نکنید یک اسم
خیالی به خورد مردم دادند طی این چند سال بنام ملاعمر حالا
میگوید مرده خدا میداند باز برای ملت چه خواب دیده است
عوامل پشت پرده

>>>   بازم تاکید می کنم که امیرالمومنان ملا محمد عمر مجاهد زنده است . و این دسیسه دشمنان اسلام و انسانیت است که میخواهند از این طریق بر پیکر مقدس مجاهدین ضربه بزنند . در حالی که دشمنان امت اسلامی و ملت افغانستان کور خونده اند و این ارمانهای شوم خود را بگور خواهند برد امارت اسلامی افغانستان به نصرت الله تعالی و با تمام قدرت خود علیه غلامان داخلی و اشغالگران خواهد جنگید و افغانستان عزیز را از یوغ استکبارات جهانی نجات خواهد داد و ازادی و استقلال خود را کاملا به دست خواهد اورد . به امید خدا. زنده و جاویدان باش مجاهدین امارت اسلامی افغانستان و کشته باد دشمنان و اجیران فرو مایه اش .
حبیب الله یوسفزی

>>>   همین غنی کوچی خودش میتواند ملا عمر باشد۰

>>>   سلام بر تمامی مردم عزیزم افغانستان من برایم سوال شده که چرا مردم افغانستان به حرف خود فروخته گان اعتماد میکند؟ دوم چرا مردم باصبر افغانستان به استخبارات پاکستان اعتماد کرد؟ چرا آقای غنی که رئیس جمهور دولت جمهوری اسلامی افغانستان است عیدسعید رمضان را تبریک گفته برای ملاعمر گفته؟ آقای غنی که رئیس جمهور دولت جمهوری اسلامی افغانستان است خودش خبرندارد که دوشمن شان دوسال پیش دنیا ترک کرده چرا مردم به این خود فروشان اعتمادی کند

>>>   بعد از عبدالرحمن قاتل این دوم فاتل دنیا بود یکی از بچه باز ترین وخون خوار ترین به انداره خود بود جهنم قسمت شان

>>>   همین غنی کوچی خودش میتواند صد چند ملا عمر باشد۰

>>>   با نام وذکر الله
ای بی وطنان ملت ما را مفروشید این خطه زر خیز خدا را مفروشید
هر ذره خاک او بود مهر وگیاهی بیهوده چنین مهروگیاه را مفروشید
اندر پی مستی به یکی جرعه خوناب بیهوده چنین پیک صبا را مفروشید
احکام خدا جمله به اغماض وگذشت است با حکم خود آئین خدا را مفروشید
سودای شما غارت وقتل است وخیانت این امتعه پر ز بلا را مفروشید
از بهر دو روزی که سوار خر خویشید تاریخ پر از عز وکیا را مفروشید
تقوا که ندارید به سودای دیانت چون زهد فروشید ریا را مفروشید
اکنون که خریدند شما را به زر وجاه شرمی ز خدا کرده وما را مفروشید
آئین خدا را که زدید چوب حراجش ارزانتر ازین شخص خدا را مفروشید
حلاج

>>>   با سلام وادب خدمت آقای حلاج از شعر زیبای تان ممنونیم قلم تان رسا باد خیلی خیلی زیبا نوشتید نظ دوستان را هم راجع به شعر آقای حلاج میخواستم بدانم
تیمور لنگ

>>>   واقعا شعر زیبایست وزیبا سروده اید واقعا که این بی وطنان وطنفروش هستند وخداوند دست این ملاحان جاهل را از سر ملت ما کوتاه بگرداند
رقص بسمل

>>>   دست وقلم حلاج درد نکند با این شعر زیبایش واقعا طوفان نموده نظر باقی هموطنان چیست؟

>>>   بخدا خنده آور است اگر متوجه شده باشین امریکا پاکستان را در لست کشور های تروریست دنیا جا نداده وو درلست کسانی جاداده که علیه تروریزم مبارزه میکند ؟؟؟؟ عجب دنیایی این واقعا مداخله و طراحی سناریوی پاکستان توسط امریکاست مرگ به چتلستان

>>>   حبیب الله یوسفزی به نظرم كه تو و امثال ات بسيار بي منطق و كودن هستيد شما در خواب غفلت هستيد. ملا عمر چه زند باشد يا نباشد كدام كاره نيست. آيا يك برده حق بغاوت از بادار خود را دارد. اي اس اي بخواهد زنداني اش ميكند بخواهد ميكشد اش بخواهد .... اش برده برده است، مثل ملا برادر و هزارها طالب يعني مزدوران اي اس اي. تو يوسفزي اگر در پاكستان باشي اي اس اي هر شب سر تو جشن ميكنند چونكه تو چوچه.... اي اس اي هستي. هزاران زن دختر رهبري طالبان در كراچي پاكستان زير پاي اي اس اي زنگي دلالاته خود را سپري ميكنند.
شرم و خجالت باد بر تو و امثال خرت كه هيچ عقل و منطق نداريد.

>>>   فکرمیکنم ملا تجار(منصور) عبدالله را هم خواهد رقصاند!

>>>   (منصور) عبدالله مردانه علیه باداران و مزدوران مقاومت و از وطن دفاع میکنند نه مثل تو حبیب الله یوسفزی وطنفروش بی مقدار ارزه که ای اس ای اختیار کشتن و زندانی کردن شما خود فروخته ها را داشته باشد. مرگ به ....چه های یهود و نصارا زیر نام طالب و داعیش.

>>>   ملا عمر رفت جهنم واین درس بزرگ است برای تمام مزدوران که هنوز میخواهند مزدوز باشند ملا عمر حق نداشت در کجا زنذگی کند و حتا نتوانست مردن خودرا و جای دفن خوذرا انتخاب کند وفامیل بد بختش هنوز خبر ندارد کی مرده وکجا دفن شده این سرنوشت یک وطن فروش
سرنوشت حکمتیار و حقانی از این بسیار بدتر وسرنوشت دیکر جاسوسان ومزدوران, حبیب الله یوسفزی از همین حالا معلوم است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است