منتظر حمله انتحاری در ارگ باشید (محرمانه)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۴/۵/۳ کد خبر: 99580 منبع: پرینت

ورود افراد متفرقه از هر گروه و طایقه ای به ارگ ریاست جمهوری، زمینه را برای یک حمله انتحاری فراهم آورده است.
یک منبع ارتباطی از مخالفان مسلح گزارش داد که روی طرح ورود به ارگ ریاست جمهوری ماه ها است که کار می شود و به همین زودی عملی خواهد شد.

یک گزارش دیگر از کارمند برحال دارالانشای شورای وزیران حکومت حکایت دارد که صدها کارمند جدید به ارگ ریاست جمهوری اضافه شده اند که هیچگونه سابقه کاری در ارگ و یا ادارات دولتی را ندارند.
این افراد با وساطت رییس جمهور و معاونانش و رییس اجرایی و معاونانش به ارگ راه یافته اند که به احتمال قوی حمله انتحاری توسط چند تن از همین افراد اجرا خواهد شد.

یک گزارش دیگر می فزاید: با روي كار آمدن حكومت وحدت ملي، صدها كارمند تازه در ارگ استخدام شده است كه براي شمار زياد آنها نسبت به كارمندان قبلي معاش گزاف پرداخت مي شود. اما بیشترشان فاقد دفتر و کار معلوم می باشند.
این افراد درعین حال دارای کارت ورود به ارگ با امتیازات عالی هستند که بدون بازرسی (انتظار در صف های طولانی) وارد ارگ می شوند.

عالیجنابان از سوی جنرال دوستم، محقق، عبدالله، احمدضیا مسعود، سرور دانش، محمد خان و مشاوران و معاونان این افراد معرفی و استخدام شدند.

این افراد با نوش جان کردن صبحانه و نان چاشت و گشت زنی در ادارات مختلف ارگ و استفاده شخصی از اینترنت پر سرعت ارگ، بعد از چاشت و گاها هم چاشت به خانه برمی گردند.

علاوه بر کارمندان قبلی تعداد افراد جدید به 500 تن می رسد که اکثرا بدون دفتر و یا ماموریت خاص و یا کار مشخص فاقد مدرک تحصیلی حتی لیسانس هستند و جالب که با معاش دالری استخدام شدند و در مواردی هم مسلح هستند.

به تازگی اشرف غنی متوجه این حضور گسترده افراد شده و هیاتی را تعیین نموده تا در ارگ ریاست جمهوری کارکرد افراد و اشخاص را شناسایی و بررسی کنند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... بر وطن فروشان خاین... بر عین و غین باد . زنده باد امارت اسلامی افغانستان.
حبیب الله یوسفزی

>>>   انشالاغنی وعبدالله ومحقق باحکومت فاسدشان به درک واصل شوند

>>>   ارگ میراث مدام العمر کسی نیست، رئیس جمهور ورئیس اجرائیه حق دارد افراد دلپسند خویش را استخدام نمایند .
ازداخل ارگ

>>>   یوسفزی بچیم امی تو برو خوده بکفان مثل برادرهای دیگیت که ملا فضلو هم چند وقت بعد از پشت تان میاید

>>>   یا الله ! به زودی از این داره دزدان ۳+۳ = ۶ و حواریون شان ملت افغا ن را نجا ت بده .
ای کا ش حملات انتحا ری ګرو پکي صورت ګیرد حد اقل دو سه صد نفر به جهنم وا صل شو ند که از شر این داره نا بکار خلا ص شو یم .

ما که سا لهای سا ل کا ر کرده ایم تحصیلات عا لی داریم از بیکا ری طولانی رنج میبرم الهی به داد ما برس الهی به داد ما برس الهی به داد ما برس و این حمله انتحاري که در آن ع و غ و تما می چمچه ها ی انها محو شوند به مخا لفان تو فیق بده که زود انجا م دهند الهی زدو و هر چه زودتر این به خیر ملت است .
غمګین

>>>   اگر خدانکند کار ی شود بعد امنیت ناملی میگوید ما خبـــــــــــــــــــــــــــرداشتیـــــــــــــــــــــــــــــم !!!

>>>   ان یکی رئیس ارگ واین یکی هم رئیس شورای اجرئیه ای نام نهاد واین سومی {ضیا خان }یعنی چه ؟ نماینده ای خاص ؟ این نمایندگی در وقت حضور حضرت ویا غیبت شان ویا در کدام زمینه ها وبه کدام حدود صلاحیت ها ؟این تعیینات فکر من وبسیاری از افغانها را سخت مشغول ساخته امیدوارم کسانیکه درین مورد چیزی اگر میدانند مارا رهنمای کنند
یتیم بچه از رخه

>>>   آقای یوسفزی واقعا خجالت نمی کشی، به کجای امارت اسلامی افتخار می کنی، به مسجد خراب کردنش، به انتهارش، به ویرانی اش، به نابود کردن افغانستان، به عقب مانده گی اش، به اطاعت از پاکستان و عربستان، طالبان در جهالت قبل از اسلام بسر میبرند، ویا به لباسی زنانه پوشیدنش افتخار می کنی، ما که از خجالت آب شدیم،ایکاش طالبان هویت افغانستان را نمیداشت، پاکستانی بود یا عربستانی، برادر من طالبان آبرو (زی)را برد،
محمد ابراهیم

>>>   تمام اعضای امارات نا اسلامی وحکومت غ وع دو روی یک سکه هستند که انشألله خداوند هر دوی شان را نابود وشرشان را از سر مردم ما کم کند.
نادرشاه

>>>   خداوند به پاکستان قدرت دهد تا پشتونها را مانند همیشه غلام خود بسازد و افغانستان را صوبه ی پنجم خود بسازند انشاالله
محمد لاهوری

>>>   هر چيزيكه بگويد باز هم كم است از اين خاينين ايكه نام برديد و ديگر كاسه ليسان شان از اين بيشتر توقع ديگر نداشته باشيد .
م م لندن

>>>   عجب سخن بیهوده ای! حکومت متقلب و خاین به دین و مردم و میهن بنام حکومت نامنهاد وحدت ملی خودش یک شاخه از گروه خونریز و تروریست طالبان میباشد، طالبان هرگز عناصر برجسته این حکومت را که در ارگ لانه کرده و از خودشان هستند منفجر نمیکنند. مطمئین باشید.
مریم

>>>   ارگ؟؟؟
چرا ارگ میشه ارگ را نامش راغند قومی بگذاریم وهاب

>>>   به حبیب الله یوسفزی کدام امارات اسلامی چرا امارات پاکستانی نمیگویی ما شاهد صحنه بودیم همه انها پنجابی پاکستانی بود

>>>   از کجا معلوم که این افراد را خود غنی استخدام نکرده باشد و همچون شایعه ای را گذاشته باشد.
البته ناگفته نماند که در از زمان زمامداری اغای غنی کشور نا امن شده و حملات انتحاری روز به روز گسترش پیدا میکند و همچنان قوم گرایی در بالاترین سطح خود رسیده.
چنانچه از اخرین گزارش ها معلوم میشود که اغای غنی با حمایت داعش و طالبان از پاکسازی مناطق فاریاب جلوگیری کرده و در حال تسلیم دهی کندز (قندز) به برادران کرام شان (طالبان و داعش) است.
جای هیچ شکی وجود ندارد که استخدام این کارمندان کار خود غنی و تیم استخباراتی اش است .

>>>   هزار انتحاری در شهر ها شد بگذارید یگان تا در ارگ هم شود
بدخشانی

>>>   درهمه اردووپلیس حتی شاید10سربازوفاداروجودنداردهمه بزدل وجاسوسن.یادمان نرفته... هواپیماها وسلاح هاراکه مثل ناموس یک نظامی هستندبه پاکستان دادند

>>>   اقای یوسفزی نوش جان تان. خوب آبروی اسلام را بردید با این امارت اسلامی تان

>>>   خیراس در طول چندین سال گذشته اطراف کرزی را قاتلین مردم و جنگ سالاران ذزد دربر داشت بگذارید که این گروه جدید هم شکمشانرا بر کند
حقگو

>>>   رنده باد امارت كفر شكن و مزدو شكن اسلامى افغانستان!!!! ابراهيم جان تو إز ازادى، وقار، و حيثيت، و بلاخره يك انسان كه خود را إنسان مى داند جه مى دانى؟؟؟؟
تو افتخار مي كنى كه ٤٢ مملكت أمده و افغانستان كمك بلاعوض مكند؟ إكر طالب را شما متهم به نوكرى باكستان مكنيد. أيا تو و أمثال تو نوكر و خادم ٤٢ مملكت كفر نيستين. اين سوْال إز وجدانت كن. اكر وجدانت بيدار باشد جواب صحي دريافت خواهى كرد !!!اكر نه زير سايه آش مي نيشينى!!!!!
بجه افغان

>>>   افتخار به امارت جایز دانستن مردم درمسجد درنمازجنازه درنمازعید وهیچ انسان عاقل ازطالبان....حمایت نمیکند مگرخاک فروشان وافراد دورازاسلام ودورازانسانیت خلاصه انسان کاملا جاهل وجهنمی....
فروتن ازکابل

>>>   درارگ انتحاری نمیشود چون ریس انتحاری خودش انجااست تمام انتحاری به دستوری ریس انجام وبه ا طلاع ریس ر سانیده میشود.

>>>   نام حکومت وحدت ملی ولی عمل کرد نفاق ملی ، اصلا این اشخاص که خود را رهبر میپندارند یک بار انصافا پیش وجدان خود خجالت بکشند که به این ملت چه وعده ها که نداند ، دست آورد اینها طی این مدت که گذشت چیست ، حکومتی که تا اکنون قادر نیست وزیر دفاع خویش را تعین کند از آن چه انتظار داشت ، تجار و سرمایه دار فرار کرد ، کار و بار مردم سقوط کرد ، مردم نان خوردن ندارند و این ها در ارگ در چه حیش و نوش هستند و خود را مسلمان هم میپندارند واقعا جای شرم است .

>>>   وزارت دارایی بنام ایستگاه ننگرهار مشهور است همه کارمندانیکه در ادارات پر عاید داخلی و گمرکات گماشته شده اند همه پاکستانی الاصل ننگرهاری می باشند به شمول اکثریت روئسا این وزارت، همه ای آنها دارای دو تذکره هستند که یکی آن پاکستانی و دیگرش افغانی، تقریبن اکثریت این کارمندان هم اکنون خانه درپاکستان دارند وفامیل هایشان در آنجا زندگی می کنند...... روزی در ریاست آیسا سری زدم دریافتم که این ریاست نیز تا به دندان در چنگال همین پاکسانی النسل است که به جز از پیاده و خدمه دیگر هیچ شخصی را افغانی نمی یابی .

>>>   حمله انتحاری چیست. منتظرسقوط دولت ع وغ باشیدکه یک حکومت بی بنیادوبی ثبات است وهمه درفکرچپاول اموال بیت المال استند. ... به این دو......... که همه چوکی ها رامیراثی ساخته اند.

>>>   ارگ چي نامش را .... بگزاريد. اصلاً لياقت ارگ را ندارند.

>>>   بایدافرادناشناس را برسی کرده وازارگ بیرون برانند.
ع

>>>   برادران عزیز ! باور کنید ، که ای، اس ، ای در وزارت خانه ها چه که حتی تا به حلق ع غ در ارگ هم نفوس داشته ، هیچکاری وپلانی که اینها انجام میدهند از چشم این پاکستانی ها ی شیطان صفت به دور نیست. ... به این...وخود فروخته شده ها.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است