کارمندان وزارت تحصیلات عالی خانه دار می شوند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۴/۵/۸ کد خبر: 99915 منبع: پرینت

کارمندان وزارت تحصیلات عالی صاحب خانه می شوند.

بر اساس یک تفاهمنامه میان وزارت تحصیلات عالی و بانک ملی افغان، این بانک به کارمندان وزارت تحصیلات عالی در بدل 50 درصد معاش ماهوار شان از یک سال تا 20 سال خانه، لوازم خانه و موتر خریداری می کند.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مامورصدیق مسول بانک درحیرتان مجموع پول نقدرایکدست بخودگرفته فرارکرد.ازپاکستان گرفتارکرده تحول محکمه افغانستان کردند.محکمه ادای قرضه رابه 130 یکصدوسی سال قسدفیصله کردمگرجرم دزدی راعفوکرد.یعنی مسایل حقوفی درافغانستان کاملا به نفع دزداست .حال اگردروزارت تحصیلات عالی دزدوجودداشته باشدبعدازخریدخانه تازه خریدرافروخته هجرت خواهدکردیادرترک وظیفه تادیه رابخداحواله خواهدکرد.دزدکه حکومت شودقانون هم ازدزدمیشود.بگیرندتا130 سال خدامهربان ده سال بعدبه آخرت بروی جایدات میراثی هم قبلا بنام فرزندباشددرآخرت بگیرندبنده مومن درآخرت به ازوهم پولدارمیشود.
وطندار

>>>   این کار کاملاً غلط است و موجب کشیدگی میان بانک و کارمندان خواهد شد.
زیرا این خانه ها و لوازم خانه ها را،بانک ملی افغان به نرخ کم خریداری میکند و به نرخ بالا بالای آنان میفروشند.
هیچ بانکی در روی جهان نمیخواهد به نقض و ضرر فعالیت کند. در یک قرارداد تا زمانی که منفعت او نباشد، این قرارداد را بسته نخواهد کرد.

>>>   بسیار کار نیک است ، اولین بار حنیف اتمر در سال 2006 یک تفاهم نامه را با بانک های خارجی امضاء کرد که آنها حاضر بودند برای کاردمندان و احیاء و انکشاف دهات شهرک را به قسط بسازند ولی در شورای وزیران وقت عبدالله عبدالله که آن وقت وزیر خارجه بود به این کار مخالفت کرد ، حتی اتمر حاضر شد بطور نمونه 12 اپارتمان به هر وزارت بطور نمونه سهمیه بدهد تا آنها نیز با این اتکار از یک سو کارمندان صاحب خانه شوند و از طرف دیگر یک شهر معیاری داشته باشیم. عبدالله گفت که هرچند منزل اعمار میشود تقسیم مساویانه بین تمام وزارت ها شود که این امر مورد قبول دونر ها یا بانک ها نبود.

>>>   اساتید تحصیلات عالی مناسبتر از کارمندان است چون اغلب ثبات وظیفوی و معاش بهتری دارند و نیز ضرورت به منزل در نزدیکی محل وظیفه خود دارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است