رییس جمهور آینده را از حالا بشناسید !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۴/۵/۶ کد خبر: 99766 منبع: پرینت

اکلیل احمد حکیمی وزیر مالیه فعلی برای پُست ریاست جمهوری آماده می شود.

آقای حکیمی قبلا در پُست های سفارت افغانستان در امریکا، جاپان و چین ایفای وظیفه نموده و از این رو کشورهای یاد شده از وی در پست جدید دوره بعدی ریاست جمهوری اعلام حمایت می کنند.

حکیمی مدتی هم در داخل کشور به حیث معاون سیاسی وزارت امور خارجه و کمیشنر در کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی کار نموده است.

بنا به گفته یک منبع در ارگ ریاست جمهوری، موصوف رابطه نهایت نزدیک با امریکایی ها، انگلیس ها و حتی چینایی ها داشته و شواهدی وجود دارد که آقای حکیمی در صدد جلب حمایت عطامحمد نور و حاجی محمد محقق برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری می باشد و رایزنی ها در این زمینه از چندی پیش آغاز شده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هههههه در خواب خواهد دیدی ...

>>>   حكيمى يك دست نشانده سازمان سيا هست. اين شخص زمانى كه سفير بود تمام مسائل محرم را به ارگانهاى اطلاعاتى امريكا به خاطر حفظ گرين كارتش شريك كرد.
مقصودى

>>>   این خبر جان شیر است حکیمی یک شخص بد اخلاق بوده همیشه چشم به زن های مردم ... دوخته که نشانگر ضعف اخلاقی او را میکند او و ریاست جمهوری زیاد دور هستند

>>>   إكليل جان يك آلت دست است و از اجنداى ديگران را پيش مى برد.
م. س

>>>   بسيار خوب ميشود. اووقت هارون الكو هم بايد اپوزيسيون را تشكيل دهد.

>>>   اکلیل احـــمـــد حـکـیـمـی را یک روزنامه انگریزی مغز متفکر سوم جهان تشخیص داده است !
( ر )

>>>   ضرورت به رایزنی ها با قومندان عطا و محقق احساس نمیشود اګر اقای حکیمی حمایت جامعه جهانی راباخود داشته باشد و درپست فعلی خود یعنی وزارت مالیه خوب بدرخشد بدون شک که رئیس جمهور اینده کشور خواهد بود وامتیاز دیګرایشان این است که درباند شروفساد شمال عضویت ندارد وازطرف داکتراشرف غنی به پست وزارت مالیه معرفی شده است ودرانتخابات اینده ریاست جمهوری شاید که حمایت اشرف غنی رانیز باخود داشته باشد بخاطریکه به نظر بنده شاید دردوره بعدی اشرف غنی طرفدار کاندید شدن به ریاست جمهوری رانداشته باشد
هموطن

>>>   نسبت به حکیمی حکمت خلیل کرزی در موقف بلند تری قرار دارد.
لغما نی

>>>   کرزی راکه درافغانستان کسی نمی شناخت ریس جمهورشدچون صندوق بدست ملت نیست و نبوده . حال حکیمی صاحب یک متخصص کارفهم مورداعتمادخارجی است شکی نیست مانندکرزی ریس جمهورهم شود.تازمانیکه اردومعاش ازدیگران میگیردافغانستان نمیتواندریس جمهورخودراداشته باشد.
وطندار

>>>   کــــــــــــــــرزی هم قبلا معین سیاسی وزارت خارجه بود

>>>   در این مملکت بی در و دروازه هیچ شکی نیست . 112

>>>   حكيمى هيچ دستاوردى در واشنگتن منحيث سفير بجز جاسوسى براى امريكا و سعودى نداشت.

>>>   دیگروقت پشتونهاگذشته ازاین به امیدخداوندتبارک وتعالی که نوبت دری زبانان میرسد.
ع

>>>   بلی متاسفانه در وطن ما همیش دست نشانده ها با فروختن ایمان ،شرف ووجدان خویش با قبول منافع قدرت های بزرگ بمقام رسیده اند که ما چندین شاه شجاع داریم وهمیش از بد به بد تر گذار نموده ایم ،در وطن ما جاسوس های زیادی وجود دارد که در گرفتن قدرت یکی بر دیگری سبقت می گیرند ، کوتاه کردن دستان این وطن فروشان وظیفه ملی ومیهنی من وتو است ،پس به حرکت بیا تا خدا برکت دهد.
احمد از هالند

>>>   باوجودیکه با خکیمی شناخت کامل ندارم اما به پشتبانی آقای نو و محقق از وی خوشبین هستم. چون این دو بار ها از عبدالله پشتبانی کردن ولی عبدالله در مدت حیات اش بجز پوشیدن لباس شیک دیگر کاری را نیاموخته است
بدخشانی

>>>   حکیمی همان نوشته هارا بخواند که در دوران تصدی سفارت شان درهمین سایت نشر گردیده بود اگر مردم افغانستان رامانند خود میداند باز کاندید گردد درغیر ان این ملت دیگر به دست نشانده ها رای نمیدهند ودر اینده عطا و محقق صرف یک رای خواهند داشت .

>>>   نوگر امریکا وانگلیس = به هر مقام که خواسته باشید حکمی در هر دو جا اجنت است قرار گزارش ها خودش به دین عیسیویت رفته

>>>   شک نیست شهر خربوزه است امکان دارد.
من از کابل جان

>>>   این دیگه کدام... است از زیر کدام بته برامده

بدخشان

>>>   هیچ افغان بدون نظر امریکا وانگلیس ریس جمهور شده نمیواند با احترام
م بغلانی

>>>   بی خلته فیر کردن همین است هنوز وقت اشرف غنی احمدزی تکمیل نشده حکیمی را کاندید ریاست جمهوری ایدنه خیالی معرفی میکنید کسی موافق وکسی مخالفنظر میدهند به این معنی می ماند که کسی را گفتند که بینی ات را پشک برده بعوض اینکه دست به بینی اش بزند که بجا است یای پشت پشک میدوید تا بینی خود را از پشک بگیرد .

>>>   اگردرصدد جلب همکاری محقق ونور باشد ازهمین اکنون برسرش چلیپابکشید .
علیم ازکابل

>>>   كرزي صاحب خبر نشود باز ازامريكا گيله خواهد كرد كه بجايي ما چرا ديگري راانتخاب مي كنيد ، ازمن كرده عروس باوفاع راازكجا پيدا مي كنيد كه افغانستان درصدسال بخود نمي آيد ازاين بهتر چه كس برايتان خدمت مي كند ؟ نه اجنت روس ونه انگليس چنين ضربه را بخدا اگر بزنه چون جوانانرا معتاد ، مامورين رابه فساد، تجاران به آدم فروشي و مسىولين را بخاك فروشي وكارگران رابه تخريب كاري وبلاخره پدرراازپسر زن راازشوهر برادرراازخواهر جدا جدا ساختيم اين كاررا يهودي راهم بقدرت برساني نمي كند ، بنا حق اوليت ازمن (كرزي ) است امريكا!

>>>   عجب خبری که با خواندن آن آدم شاخ میکشد
اکلیل حکیمی در چین چه کارهائی که نکرد که باعث خجالت هر افغان شد و بهین همه آن وقایع را خوب میداندکه انهم در چین سفیر بود.
بعد که حکیمی در جاپان سفیر شد بوی ... کاری هایش را در همین سایت خواندیم.
از همه بدتر اینکه در واشنگتن کارهای ناشایست وی را درچندین مقاله خواندیم بشمول نام بدی در داخل سفارت و جاسوسی به پاکستان و چین. حتی دو خانم چینائی را در سفارت جای داد که همه کارمندان از کارکرد آنها ناراض بودند و میدانستند که سفیر به امر چینائی ها آن دو را به سفارت افغانستان داخل کرده است.
بناء جای خجالت است اگر این شخص به مقامات دیگر جایگزین گردد. زیرا وی نه سواد دارد و نه اهلیت کاری را به غیر از اینکه از دیگران استفاده کند و بنام خود اعلان نماید. بیغم باش

>>>   هر كس طوَّق نالت بگردن كند هر چيز ميشود. ريس وزير وكيل ريس جمهور وغيره وغيره.
بيخار.

>>>   جت ر. در در زر لب بر دم

>>>   سر نخ اکلیل در دست زاخیلوال و سرنخ زاخیلوال در دست سیا است. چنین سناریوئی کاملاْ محتمل به نظر میرسد.
جهاندیده

>>>   اگر اكليل حكيمى رئيس جمهور شود بخاطريكه زياد بيراهى و تكتازى نكند پس تقى خليلى هم رئيس اجرائيه شود. اين دو شخص در واشنگتن بر سر قدرت در سفارت درگير بودند و هر كدام تيم خود را داشتند.
اجمل وطندوست

>>>   ههه امریکا هر کاری بخواهد در افغانستان میکند ولی هیچ گاهی یک بیسواد را ریس جمهور نمیسازد غنی بخاطری حکیمی را وزیر ساخت که اگر بگوید شیر سیاه است نگوید نخیر سفید است فقد بلی گوی و بس
از سرزمین شیران

>>>   در کشوری که قحط رجال باشد باید چنین شود هرکدام برای دزدی و زر اندوزی خود به این پست ها میاید نه برای خدمت ملت و وطن.

>>>   رئیس جمهور آینده بلسم الله شیر است

>>>   این ارمان را بگور ببرد بخاطر که اگر این شخص به اشخاص سر شناس افغانستان رابطه نیک داشته باشد امکانات دست نشانده دیگر امپریالیزم امریکا پیش بینی می شود .

>>>   اگر خدمتگار مردم ووطن باشد خداوند یاری اش کند اگر مثل دیگز رئیس های جمهور های گذشته باشد خداوند تا ان وقت به دوزخ به جزای اعمال اش برساند.
حسیب الله از کابل

>>>   پس باید هر چی زودتر شاهد یک کودتا باشیم تا حکومت از دست پشتونها نرود

>>>   نه خیر حکیمی تاجیک است وتاجیک اگر صحابه هم باشد رئیس جمهور نمی شود. رئیس جمهور آینده کشور اتمر ویا احدی است. نه اکلیل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است