هدف کمیسیون اصلاحات انتخاباتی، انتقام است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۴/۴/۳۰ کد خبر: 99373 منبع: پرینت

عزیز بختیاری عضو کمیسیون انتخابات هشدار می دهد که فیصله های غیرقانونی کمیسیون انتخابات را قبول نخواهد کرد و در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

به گفته وی، هرگونه توافق سیاسی باید در چهارچوب قانون باشد.

رییس پیشین دارالانشای کمیسیون انتخابات می گوید: کمیسیون اصلاحات انتخاباتی تحت نظر داکتر عبدالله و رییس جمهور با اعضای مسلکی و بی تجربه با هدف انتقام گیری از کمیسیون انتخابات تشکیل شده است.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتیکه اعضای کمیسون متقلب دزد ارای مردم موقف خود شانرا در خطر می بینند چنین یاوه سرایی ها را میکنند انها میدانند که دیگر نمیتوانند با تقلبات گسترده ودزدی ارای پاک مردم به نفع یک جانب که جیب های شانرا پر کرده بودند باری دیگر با استفاده از موقف شان چنین خیانت بزرگ ملی را مرتکب شوند وجیب پری نمایند به همین لحاظ چنین جفن گویی ها را میکنند وقتیکه خود انها در کمیسون های انتخاباتی مقرر شده بودند کدام تجربه را داشتند که حالا از عدم تجربه دیگران حرف میزنند اما میدانیم که اعضای جدید تجربه تقلب وتخلف ودزدی ارای مردم را هم مانند شما نخواهند داشت بلکه عدالت را تامین خواهند نمودند هر کسی که باشد تکرار خیانت گذشته را نخواهند کردند . .

>>>   رأست ميكويد

>>>   بد میکند.
باخبر

>>>   بازهم تقسيم قدرت بين دزدان است بخاطر اينكه مسيولين سابقه درتقلب كاري مهارت دارند دركمسيون انتخاب شدند مثلا دوران آكفي تقلب كم بود كه معنوي انجام داد البته همكاري همين چهره ها بود ؟

>>>   خواننده ګان ګرامی درجمع اغضای کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی فردی انتقام جو به صفت معاون کمیسون ګماشته شده اقایی توحیدی مدت را در کمیسیون رسانه ها کمیسیون انتخابات با تواقعات بسیار بالا کار کرده تواقعاتش بر اورده نشده جیب اش بر نشده در صدد انتقام بر امده تقرر این شخص ضعف ریس ج را در مسایل نشان میدهد
کمال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است