5 مقام دولتی در ننگرهار از کار برکنار شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۴/۵/۸ کد خبر: 99926 منبع: پرینت

مقام های محلی ولایت ننگرهار از برکناری 5 مقام دولتی در این ولایت خبر می دهند.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر رسانه های والی ولایت ننگرهار به کلید فرستاده شد آمده است که سلیم کندزی والی این ولایت به شمول فرمانده های امنیت ولسوالی های اچین و هسکه مینه این ولایت 5 مقام دولتی را به دلیل شکایات مردم از نحوه کار آنان، برکنار کرد.

به نقل از خبرنامه، والی این ولایت پس از آن که اداره گمرکات را مورد ارزیابی قرار داد و شکایت های زیاد در مورد وجود فساد و کارهای غیر قانونی این اداره در بندر تورخم صورت گرفت، سه مامور این اداره را برکنار نمود.

خبرنامه می افزاید: این سه مامور اداره کمرگات ولایت ننگرهار جهت تعقیب عدلی به اداره دادستانی استیناف معرفی شده اند.

این در حالی است که سلیم کندزی والی این ولایت در نخستین روز کاری اش به مردم وعده بود که علیه فساد در ادره های دولتی به شدت مبارزه خواهد کرد.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد کندوزی صاحب زنده باد مرد حکومت داری
کاش اشرف غنی هم این احساس را میداشد
افغانی مقیم لندن

>>>   در تمام گمرکات فساد گسترده ادامه دارد وبخصوص گمرک تورخم که ۹۹ در صد ان از مردمان مشرقی ووابستگان و اشنایان عمر زاخیل وال اند ومانند زاخیلوال چور علنی را از دارایی ملت نموده اند تصمیم والی صاحب ننگر هار اقای قندوزی قابل قدر است خدا کند که در تصمیم اش مستحکم باقی بماند .

>>>   تشکر

>>>   خدا خیر برایش عطا کند از کابل

>>>   خوبیش.
ع

>>>   بلی اگر شخص مسول خودش از رشوت ستانی وفساد پاک باشد اطراف خود را از تمام فساد که بوی بدی ان امروز دامنگیر جامعه افغانی را الوده ساخته است فورآ پاک خواهد کرد . امید است که سایر والیان ولایات عمل کرد والی ننگرهار را یک الگو قرار داده واطرافیانش که تا امروز فضای نا هنجار افغانستان زمینه را برای شان دست داده بود بیتواند کثافات خوران وانسانهای کثیف وفساد پیشه گان را از دور وبر خود دور کنند اگر این پروسه از هر ولایت رواج پیداکنداین جامعه پاک وفضای خوبی خواهد داشت در غیران مسولین فساد پیشه هم مایه بیشتر از رشد دهنده گان فساد خواهند شد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است