سرنوشت سوپر استار فیلم های خالیوودی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۴/۵/۶ کد خبر: 99768 منبع: پرینت

وقتی آمار تلفات مراسم بچه بازی در بغلان به مراتب بالاتر از آمار کشته شدگان جنگ در وردوج و قندوز و هلمند و کنر است باید کمی در این مورد با احتیاط تر نوشت.

یعنی اینطور بنویسم که چند بزرگوار لطف کردند و در یک مراسم عروسی بچه بازی کردند، سر بچه بازی با هم درگیر شدند و سپس زحمت کشیدند و دست به سلاح و فیرکانی کردند و با رشادت کامل سی چهل نفری از برادران شجاع بچه باز را آن طرف دنیا شوت کردند تا با غُلمان های بهشتی کمی مصروف شوند. حالا یک عدد بچه ای که سرش کُشت و کشتار به راه افتاده بود معلوم نیست کجا است و چه می کند و با کدام فرمانده مصروف است اما در هر صورت فعلا به بچه فیلم های سال خالیوود از آثار گرانبهای بچه بازان افغانستان تبدیل شده است.

اگر وزیر اطلاعات و فرهنگ را بگویند که چرا جلوی این بساط بچه بازی را نمی گیری به احتمال زیاد خواهد گفت که بچه بازی یکی از فرهنگ های کهن و ریشه دار این سرزمین است که فیروز قندوزی نام و نوای دیگری در ریشه دار ساختن این فرهنگ داشته است.

برای وزیر دفاع و وزیر داخله هم این کشتار یک زنگ تفریح شده است و برای طالبان و داعش و یک لشکر تروریست دیگر هم تبدیل شده به فکاهی های روز سیاست.

سازمان حقوق بشر افغانستان هم که قبلا از توسعه بچه بازی در افغانستان هشدار داده بود ولی از آنجایی که برخی مقام های محلی خودشان بچه باز بودند این اطلاعیه و اعلامیه و هشدار نامه را پاره کردند و حتی بدرد سازمان حقوق بشر هم نخورد و هیچ جایی را هم نگرفت.

حالا من از هموطنان عزیز، شجاع و بچه پرور و بچه باز و بچه دوست و بچه یار کشور خواهشمند ام که لطف کنند در زمان رشد و انکشاف اینگونه فعالیت ها و استعدادهای شان دست به خشونت نزنند و سعی کنند در کنار هم با صمیمت و همدلی بیشتر در آغوش هم بلولند تا اینقدر حضرت عزراییل را در هر مرگ و میری زحمت ندهند.

با تاسف فراوان از دست شما که دیواری هم در این کشور نمانده است که بر اساس حکم الهی سر شما دیوار را چپه کنند.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جای گریستن و فریاد زدن است.

>>>   من اگرپیشوای براین مردم باشم نهایت کاریکه می کنم جنازه این بیچاره هارانمی خوانم. تاعبرت برای دیگرابزرگواران بچه بازواندازباشد.
بااحترام
مظلوم یارتالقانی

>>>   واقعا خدمات فیروزقندزی قابل قدر است حکومت باید اورا تشویق کند

>>>   خدایا مثل قوم لوط اینهارا ازروی زمین محو نابود کن این چه آبروریزی است خدایا پناه میبرم به تو

>>>   ثاقب صاحب عزیز آفرین بخاطر طنز خوب تان!
این «بزرگواران» در هنگام فراغت از کسب اصلی خود «بچه بازی» در هر مجلس بخاطر «دفاع از اسلام» چپ و راست ده ها حدیث و آیت شریف را نقل قول میکنند و هر کس غیر از خود را «کمونیست» مینامند و تلویزیونها را بخاطر پخش تصاویر بی حجاب؟؟!! تکفیر مینمایند!!!!!
جالبتر اینکه «رهبران»‌ شان برایشان نعره تکبیر سر میدهند!!! و «بخاطر دفاع از دموکراسی کشور را به بحران میکشند»!!!!
م.م.م

>>>   ای بسا خنده که از گریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشت است به آن میخندم
افغانستان یعنی سرزمین جنگل و وحشی گری
سعادت

>>>   یکی از آهنگ های فیروز قندزی یادم آمد که میخواند: لبک های ای بچه.... چاکلیت گاو چاپ واریست. جینگ جینگ جینگ جینگ! الته این صدای دمبوره بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است