نشست خبری وزارت دفاع برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۴/۵/۸ کد خبر: 99918 منبع: پرینت

نشست خبری وزارت دفاع برگزار شد.

این نشست با حضور دولت وزیری و افضل امان رییس اپراسیون وزارت دفاع و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

افضل امان، در ابتدای سخنان خود از حمایت مردم از نیروهای امنیتی تشکر کرد و گفت: یقینا در مدت جنگ در کشور و مبارزه با طالبان و تروریزم و شدت ناامنی در چند ماه اخیر، نیروها آمادگی کامل خود را نشان دادند.

وی درباره ناامنی در ساحات مختلف گفت: برای ایجاد امنیت در این نواحی تدابیر جدید گرفته شده است و تاکنون خوشبختانه دشمن نتوانسته است به اهداف خود برسد و می توان گفت هیچ دستاوردی به جز تهدید و فشار بر مردم نداشته است.

رییس اپراسیون وزارت دفاع افزود: نیروهای امنیتی توانسته اند بیش از 41 ولسوالی را از تصرف طالبان نجات دهند و در این مقطع زمانی دستاوردهای خود را حفظ کنند که تمام این دستاوردها در حاکمیت دولت قرار دارد.

وی در ادامه گفت: با اینکه دشمن تصمیم داشت در قندوز یک پایگاه ایجاد کند اما با شکست روبرو شد. وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک می توان شاهد دستاوردهای خوبی بود.

همچنین محترم وزیری در اینباره گفت: تمام اهداف ما باید بر این باشد که به منافع ملی وفادار باشیم.

افضل امان رییس اپراسیون وزارت دفاع در خاتمه افزود: قهرمانی و شهامت نیروهای پولیس و اردوی ملی در نواحی مختلف در کشور قابل قدر است و لازم به ذکر است که باد اینکه تهدیدها در کشور وجود دارد اما تصرف ولسوالی نوزاد در هلمند نمی تواند دستاورد قوی برای دشمن باشد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جای شرم و ننگ هست که میگه دشمن فه احدافش نرسیده تقریبا همه ولسوالی ها و ولایات را به تصرف خود در آورده چور و چپاول میکنه و کشتار میکنه و شما میگویید هنوز دشمن کاری نتوانسته بکنه

>>>   خیلی بی ادبانه حرف گفته چه امنیتی چه دولتی اصلا دولت جودندارد ننگتان باد... بادروزروشن یگ خانم بی دفاع درمحضر عام سوخت روزهای روشن مسافران بیگنا ازکناراردوی مولی دوذدی شد ناموس افغانی راحتا تروریستا بگیروگان برد ملاه عمر2سالپیش مرده توهالا اطلاع پیداکردی درددل ذیادهست....
مهاجر درایران هستم

>>>   دوستان افغانم باور کنید افغانستان متعلق به امارت اسلامی است چونکه تاریخ این را ثبت کرده است . لطفا بی جهت خودتان را به کشتند ندهید.
یوسفزی

>>>   لطفابه ملاعمریکه دستش آلوده به خون هزاران انسان مسلمان بی گناه افغانستان به خاطر نفع شخصی خود و پاکستان است بجز ازفرستادن لعنت سزاوار چیزدیگری نیست خدا(ج) میفرمایدکسیکه یک انسان را بدون گناه به قتل برساندجای آن تاابد جهنم است چه برسد به هزاران.
ملا محمدنبی ازسیدخیل پروان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است